Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,
Od udziału w projekcie wyłaniającym początkujących artystów aż po sam szczyt playlist na platformach streamingowych. bambi jako pierwsza polska raperka nawiązuje współpracę z McDonald’s, wprowadzając do menu swój autorski zestaw. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli spróbować nowości. W menu zadebiutuje zestaw bambi czyli Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, Serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz Czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser bambi zaserwuje również nowość – McFlurry Skittles.
Bambi zapowiada wspólny koncert na terenie restauracji McDonald’s. 12.09 zostanie ujawnionych więcej szczegółów dotyczących wydarzenia oraz konkursu, w którym będzie można zdobyć bilety. TRAPSTARTER PACK bambi x McDonald’s pojawi się w kilku dropach w aplikacji Maka.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media oraz aktywacje w aplikacji obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcję video odpowiada Dom Produkcyjny Dobro.
Źródło: McDonald’s Polska