logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BGŻ ujawnia całą prawdę

  PR 21.08.2014, przeczytano 831 razy

Bank BGŻ postawił na niestandardową promocję nowej pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Zintegrowana kampania 360o prowadzona jest zarówno w mediach offline (telewizja, radio, OOH), jak i online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bgz-ujawnia-cala-prawde,22424,artykul.html

Kampania została podzielona na dwie fazy. Pierwsza – teaserowa – polegała na wywołaniu zainteresowania wokół zagadkowego programu telewizyjnego „Cała Prawda”, w którym prowadzący stawiał śmiałą hipotezę, że „na pożyczce nie da się zaoszczędzić”. Podczas tego etapu w największych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz na platformach VOD, emitowane były 10-sekundowe spoty.

 

Ważną rolę w pierwszej fazie teaser odegrał  fanpage o  nazwie „Cała Prawda”, gdzie za pomocą interaktywnej aplikacji „Post Sticker” zaproszono użytkowników Facebook’a do zagłosowania, na to co ma zrobić prowadzący program, jeśli okaże się, że na pożyczce da się zaoszczędzić. W ten sposób internauci wybierali również zakończenie pełnej wersji spotu reklamowego. W niespełna 7 dni oddano ponad 18 tys. głosów. Warto nadmienić, że Bank BGŻ jest pierwszą instytucją finansową, która wykorzystała aplikację „Post Sticker” w komunikacji marketingowej.

W poniedziałek, 18 sierpnia rozpoczął się drugi etap kampanii, w ramach którego w telewizji oraz na platformach VOD emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy z wybranym przez użytkowników Facebook’a zakończeniem. Uzupełnieniem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama na nośnikach OOH oraz w radiu. Zakończenie kampanii planowane jest na 15 września. 

- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe, a także rosnące oczekiwania klientów,   wprowadziliśmy promocję pożyczki gotówkowej „Drugi rok gratis”. Jest to z pewnością duża innowacja w sektorze bankowym – jeśli klient spłaci terminowo raty przez pierwszy rok, Bank BGŻ nie pobierze odsetek za cały drugi rok. W ten sposób nagradzamy rzetelność. W kampanii reklamowej wykorzystaliśmy równie innowacyjne narzędzia marketingowe, integrując wiele platform komunikacji z potencjalnym klientem  – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Połączenie najbardziej zasięgowych kanałów dotarcia i zaangażowanie użytkowników internetu we współtworzenie treści reklamowej, pozwoliło nam w krótkim czasie zbudować duże zainteresowanie naszą pożyczką gotówkową – dodaje.

Kreację kampanii opracowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe: Initiative (radio, tv, OOH) oraz Performics / ZenithOptimedia (internet). Komunikację w mediach społecznościowych realizowała agencja Newcast (ZenithOptimedia). Nad produkcją i postprodukcją filmową czuwały Papaya Films oraz Studio Lunapark.

Źródło: Bank BGŻ

www.bgz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764