logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Credit Agricole rozpoczyna kampanię edukacyjną #mniejplastiku

  PR 14.02.2020, przeczytano 319 razy

#mniejplastiku - pod takim hasłem bank Credit Agricole rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat zaśmiecania środowiska naturalnego odpadami z tworzyw sztucznych. W Internecie ruszyła strona www.mniejplastiku.pl z praktycznymi informacjami, co każdy z nas może zrobić by zmniejszyć ilość plastikowych odpadów. Bank uruchomił także cykl edukacyjnych podcastów - czyli audycji do słuchania w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-credit-agricole-rozpoczyna-kampanie-edukacyjna-mniejplastiku,385698,artykul.html

- Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.

Swoją misję bank realizuje poprzez partnerstwo w międzynarodowym projekcie Plastic Odyssey, a także organizując lokalne działania np. w ramach akcji sprzątania plaż Bałtycka Odyseja i rzek Recykling Rejs, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Ale to nie wszystko – właśnie rusza intensywna kampania informacyjna w Internecie.

- Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym – mówi Przemysław Przybylski.

Pierwszy odcinek podcastu wypełniony jest rozmowami z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą: co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią? Słuchacze dowiedzą się także, w jaki sposób bank Credit Agricole włącza się w ochronę środowiska i co mogą zrobić inne firmy, żeby nam wszystkim żyło się lepiej.

Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.

Podcastu można słuchać TUTAJ, a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę: #mniejplastiku i dodać go do ulubionych.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764