logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancje de minimis BGK w kampanii BNP Paribas

  PR 21.09.2020, przeczytano 393 razy

Bank BNP Paribas wystartował z kampanią do mikroprzedsiębiorców, która promuje specjalną ofertę kredytów z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego i brakiem prowizji za udzielenie kredytu. Propozycja kredytów skierowana jest do przedsiębiorców, a jej celem jest ułatwienie dostępu do finansowania i niwelowanie negatywnych skutków pandemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancje-de-minimis-bgk-w-kampanii-bnp-paribas,388507,artykul.html

Poprzez nową kampanię w mediach Bank BNP Paribas promuje specjalną ofertę kredytów dla małych firm z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK). Gwarancje de minimis sięgają 80% kwoty kredytu i w ramach aktualnej oferty udzielane są przez BGK bezpłatnie. Dodatkowo, w ramach oferty specjalnej, Bank BNP Paribas, nie pobiera prowizji za udzielenie kredytów objętych takimi gwarancjami.

- Rozwijamy naszą współpracę z BGK, widząc w gwarancjach de minimis skuteczny oraz trwały instrument wsparcia dla małych i średnich firm. W czasie pandemii i recesji, która jest jej następstwem, to szczególnie istotne narzędzie, dające możliwość finansowania działalności bieżącej oraz swoich inwestycji wielu przedsiębiorstwom, które bez dodatkowego zabezpieczenia mogłyby nie mieć takiej szansy – mówi Kamil Olszewski, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych i Biznesowych Banku BNP Paribas.

Kampania będzie widoczna w internecie, social mediach, prasie lokalnej, w branżowych magazynach, dodatkowo pojawią się spoty w sieci kina Cinema City.

Źródło: BNP Paribas

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764