logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baltic Wood rusza z nową kampanią promocyjną

  PR 27.08.2018, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

10 września 2018 r. marka Baltic Wood, producent podłóg drewnianych, rozpoczyna nową kampanię promocyjną kierowaną do konsumentów w całej Polsce. Przez kolejnych 8 tygodni jedna z najmodniejszych, rustykalnych podłóg drewnianych Dąb Unique 1R, dostępna będzie w atrakcyjnej, obniżonej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baltic-wood-rusza-z-nowa-kampania-promocyjna,37702,artykul.html

Celem kampanii jest promocja najpiękniejszych podłóg z naturalnego dębu i zaprezentowanie korzyści, jakie niesie ze sobą wybór wysokiej jakości podłogi drewnianej. Objęta kampanią podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany to trójwarstwowa, rustykalna podłoga klasy premium, o delikatnym i ponadczasowym charakterze. Dostępna we wzorze deski 1-rzędowej slim, tworzy jasną i nowoczesną powierzchnię. Dzięki subtelnie podkreślonej linii deski –poprzez mikrofazę na długim boku, i widocznej strukturze drewna – uzyskanej w procesie szczotkowania, nadaje pomieszczeniom wyrazisty i przytulny charakter. Uniwersalny styl Dąb Unique 1R sprawia, że podłoga idealnie sprawdza się w każdym wnętrzu – zarówno nowoczesnym, jak i klasycznym – a dzięki właściwościom dębu i trójwarstwowej konstrukcji jest wyjątkowo trwała.

– Odpowiednio dobrana podłoga jest obecnie jednym z najważniejszych elementów designu, nadającym charakter całości, wpływającym na samopoczucie i zdrowie użytkowników przez wiele lat – mówi Magdalena Marek, członek zarządu, dyrektor sprzedaży Baltic Wood S.A. – Głównym założeniem naszej kampanii jest popularyzowanie szlachetnego piękna podłóg z naturalnego dębowego drewna, przez udostępnienie odbiorcom wybranego modelu premium w atrakcyjnej cenie. Polscy inwestorzy, budujący lub remontujący dom czy mieszkanie, coraz częściej doceniają walory estetyczne i użytkowe drewnianych podłóg, dlatego chcemy dać im możliwość wykorzystania najwyższej jakości produktów Baltic Wood.

Podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany jest dostępna na wzorze deski 1-rzędowej o wymiarach 2200 x 148 x 13,3 mm i jest przeznaczona do łatwego montażu w systemie bezklejowym 2G. Jej jasna barwa nadaje wnętrzom przestronności, dlatego idealnie sprawdza się także w małych pomieszczeniach, optycznie je powiększając. Uszlachetnienie drewna transparentnym lakierem matowym, dodatkowo podkreśla modny wygląd podłogi i zwiększa jej trwałość.

Kampania w salonach sprzedaży w całej Polsce

Promocji Baltic Wood towarzyszy specjalna akcja informacyjna, przybliżająca klientom estetyczne i praktyczne walory wybranego modelu. Kampania obejmuje działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie i Internecie. Jednym z elementów projektu jest dedykowana strona internetowa, prezentująca najważniejsze aspekty użytkowe podłogi Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany – takie jak ponadczasowy design, jakość zapewniająca długotrwałą eksploatację czy możliwość łatwego montażu na ogrzewaniu podłogowym. Akcja jest prowadzona we współpracy z partnerami handlowymi marki na terenie całego kraju.

– Przedsięwzięcie jest efektem zaangażowania naszych dystrybutorów i ich inicjatywy na rzecz rozwoju marki, ale też spełniania potrzeb zmieniającego się rynku i ostatecznego klienta – dodaje Magdalena Marek. – Dzięki realizowanej od lat aktywnej współpracy z salonami sprzedaży, po raz kolejny udało nam się stworzyć interesujący projekt, promujący wysoką jakość produktów Baltic Wood i wspierający działania naszych partnerów.

Źródło: Baltic Wood S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764