logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Bank BNP Paribas podsumowuje pierwszy rok z komunikacją audio

  PR 18.12.2020, przeczytano 994 razy
ilustracjastrzałka

Pandemia i konieczność społecznego dystansowania wymusiły na wielu firmach zmianę w podejściu do komunikacji z klientami. W kwietniu Bank BNP Paribas, jako pierwszy bank w Polsce, zaczął regularnie publikować własne podcasty. Do dziś przygotował 60 takich nagrań na kanale Spotify o łącznej długości ponad 2380 minut, których można też słuchać na specjalnej stronie  BNP Paribas Talks. W nagraniach eksperci banku regularnie dzielą się wiedzą o tematyce finansowej, przygotowywanych przez media biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bnp-paribas-podsumowuje-pierwszy-rok-z-komunikacja-audio,389627,artykul.html

- Przez kilka lat rozwijaliśmy inicjatywę BNP Paribas Talks – spotkania z inspirującymi ludźmi w oddziałach bankowych w całej Polsce. Chcieliśmy przybliżać tematy związane z kulturą, sztuką czy nauką szerokiej publiczności, w niezobowiązujących warunkach. Pandemia mogła te plany pokrzyżować. Przeniesienie BNP Paribas Talks do internetu, w formie podcastów, pozwoliło nie tylko zachować ideę cyklicznych, swobodnych rozmów na ciekawe tematy, ale nawet rozszerzyć ją. W ciągu ostatnich miesięcy poruszaliśmy w podcastach zupełnie nowe wątki, takie jak ekologia, a przy tym docieraliśmy do większej grupy ludzi, niż kiedy spotkania odbywały się w oddziałach – mówi Izabela Tworzyło, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas.

Dotychczas1 Bank BNP Paribas zamieścił na kanale Spotify 60 podcastów, gdzie odsłuchano je  ponad 6000 razy przez osoby z 26 krajów. Największą popularnością cieszyła się rozmowa z Mariuszem Szczygłem o kulturowym, społecznym i architektonicznym fenomenie Pragi, którą odtworzono aż 1180 razy. Te same podcasty, a także dodatkowo materiały video, są publikowane na specjalnej stronie BNP Paribas Talks, gdzie do tej pory podcastów odsłuchano ponad 5000 razy. Na tym kanale najczęściej wybierany był podcast o tematyce podróżniczej – Wschodnia Polska na Wakacje.

Seria ma kilka kategorii tematycznych: kultura, biznes, ekologia, kobieta, podróże i psychologia. Wśród gości, którzy przyjęli zaproszenie banku, znaleźli się m.in. Joanna Bator, Janina Daily, Marek Krajewski, Wojciech Kuczok, Agata Passent i Mariusz Szczygieł. Wśród najnowszych  świąteczno-noworocznych nagrań są m.in. te z zapisami trzech rozmów z ciekawymi osobami: Ola Iwacz, psycholog i terapeuta pedagogiczny podpowie, jak nauczyć dziecko naturalnego dawania, Tomasz Sobierajski, socjolog o tym skąd bierze się  w nas przeświadczenie, że musimy być „grzeczni”, natomiast Wojciech Eichelberger, psycholog i psychoterapeuta pomoże nam zatrzymać się i z uważnością wejść w Nowy Rok.

Zaangażowanie Banku BNP Paribas w komunikację za pomocą podcastów nie ogranicza się do własnych nagrań. Bank współpracował również z mediami o tematyce biznesowej i technologicznej będąc m.in. partnerem 20 podcastów w ramach cyklu „PB do słuchania” Pulsu Biznesu (w pięciu z nich wystąpili bankowi eksperci). Największą popularnością cieszyła się rozmowa red. Pawła Sołtysa z Jerzy Nikorowskim, zastępcą dyrektora Biura Maklerskiego BNP Paribas na temat inwestycji giełdowych. Dodatkowo bank zrealizował podcasty z portalem fintek.pl, w których eksperci banku opowiadali m.in. o współpracy banku z Booksy, Autenti i OLX.

Podcasty pb.pl z ekspertami Banku BNP Paribas w ramach cyklu PB do słuchania:

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

www.bnpparibas.pl

Dodatkowe informacje:

1. Dane na 14.12.2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764