logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bambi wbija na kuchnię w kampanii McDonald’s

  PR 10.09.2024, przeczytano 358 razy
ilustracja

Czołowa polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się 28 września,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bambi-wbija-na-kuchnie-w-kampanii-mcdonald%E2%80%99s,405611,artykul.html

Od udziału w projekcie wyłaniającym początkujących artystów aż po sam szczyt playlist na platformach streamingowych. bambi jako pierwsza polska raperka nawiązuje współpracę z McDonald’s, wprowadzając do menu swój autorski zestaw. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli spróbować nowości. W menu zadebiutuje zestaw bambi czyli Cheese&McNuggets Box z kawałkami kurczaka McNuggets, Serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz Czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser bambi zaserwuje również nowość – McFlurry Skittles.

Bambi zapowiada wspólny koncert na terenie restauracji McDonald’s. 12.09 zostanie ujawnionych więcej szczegółów dotyczących wydarzenia oraz konkursu, w którym będzie można zdobyć bilety. TRAPSTARTER PACK bambi x McDonald’s pojawi się w kilku dropach w aplikacji Maka. 

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media oraz aktywacje w aplikacji obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcję video odpowiada Dom Produkcyjny Dobro.

Źródło: McDonald’s Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764