logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej

  PR 21.06.2022, przeczytano 236 razy

Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-handlowy-wybral-partnera-do-obslugi-mediowej,396318,artykul.html

Jedna z instytucji finansowych w Polsce - Bank Handlowy, w wyniku przetargu wyłonił partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za działania digital jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska, która wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.

- Niezwykle cieszymy się, że Citi Handlowy postanowił zaufać zespołowi The Media Insight i zdecydował się na wybór naszej agencji do obsługi mediów. W procesie przetargowym zdecydowaliśmy się na wyjście poza standardową odpowiedź mediową, pokazując nasze holistyczne podejście i zrozumienie biznesu Klienta, a także znajomość branży bankowości – mówi Maciej Świątek, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.

Bank Handlowy w Warszawie SA oferuje pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach.

The Media Insight to agencja mediowa należąca do struktur Mindshare Polska i współtworząca grupę mediową GroupM. Agencja zajmuje się świadczeniem usług z zakresu marketingu, w tym strategią, planowaniem i tworzeniem kampanii, projektowaniem i produkcją reklam, zakupem mediów, a także badaniami rynku i konsumentów dla klientów kross regionalnych i lokalnych. W ramach bliskiej współpracy agencje Mindshare Polska i The Media Insight korzystają z tych samych zasobów.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764