logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BGŻ BNP Paribas promuje kredyt preferencyjny

  PR 01.09.2015, przeczytano 596 razy

W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marketingowej promującej kredyt preferencyjny z dopłatami ARiMR do oprocentowania. Kredyt charakteryzuje się niższą od rynkowej stopą procentową, która obecnie wynosi 3 proc. w skali roku. Kampania potrwa do końca października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bgz-bnp-paribas-promuje-kredyt-preferencyjny,25843,artykul.html

Kredyty preferencyjne w większości wykorzystywane są na zakup gruntów rolnych, budowę oraz modernizację budynków oraz zakup maszyn i urządzeń, a także zakładanie plantacji wieloletnich. Z tej oferty mogą korzystać nie tylko rolnicy, ale również firmy z sektora przetwórstwa rolno-spożywczego.

Kampania obejmuje reklamę w prasie branżowej  oraz w Internecie, zarówno w portalach branżowych, jak i w wyszukiwarce Google.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane materiały BTL reklamujące produkt tj. ulotki i plakaty, które dostępne są w oddziałach.

Kreację kampanii  przygotowała współpracująca z Bankiem agencja S4. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas

www.bgzbnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764