W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku - ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku otrzymali w ten sposób dostęp do pełnej oferty Banku Millennium. Warto podkreślić, że nadal mogą korzystać ze swoich dotychczasowych, funkcjonujących w dawnym eurobanku, produktów i usług.
W drugiej połowie listopada rozpocznie się w mediach ogólnopolskich kampania wizerunkowa połączonego banku z udziałem Piotra Adamczyka i Radosława Kotarskiego.
- Bank Millennium i eurobank rozpoczęły codzienną działalność operacyjną jako jeden bank. Oznacza to jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz oczywiście jedną sieć oddziałów, świadczącą obsługę o niezmiennie wysokiej jakości. Bezpośrednio w projekt integracji zaangażowanych było 1,000 osób. Prędkość, z jaką działamy sprawia, że nasza fuzja jest jedną z najszybciej przeprowadzonych na polskim rynku bankowym. Jest to zasługa wszystkich pracowników centrali w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu oraz całej sieci placówek. Jako jeden zespół z radością witamy klientów pod marką Banku Millennium – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Banku Millennium.
Połączona sieć oddziałów
Od wtorku 12 listopada klienci będą mogli korzystać z obsługi w większej liczbie placówek połączonych sieci. Oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach. Znacznie zwiększy się liczba placówek Banku Millennium w mniejszych miejscowościach. 55% oddziałów połączonego banku zlokalizowanych będzie w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców.
Jedna marka
Wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium. W drugiej połowie listopada w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa, nawiązująca do połączenia banków. W reklamie spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski. Scenerią reklamy uczyniono Gdańsk, a jej akcja toczy się na moście „Ołowianka”, symbolu łączenia i integracji.
Badania, które Bank Millennium przeprowadził wiosną tego roku pokazują, że klienci eurobanku pozytywnie odbierają markę oraz komunikację Banku Millennium. Marki postrzegane są jako bliskie sobie, między innymi w zakresie takich cech jak nowoczesność czy wygoda. Także oferta produktowa Banku Millennium spotkała się z bardzo dobrą oceną ze strony klientów eurobanku, uczestniczących w badaniu.
Źródło: Bank Millennium