logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Credit Agricole rozpoczyna kampanię edukacyjną #mniejplastiku

  PR 14.02.2020, przeczytano 199 razy

#mniejplastiku - pod takim hasłem bank Credit Agricole rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat zaśmiecania środowiska naturalnego odpadami z tworzyw sztucznych. W Internecie ruszyła strona www.mniejplastiku.pl z praktycznymi informacjami, co każdy z nas może zrobić by zmniejszyć ilość plastikowych odpadów. Bank uruchomił także cykl edukacyjnych podcastów - czyli audycji do słuchania w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-credit-agricole-rozpoczyna-kampanie-edukacyjna-mniejplastiku,385698,artykul.html

- Czy codzienne drobne decyzje pojedynczego człowieka mają wpływ na czystość całej planety? My wierzymy, że tak. Suma drobnych działań może dać duże efekty. I chcemy przekonywać do tego wszystkich wokół: siebie nawzajem, naszych klientów, dostawców, rodziny – mówi Przemysław Przybylski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Credit Agriole, odpowiedzialny za koordynację działań CSR banku.

Swoją misję bank realizuje poprzez partnerstwo w międzynarodowym projekcie Plastic Odyssey, a także organizując lokalne działania np. w ramach akcji sprzątania plaż Bałtycka Odyseja i rzek Recykling Rejs, a także podczas koncertów Dawida Podsiadło. Ale to nie wszystko – właśnie rusza intensywna kampania informacyjna w Internecie.

- Chcemy mówić więcej i dotrzeć do jak największej liczby ludzi. Dlatego właśnie uruchomiliśmy stronę www.mniejplastiku.pl i podcast #mniejplastiku. Zachęcamy wszystkich do czytania, słuchania i polecania linków bliskim i znajomym – mówi Przemysław Przybylski.

Pierwszy odcinek podcastu wypełniony jest rozmowami z ludźmi, którzy żyją i działają w zgodzie z naturą: co konkretnie robią, żeby chronić środowisko i dlaczego to robią? Słuchacze dowiedzą się także, w jaki sposób bank Credit Agricole włącza się w ochronę środowiska i co mogą zrobić inne firmy, żeby nam wszystkim żyło się lepiej.

Do końca roku powstanie 10 audycji, których treścią będą różne aspekty plastikowego problemu i pomysły na jego rozwiązanie.

Podcastu można słuchać TUTAJ, a także w popularnych odtwarzaczach podcastów: Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę: #mniejplastiku i dodać go do ulubionych.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764