Bank BNP Paribas wystartował z kampanią do mikroprzedsiębiorców, która promuje specjalną ofertę kredytów z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego i brakiem prowizji za udzielenie kredytu. Propozycja kredytów skierowana jest do przedsiębiorców, a jej celem jest ułatwienie dostępu do finansowania i niwelowanie negatywnych skutków pandemii COVID-19.
Poprzez nową kampanię w mediach Bank BNP Paribas promuje specjalną ofertę kredytów dla małych firm z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK). Gwarancje de minimis sięgają 80% kwoty kredytu i w ramach aktualnej oferty udzielane są przez BGK bezpłatnie. Dodatkowo, w ramach oferty specjalnej, Bank BNP Paribas, nie pobiera prowizji za udzielenie kredytów objętych takimi gwarancjami.
- Rozwijamy naszą współpracę z BGK, widząc w gwarancjach de minimis skuteczny oraz trwały instrument wsparcia dla małych i średnich firm. W czasie pandemii i recesji, która jest jej następstwem, to szczególnie istotne narzędzie, dające możliwość finansowania działalności bieżącej oraz swoich inwestycji wielu przedsiębiorstwom, które bez dodatkowego zabezpieczenia mogłyby nie mieć takiej szansy – mówi Kamil Olszewski, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych i Biznesowych Banku BNP Paribas.
Kampania będzie widoczna w internecie, social mediach, prasie lokalnej, w branżowych magazynach, dodatkowo pojawią się spoty w sieci kina Cinema City.
Źródło: BNP Paribas