logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bamboo Ink i Bamboo Ink Plus – inteligentne rysiki optymalizowane dla Windows Ink

  PR 08.07.2019, przeczytano 517 razy
ilustracjastrzałka

Firma Wacom zaprezentowała dwa nowe inteligentne rysiki optymalizowane dla Windows Ink. Dzięki nowym rysikom Bamboo Ink Plus i Bamboo Ink pisanie, notowanie, a nawet rysowanie w Windows jest teraz bardziej intuicyjne niż kiedykolwiek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bamboo-ink-i-bamboo-ink-plus-%E2%80%93-inteligentne-rysiki-optymalizowane-dla-windows-ink,383165,artykul.html

Rysik Bamboo Ink zaprojektowano specjalnie do pisania, sporządzania notatek i wprowadzania adnotacji, natomiast Bamboo Ink Plus, czyli najbardziej innowacyjne pióro na rynku, może również doskonale służyć do rysowania i szkicowania. Oba modele wyposażono w czułą, cienką końcówkę, która rozróżnia 4096 poziomów nacisku i umożliwia naturalne pisanie.

Nowe rysiki współpracują z szeroką gamą urządzeń obsługujących pióra cyfrowe i łatwo przełączają się między protokołami Wacom Active ES i Microsoft Pen Protocol (MPP).

Bamboo Ink służy do wprowadzania adnotacji, pisania i sporządzania notatek. Aby zacząć pisać, użytkownik musi tylko stuknąć ikonę ekranową Windows Ink Workspace lub jednej z ulubionych aplikacji – bez potrzeby parowania. Piórko ma wytrzymały akumulator, dzięki któremu nie trzeba często przerywać pracy – jego żywotność to nawet 15 miesięcy. Opcjonalnie dostępne są wkłady o różnym stopniu twardości (sprzedawane osobno).

Bamboo Ink Plus ma jeszcze szersze zastosowanie - umożliwia nie tylko wprowadzanie adnotacji, ale również szkicowanie i rysowanie. Funkcja detekcji nachylenia (dostępność związana z funkcjonalnością urządzenia innego producenta) i wysoka czułość – piórko reaguje nawet na lekki dotyk, umożliwia większą precyzję i odczucia jak podczas pracy zwykłym piórem.

Zaletą tego piórka jest natychmiastowy dostęp do Windows Ink Workspace: wystarczy nacisnąć przycisk Bluetooth i zacząć tworzyć dzięki zainstalowanym wcześniej aplikacjom sketchpad, screen sketch lub innym zoptymalizowanym dla pióra cyfrowego.

Piórko pracuje bez baterii, gdy rozładuje się można je podpiąć za pośrednictwem złącza USB-C. A jego ergonomiczny kształt o trójkątnym przekroju imitującym ołówek czy dostępny w komplecie zestaw końcówek sprawiają, że zwiększa się poczucie komfortu pracy.

Źródło: Wacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764