logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium odświeża format reklamowy

  PR 12.03.2024, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-odswieza-format-reklamowy,403438,artykul.html

W najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza nowa postać, znany aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.

- Radosław Kotarski pozytywnie zapisał się w świadomości naszych odbiorców i w dalszym ciągu będzie ambasadorem marki. Sprawdza się w tej roli, uosabiając tradycyjne wartości związane z bankowością. Wprowadzenie nowej postaci, w osobie Macieja Musiała, dodatkowo ożywia stosowaną konwencję, wnosi powiew świeżości i spontaniczność. Rzetelność, profesjonalizm, bezpieczeństwo i zaufanie w połączeniu z nowoczesnością, dynamizmem i mobilnością, które cechują Bank Millennium, to zestawienie cenione przez naszych klientów. Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku – podsumowuje Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

W aktualnej kampanii bank promuje konto Millennium 360°- inspirowany potrzebami klientów, bezpłatnie prowadzony rachunek. Połączony jest z szeroką ofertą spersonalizowanych usług w superaplikacji mobilnej, usługami korzystnego przewalutowania, jedną kartą do płacenia w wielu walutach i zwrotami za zakupy online w blisko 800 sklepach internetowych. Część wydanych pieniędzy wraca na konto klienta po potwierdzeniu transakcji.

Wniosek o uruchomienie konta Millennium 360° można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub przez konto w innym banku. Konto może zostać uruchomione w nawet 5 minut od złożenia wniosku z weryfikacją za pomocą selfie, bądź nawet w 15 minut, gdy weryfikacja odbywa się przez zalogowanie na swoje konto w innym banku, by potwierdzić tożsamość. Zachętą do skorzystania z usług banku może być również wysoka pozycja w rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka". W 2023 roku Bank Millennium zajął pierwsze miejsca w obu kategoriach zestawienia: „Bankowość zdalna” i „Bank dla Kowalskiego”.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube: www.youtube.com/watch?v=ybEg4Na2Q0k. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764