logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BNP Paribas: startuje 18. edycja Office Hours

  PR 06.11.2020, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Laboratorium Innowacji Banku BNP Paribas zaprasza startupy i doświadczone firmy do podjęcia wyzwania, polegającego na zbudowania narzędzia, które pozwoli, lepiej poznać nawyki i przyzwyczajenia użytkowników korzystających z aplikacji GOmobile. Analiza  danych pozwoli na poznanie potrzeb klientów Banku i dopasowanie dedykowanych ofert. Rekrutacja trwa do 16 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bnp-paribas%3A-startuje-18.-edycja-office-hours,389089,artykul.html

- Jako bank zmieniającego się świata stale doskonalimy nasze narzędzia, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, by jeszcze lepiej dopasowywać czas i miejsce na komunikację z nimi. Docelowo, chcielibyśmy także proponować klientom dedykowane rozwiązania dostosowane do ich aktualnych potrzeb i zainteresowań dotyczących np. zakupów, edukacji, rozrywki, zarówno w świecie realnym, jak i w sieci – mówi Radosław Kozłowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Relacji z Klientem w Banku BNP Paribas.

Bank BNP Paribas poszukuje startupu, doświadczonej firmy lub produktu z kategorii enterprise, który pomoże w bezpieczny i łatwy sposób zbierać, przetwarzać i wykorzystywać dane o zachowaniu użytkowników aplikacji mobilnej. W efekcie Bank będzie mógł – dobierając odpowiednie produkty i usługi – budować dla nich dodatkową mierzalną wartość.

  • Szczegóły dotyczące oczekiwań wobec firm dostępne są TUTAJ.

Eksperci Banku BNP Paribas czekają na zgłoszenia do 16 listopada br. do końca dnia. Po ocenie wszystkich zgłoszeń kilka wybranych firm zostanie zaproszonych do udziału w Office Hours, które tym razem odbędą się zdalnie, 24 listopada br. W ciągu tygodnia po wydarzeniu Bank wskaże od jednej do trzech firm, które przejdą do kolejnego etapu prac.

Office Hours są elementem „Kodeksu współpracy ze startupami” – uproszczonego procesu zakupowego dla technologii pochodzących od startupów. To autorskie podejście Banku BNP Paribas do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 17 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z Banku przyjrzeli się ponad 800 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 17 rozwiązań (np. chatbot EVA we współpracy z SentiOne) i podpisano cztery umowy ramowe.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764