logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium mecenasem wystawy zdjęć polskich fotografów „Solidarni”

  PR 02.09.2022, przeczytano 938 razy
ilustracjastrzałka
fot. Beata Zawrzel

„Solidarni” to zbiorowy projekt fotograficzny, do którego zostali zaproszeni artyści reprezentujący różne miasta i odmienne podejście do fotografii. Pomysł opiera się na tym, by zaprezentować jak najszerszej publiczności plenerową wystawę, która będzie podróżowała przez kolejne miejsca w Polsce. Układ i charakter wystawy złożonej z pięćdziesięciu fotografii eksponuje pewien uniwersalizm zjawiska, jakim jest „bycie uchodźcą”, „uciekinierem” z kraju objętego konfliktem i wojną. Mecenasem wystawy pokazującej dramat uchodźców z objętej wojną Ukrainy i nadzwyczajną solidarność Polaków jest Bank Millennium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-mecenasem-wystawy-zdjec-polskich-fotografow-_solidarni_,397083,artykul.html

Uroczyste otwarcie pierwszej wystawy „Solidarni” w Oliwskim Ratusza Kultury odbędzie się 4 września o godz. 13.00. Wystawa będzie prezentowana na ogrodzeniu Oliwskiego Parku w Gdańsku Oliwie do 3 października. Kolejne odsłony w Warszawie i w Chełmie.

- Wojna w Ukrainie która trwa już od ponad pół roku to przede wszystkim dramat ludzki. Nie możemy być obojętni wobec potrzeb osób z Ukrainy, szukających schronienia oraz bezpiecznej przystani w Polsce. Jako bank i społeczność pracowników od początku wojny w Ukrainie włączamy się aktywnie w pomoc, a teraz wspieramy wydarzenie dokumentujące ten niesamowity „festiwal dobroci” Polaków. Od momentu wybuchu wojny nadzwyczajna solidarność narodu polskiego z Ukraińcami objawiała się w każdej sytuacji, w każdym miejscu i płynęła z każdej niemal strony. Pomagali wszyscy i właśnie to zobaczymy na prezentowanych zdjęciach – powiedziała Iwona Jarzębska, dyrektor departamentu PR.

Kuratorem wystawy jest dr Anna Wolska, wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej oraz Wydziału Sztuki Mediów ASP w Warszawie. Fotografowie-artyści uczestniczący w wydarzeniu to Michał Adamski, Agata Kaputa, Ryszard Karczmarski, Agata Kubis, Anna Liminowicz, Maciej Nabrdalik, Jacek Sadowski, Tomek Sikora, Adam Tuchliński, Przemysław Wierzchowski, Beata Zawrzel.

- Wystawa Solidarni niesie ze sobą uniwersalne przesłanie jakimi są: dobroć, pomoc i solidarność, ale też czym jest kryzys samotności, lęk, smutek i dramat związany z porzuceniem dotychczasowego miejsca zamieszkania, opuszczenia rodzin, przyjaciół, bliskich. Ponieważ mam świadomość, że temat ten jest niezwykle szeroki, układ i charakter wystawy złożonej z pięćdziesięciu fotografii, eksponuje pewną wizję i uniwersalizm znaczenia zjawiska, jakim jest bycie uchodźcą, uciekinierem z kraju objętego konfliktem i wojną. Polecam uwadze – powiedziała dr Anna Wolska, kurator wystawy.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764