logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BGŻ ujawnia całą prawdę

  PR 21.08.2014, przeczytano 998 razy

Bank BGŻ postawił na niestandardową promocję nowej pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Zintegrowana kampania 360o prowadzona jest zarówno w mediach offline (telewizja, radio, OOH), jak i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bgz-ujawnia-cala-prawde,22424,artykul.html

Kampania została podzielona na dwie fazy. Pierwsza – teaserowa – polegała na wywołaniu zainteresowania wokół zagadkowego programu telewizyjnego „Cała Prawda”, w którym prowadzący stawiał śmiałą hipotezę, że „na pożyczce nie da się zaoszczędzić”. Podczas tego etapu w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz na platformach VOD, emitowane były 10-sekundowe spoty.

 

Ważną rolę w pierwszej fazie teaser odegrał  fanpage o  nazwie „Cała Prawda”, gdzie za pomocą interaktywnej aplikacji „Post Sticker” zaproszono użytkowników Facebook’a do zagłosowania, na to co ma zrobić prowadzący program, jeśli okaże się, że na pożyczce da się zaoszczędzić. W ten sposób internauci wybierali również zakończenie pełnej wersji spotu reklamowego. W niespełna 7 dni oddano ponad 18 tys. głosów. Warto nadmienić, że Bank BGŻ jest pierwszą instytucją finansową, która wykorzystała aplikację „Post Sticker” w komunikacji marketingowej.

W poniedziałek, 18 sierpnia rozpoczął się drugi etap kampanii, w ramach którego w telewizji oraz na platformach VOD emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy z wybranym przez użytkowników Facebook’a zakończeniem. Uzupełnieniem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama na nośnikach OOH oraz w radiu. Zakończenie kampanii planowane jest na 15 września. 

- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe, a także rosnące oczekiwania klientów,   wprowadziliśmy promocję pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Jest to z pewnością duża innowacja w sektorze bankowym – jeśli klient spłaci terminowo raty przez pierwszy rok, Bank BGŻ nie pobierze odsetek za cały drugi rok. W ten sposób nagradzamy rzetelność. W kampanii reklamowej wykorzystaliśmy równie innowacyjne narzędzia marketingowe, integrując wiele platform komunikacji z potencjalnym klientem  – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Połączenie najbardziej zasięgowych kanałów dotarcia i zaangażowanie użytkowników internetu we współtworzenie treści reklamowej, pozwoliło nam w krótkim czasie zbudować duże zainteresowanie naszą pożyczką gotówkową – dodaje.

Kreację kampanii opracowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe: Initiative (radio, tv, OOH) oraz Performics / ZenithOptimedia (internet). Komunikację w mediach społecznościowych realizowała agencja Newcast (ZenithOptimedia). Nad produkcją i postprodukcją filmową czuwały Papaya Films oraz Studio Lunapark.

Źródło: Bank BGŻ

www.bgz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764