
Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.
Jedna z instytucji finansowych w Polsce - Bank Handlowy, w wyniku przetargu wyłonił partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska, która wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.
- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu Klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.
Bank Handlowy w Warszawie SA oferuje pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.
The Media Insight to agencja mediowa należąca do struktur Mindshare Polska i współtworząca grupę mediową GroupM. Agencja zajmuje się świadczeniem usług z zakresu marketingu, w tym strategią, planowaniem i tworzeniem kampanii, projektowaniem i produkcją reklam, zakupem mediów, a także badaniami rynku i konsumentów dla klientów kross regionalnych i lokalnych. W ramach bliskiej współpracy agencje Mindshare Polska i The Media Insight korzystają z tych samych zasobów.
Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.