logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium mecenasem wystawy zdjęć polskich fotografów „Solidarni”

  PR 02.09.2022, przeczytano 865 razy
ilustracjastrzałka
fot. Beata Zawrzel

„Solidarni” to zbiorowy projekt fotograficzny, do którego zostali zaproszeni artyści reprezentujący różne miasta i odmienne podejście do fotografii. Pomysł opiera się na tym, by zaprezentować jak najszerszej publiczności plenerową wystawę, która będzie podróżowała przez kolejne miejsca w Polsce. Układ i charakter wystawy złożonej z pięćdziesięciu fotografii eksponuje pewien uniwersalizm zjawiska, jakim jest „bycie uchodźcą”, „uciekinierem” z kraju objętego konfliktem i wojną. Mecenasem wystawy pokazującej dramat uchodźców z objętej wojną Ukrainy i nadzwyczajną solidarność Polaków jest Bank Millennium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-mecenasem-wystawy-zdjec-polskich-fotografow-_solidarni_,397083,artykul.html

Uroczyste otwarcie pierwszej wystawy „Solidarni” w Oliwskim Ratusza Kultury odbędzie się 4 września o godz. 13.00. Wystawa będzie prezentowana na ogrodzeniu Oliwskiego Parku w Gdańsku Oliwie do 3 października. Kolejne odsłony w Warszawie i w Chełmie.

- Wojna w Ukrainie która trwa już od ponad pół roku to przede wszystkim dramat ludzki. Nie możemy być obojętni wobec potrzeb osób z Ukrainy, szukających schronienia oraz bezpiecznej przystani w Polsce. Jako bank i społeczność pracowników od początku wojny w Ukrainie włączamy się aktywnie w pomoc, a teraz wspieramy wydarzenie dokumentujące ten niesamowity „festiwal dobroci” Polaków. Od momentu wybuchu wojny nadzwyczajna solidarność narodu polskiego z Ukraińcami objawiała się w każdej sytuacji, w każdym miejscu i płynęła z każdej niemal strony. Pomagali wszyscy i właśnie to zobaczymy na prezentowanych zdjęciach – powiedziała Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu PR.

Kuratorem wystawy jest dr Anna Wolska, wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Wydziału Sztuki Mediów ASP w Warszawie. Fotografowie-artyści uczestniczący w wydarzeniu to Michał Adamski, Agata Kaputa, Ryszard Karczmarski, Agata Kubis, Anna Liminowicz, Maciej Nabrdalik, Jacek Sadowski, Tomek Sikora, Adam Tuchliński, Przemysław Wierzchowski, Beata Zawrzel.

- Wystawa Solidarni niesie ze sobą uniwersalne przesłanie jakimi są: dobroć, pomoc i solidarność, ale też czym jest kryzys samotności, lęk, smutek i dramat związany z porzuceniem dotychczasowego miejsca zamieszkania, opuszczenia rodzin, przyjaciół, bliskich. Ponieważ mam świadomość, że temat ten jest niezwykle szeroki, układ i charakter wystawy złożonej z pięćdziesięciu fotografii, eksponuje pewną wizję i uniwersalizm znaczenia zjawiska, jakim jest bycie uchodźcą, uciekinierem z kraju objętego konfliktem i wojną. Polecam uwadze – powiedziała dr Anna Wolska, kurator wystawy.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764