logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BNP Paribas i Opus B startują z akcją #Rozruszajmypolskę

  PR 30.06.2020, przeczytano 207 razy

#rozruszajmyPolskę to wspólna akcja Banku BNP Paribas oraz agencji Opus B. Ma ona na celu pomoc małym przedsiębiorcom, którzy zmagają się ze skutkami ekonomicznymi pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bnp-paribas-i-opus-b-startuja-z-akcja-rozruszajmypolske,387603,artykul.html

Bank BNP Paribas wraz z zespołem Opus B, wspólnie stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski.

Każdy nowy klient, który założy Konto Osobiste z kartą debetową, aktywuje aplikację mobilną - GOmobile i będzie płacił kartą w jednym z punktów handlowo – usługowych może dostać od Banku 50 zł z powrotem. Lista przedsiębiorców objętych akcją jest dostępna na stronie : rozruszajmy.pl

- Czas reaktywowania mniejszych biznesów, po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii, może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele” można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł - mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w BNP Paribas.

Rejestracja na stronie i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto.   

- Kraków, nasze miasto, miasto żyjące zwykle na wysokich obrotach, pełne energii i turystów, teraz boi się o przyszłość. To doświadczenie zaprzyjaźnionych przedsiębiorców zainspirowało nas do szukania sposobu, by przynajmniej nieco im ulżyć. By pomóc rozruszać Polskę - mówi Kuba Janicki, Creative Director w Opus B.

Działania pomocowe banku

Bank BNP Paribas włączył się w bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, m.in. finansując zakup łącznie 2000 testów, kupując 20 000 maseczek dla służby zdrowia. W ramach walki z wykluczeniem cyfrowym BNP Paribas zdecydował o przekazaniu na ten cel 150 bankowych komputerów oraz przeznaczył ponad milion złotych na zakup ponad 500 laptopów z ruterami dla uczniów.  Bank podjął też działania w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników m.in. zachęca klientów do ograniczenia wizyt w oddziałach oraz korzystania z innych kanałów obsługi tj. bankomatów i wpłatomatów, bankowości internetowej GOonline i mobilnej GOmobile, natomiast w sklepach do korzystania z płatności za pomocą kart płatniczych i Blika oraz elektronicznych portfeli Apple Pay i Google Pay zamiast gotówki. Pracownicy BNP Paribas mają możliwość wykonywania obowiązków zdalnie. Bank wspiera klientów dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa oferując im czasowe ułatwienia w spłacie zobowiązań oraz wdrożył pakiet działań pomocowych dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Także z myślą o klientach MSP i korporacyjnych Bank zaproponował m.in. webinaria dotyczące nowych form prowadzenia biznesu oraz zasad ubiegania się o subwencje PFR. Bank BNP Paribas stawia również na najnowsze rozwiązania technologiczne – umożliwił umawianie się na spotkania z konsultantem w oddziale poprzez aplikację Booksy, przedsiębiorcom oferuje dostęp do platformy Autenti, dzięki której mogą oni podpisywać dokumenty online ze swoimi kontrahentami przez  zastosowanie e-podpisu lub podpisu kwalifikowanego. Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury. Działania Banku w Polsce wpisują się w aktywne wsparcie Grupy BNP Paribas, która m.in. przekazała Instytutowi Pasteura w Paryżu 1 mln EUR na badania naukowe nad koronawirusem. Grupa na świecie wspiera szpitale, ale też najbardziej potrzebujące grupy społeczne, w tym m.in. te zmagające się z wykluczeniem cyfrowym.

Działania w ramach kampanii #rozruszajmyPolskę obejmują digital oraz social media.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Jak kiepskie zdanie o polskich przedsiębiorcach trzeba mieć, żeby zaproponować taką akcję...

avatar użytkownika
,

Tego typu premia to dość często spotykane narzędzie promocyjne zachęcające do założenia konta. Dlaczego miałoby świadczyć o kiepskim zdaniu na temat klientów?  

,

Zmiana konta pociąga za sobą kilka czynności.
Po jednej stronie masz ich koszt, po drugiej "podarowane" 50 PLN.
  

avatar użytkownika
,

50 zł to dodatek do całego pakietu z jakim wiąże się zmiana banku - jeśli ktoś dostrzega w tym jakieś korzyści to bank dokłada do nich jeszcze 50 zł. Co to ma wspólnego z opinią o przedsiębiorcach?  

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764