logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bananowy akcent w Home Made Menu

  PR 10.06.2021, przeczytano 141 razy

Krakowska agencja marketingowa More Bananas będzie prowadzić działania wizerunkowe i promocyjne dla wyjątkowego klienta Home Made Menu, który oferuje boksy świeżych, idealnie przygotowanych produktów do gotowania - obranych, pokrojonych, przyprawionych, wraz z gotowymi recepturami, za pomocą których, w prosty sposób każda osoba może przygotować zdrowy i smakowity posiłek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bananowy-akcent-w-home-made-menu,391836,artykul.html

Działania agencji obejmują planowanie i realizację projektów wizerunkowo-promocyjnych w social media oraz kampanii reklamowych. W ich skład wejdzie tworzenie i prowadzenie kont na Facebooku oraz Instagramie, a także kont reklamowych Facebook Ads i Google Ads, a ponadto komunikacja wejścia produktu na polski rynek, kick-off profili oraz realizacja kampanii promocyjnych.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialni są: Małgorzata Wątor (marketing specialist) i Piotr Siwiec (performance specialist). Wsparcie graficzne zapewnia Julia Siuda (graphic designer).

Ważnym aspektem jest uświadomienie odbiorcom, co oferuje marka Home Made Menu. Praca z nowym klientem, który dodatkowo oferuje nowy produkt to podwójne wyzwanie.

- Konfiguracja, utworzenie stron i kont reklamowych to dopiero początek naszej współpracy. Kolejny krok to spójne prowadzenie profili, działań reklamowych, zainteresowanie odbiorców i pozyskanie klientów. Home Made Menu to bardzo ciekawy produkt, dlatego tak ważne jest zaistnienie w świadomości miłośników gotowania w domu oraz zachowanie spójnej, wyjątkowej i nie- powtarzalnej stylistyki - zarówno w grafikach, jak i w publikowanych treściach - mówi Małgorzata Wątor, marketing specialist w More Bananas.

Home Made Menu to kuchenna przygoda z gotowaniem potraw, których jakość jest naprawdę wysoka, a smak oryginalny, jak w najlepszych restauracjach. Nic w tym dziwnego, gdyż za sukcesem tej marki stoją ludzie, którzy kochają to, co robią. HMM oferuje boksy świeżych produktów przygotowanych do ugotowania, unikatowe receptury, opracowane przez szefów kuchni, z których we własnym domu można wyczarować najsmakowitsze dania. Bez wychodzenia do sklepu, bez stania w kolejkach, bez zakupów - ponieważ całe zamówienia są dostarczane pod same drzwi. Taka forma gotowanie jest niezwykle prosta i wygodna, a możliwość korzystania z wspomnianych udogodnień to rarytas dla każdej osoby, która szuka innowacyjnych rozwiązań, chce podszkolić swoje umiejętności w kuchni, a także pragnie skosztować dań z różnych części świata.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764