logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji reklamowej

  PR 31.12.2018, przeczytano 508 razy
ilustracja

W 95-lecie powstania polski państwowy bank rozwoju chce opowiedzieć o swojej roli we wspieraniu rozwoju społeczno-gospodarczego kraju. Stworzenie kompleksowej strategii promocyjnej powierzy wybranej w przetargu agencji. Postępowanie przetargowe już się rozpoczęło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-gospodarstwa-krajowego-szuka-agencji-reklamowej,380643,artykul.html

Na elektronicznej platformie zakupowej Banku Gospodarstwa Krajowego pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl bank opublikował już ogłoszenie przetargowe. Współpraca z agencją reklamową ma przede wszystkim dotyczyć działań promocyjnych związanych z 95-leciem banku i umacnianiem jego wizerunku jako polskiego banku rozwoju – jedynego takiego banku w Polsce.

Agencja reklamowa będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizację strategii promocji oraz zapewnienie zespołów kreatywnego oraz do obsługi klienta. Wybrany partner wesprze BGK w działaniach reklamowych offline, online, ATL, BTL oraz digital. Wśród zadań do zrealizowania są między innymi: opracowanie key visuala kampanii, produkcja spotów reklamowych, billboardów i grafik.

Jesteśmy instytucją, której podstawowym celem nie jest maksymalizacja zysku, lecz rozwój kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. Każdy odnowiony skwer, każda oszczędzona godzina dzięki nowej drodze czy każdy nowy lokal socjalny, jest tym, na co pracujemy każdego dnia. Każda mała firma, która chce urosnąć, która zdecyduje się rozwijać poza granicami Polski może tego dokonać dzięki naszemu zaangażowaniu. Chcemy o tym mówić w 2019 roku, roku naszego jubileuszu i dlatego poszukujemy partnera, który pomoże nam to zrobić jak najskuteczniej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.

Źródło: BGK

Dodatkowe informacje:

Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Jest inwestorem w funduszach, których aktywami zarządza Polski Fundusz Rozwoju.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764