logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Baltic Wood rusza z nową kampanią promocyjną

  PR 27.08.2018, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

10 września 2018 r. marka Baltic Wood, producent podłóg drewnianych, rozpoczyna nową kampanię promocyjną kierowaną do konsumentów w całej Polsce. Przez kolejnych 8 tygodni jedna z najmodniejszych, rustykalnych podłóg drewnianych Dąb Unique 1R, dostępna będzie w atrakcyjnej, obniżonej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/baltic-wood-rusza-z-nowa-kampania-promocyjna,37702,artykul.html

Celem kampanii jest promocja najpiękniejszych podłóg z naturalnego dębu i zaprezentowanie korzyści, jakie niesie ze sobą wybór wysokiej jakości podłogi drewnianej. Objęta kampanią podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany to trójwarstwowa, rustykalna podłoga klasy premium, o delikatnym i ponadczasowym charakterze. Dostępna we wzorze deski 1-rzędowej slim, tworzy jasną i nowoczesną powierzchnię. Dzięki subtelnie podkreślonej linii deski –poprzez mikrofazę na długim boku, i widocznej strukturze drewna – uzyskanej w procesie szczotkowania, nadaje pomieszczeniom wyrazisty i przytulny charakter. Uniwersalny styl Dąb Unique 1R sprawia, że podłoga idealnie sprawdza się w każdym wnętrzu – zarówno nowoczesnym, jak i klasycznym – a dzięki właściwościom dębu i trójwarstwowej konstrukcji jest wyjątkowo trwała.

– Odpowiednio dobrana podłoga jest obecnie jednym z najważniejszych elementów designu, nadającym charakter całości, wpływającym na samopoczucie i zdrowie użytkowników przez wiele lat – mówi Magdalena Marek, członek zarządu, dyrektor sprzedaży Baltic Wood S.A. – Głównym założeniem naszej kampanii jest popularyzowanie szlachetnego piękna podłóg z naturalnego dębowego drewna, przez udostępnienie odbiorcom wybranego modelu premium w atrakcyjnej cenie. Polscy inwestorzy, budujący lub remontujący dom czy mieszkanie, coraz częściej doceniają walory estetyczne i użytkowe drewnianych podłóg, dlatego chcemy dać im możliwość wykorzystania najwyższej jakości produktów Baltic Wood.

Podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany jest dostępna na wzorze deski 1-rzędowej o wymiarach 2200 x 148 x 13,3 mm i jest przeznaczona do łatwego montażu w systemie bezklejowym 2G. Jej jasna barwa nadaje wnętrzom przestronności, dlatego idealnie sprawdza się także w małych pomieszczeniach, optycznie je powiększając. Uszlachetnienie drewna transparentnym lakierem matowym, dodatkowo podkreśla modny wygląd podłogi i zwiększa jej trwałość.

Kampania w salonach sprzedaży w całej Polsce

Promocji Baltic Wood towarzyszy specjalna akcja informacyjna, przybliżająca klientom estetyczne i praktyczne walory wybranego modelu. Kampania obejmuje działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie i Internecie. Jednym z elementów projektu jest dedykowana strona internetowa, prezentująca najważniejsze aspekty użytkowe podłogi Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany – takie jak ponadczasowy design, jakość zapewniająca długotrwałą eksploatację czy możliwość łatwego montażu na ogrzewaniu podłogowym. Akcja jest prowadzona we współpracy z partnerami handlowymi marki na terenie całego kraju.

– Przedsięwzięcie jest efektem zaangażowania naszych dystrybutorów i ich inicjatywy na rzecz rozwoju marki, ale też spełniania potrzeb zmieniającego się rynku i ostatecznego klienta – dodaje Magdalena Marek. – Dzięki realizowanej od lat aktywnej współpracy z salonami sprzedaży, po raz kolejny udało nam się stworzyć interesujący projekt, promujący wysoką jakość produktów Baltic Wood i wspierający działania naszych partnerów.

Źródło: Baltic Wood S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764