logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank BNP Paribas wspiera zaangażowanie na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju

  PR 24.09.2021, przeczytano 286 razy

24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm będących partnerami Kampanii 17 Celów, do których zalicza się Bank BNP Paribas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-bnp-paribas-wspiera-zaangazowanie-na-rzecz-celow-zrownowazonego-rozwoju,393127,artykul.html

Badanie przeprowadzone wiosną bieżącego roku przez Research Collective na zlecenie CSR Consulting oraz Banku BNP Paribas pokazało, że aby zacząć działać na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju, Polacy potrzebują wiedzy. Odpowiedzią jest kampania edukacyjna Dobre Cele, w ramach której powstanie szereg materiałów dotyczących działań, jakie każdy z nas może podjąć, aby przybliżać realizację Agendy 2030. Kampanię rozpocznie konferencja online „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele”, która odbędzie się w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Podczas wydarzenia, kampanię edukacyjną zainaugurują Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Główny Urząd Statystyczny i Federacja Konsumentów. W Światowym Dniu Działania wezmą też udział przedstawiciele samorządów, którzy opowiedzą o inicjatywach, jakie podejmują na rzecz klimatu. Swoje działania przedstawią partnerskie organizacje pozarządowe. Nie zabraknie także partnerów Kampanii 17 Celów reprezentujących świat biznesu. Bank BNP Paribas reprezentować będzie Maria Krawczyńska, Dyrektorka Biura CSR i Zrównoważonego Rozwoju, która opowie, jak prowadzić kampanię konsumencką.

- Jesteśmy przekonani, że nie tylko instytucje finansowe, ale szeroko biznes ma obowiązek angażować się na rzecz lepszej przyszłości nas wszystkich. W Banku BNP Paribas Cele Zrównoważonego Rozwoju traktujemy jako szereg wyzwań wymagających najpilniejszych działań. Ich realizację uwzględniamy zarówno w działalności biznesowej, jak i w relacjach z otoczeniem. Wierzymy, że dzieląc się doświadczeniem i angażując naszych Klientów oraz partnerów biznesowych, możemy się wzajemnie mobilizować i inspirować, a przez to przyczyniać do realnych zmian  – mówi Maria Krawczyńska, Dyrektorka Biura CSR i Zrównoważonego Rozwoju w Banku BNP Paribas.

Bank BNP Paribas od 2017 roku jest partnerem Agendy 2030, przyjętej przez państwa członkowskie ONZ w 2015 roku. Bank wspiera realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju poprzez realizację Strategii CSR i Zrównoważonego Rozwoju. Bank kieruje się przekonaniem, że dla sukcesu Agendy 2030 niezbędne jest realizowanie Celu 17. (Partnerstwa na rzecz celów). Dlatego aktywnie podejmuje międzysektorową współpracę na rzecz zrównoważonego rozwoju, czego przykładem jest m.in. partnerstwo z Kampanią 17 Celów, nawiązane wiosną br.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764