W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marketingowej promującej kredyt preferencyjny z dopłatami ARiMR do oprocentowania. Kredyt charakteryzuje się niższą od rynkowej stopą procentową, która obecnie wynosi 3 proc. w skali roku. Kampania potrwa do końca października.
Kredyty preferencyjne w większości wykorzystywane są na zakup gruntów rolnych, budowę oraz modernizację budynków oraz zakup maszyn i urządzeń, a także zakładanie plantacji wieloletnich. Z tej oferty mogą korzystać nie tylko rolnicy, ale również firmy z sektora przetwórstwa rolno-spożywczego.
Kampania obejmuje reklamę w prasie branżowej oraz w Internecie, zarówno w portalach branżowych, jak i w wyszukiwarce Google.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane materiały BTL reklamujące produkt tj. ulotki i plakaty, które dostępne są w oddziałach.
Kreację kampanii przygotowała współpracująca z Bankiem agencja S4. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas