logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium i Eurobank już pod jedną marką

  PR 15.11.2019, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku otrzymali w ten sposób dostęp do pełnej oferty Banku Millennium. Warto podkreślić, że nadal mogą korzystać ze swoich dotychczasowych, funkcjonujących w dawnym eurobanku, produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-i-eurobank-juz-pod-jedna-marka,384734,artykul.html

W drugiej połowie listopada rozpocznie się w mediach ogólnopolskich kampania wizerunkowa połączonego banku z udziałem Piotra Adamczyka i Radosława Kotarskiego.

- Bank Millennium i eurobank rozpoczęły codzienną działalność operacyjną jako jeden bank. Oznacza to jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz oczywiście jedną sieć oddziałów, świadczącą obsługę o niezmiennie wysokiej jakości. Bezpośrednio w projekt integracji zaangażowanych było 1,000 osób. Prędkość, z jaką działamy sprawia, że nasza fuzja jest jedną z najszybciej przeprowadzonych na polskim rynku bankowym. Jest to zasługa wszystkich pracowników centrali w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu oraz całej sieci placówek. Jako jeden zespół z radością witamy klientów pod marką Banku Millennium – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Banku Millennium.

Połączona sieć oddziałów

Od wtorku 12 listopada klienci będą mogli korzystać z obsługi w większej liczbie placówek połączonych sieci. Oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach. Znacznie zwiększy się liczba placówek Banku Millennium w mniejszych miejscowościach. 55% oddziałów połączonego banku zlokalizowanych będzie w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców.

Jedna marka

Wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium. W drugiej połowie listopada w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa, nawiązująca do połączenia banków. W reklamie spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski. Scenerią reklamy uczyniono Gdańsk, a jej akcja toczy się na moście „Ołowianka”, symbolu łączenia i integracji.

Badania, które Bank Millennium przeprowadził wiosną tego roku pokazują, że klienci eurobanku pozytywnie odbierają markę oraz komunikację Banku Millennium. Marki postrzegane są jako bliskie sobie, między innymi w zakresie takich cech jak nowoczesność czy wygoda. Także oferta produktowa Banku Millennium spotkała się z bardzo dobrą oceną ze strony klientów eurobanku, uczestniczących w badaniu.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764