logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium odświeża format reklamowy

  PR 12.03.2024, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania TV Banku Millennium w odświeżonym formacie reklamowym. Nowy spot promuje konto Millennium 360° ze zwrotami za zakupy online zintegrowanymi w aplikacji oraz usługami wielowalutowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-odswieza-format-reklamowy,403438,artykul.html

W najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium do Radosława Kotarskiego, ambasadora marki od blisko dziesięciu lat, dołącza nowa postać, znany aktor młodego pokolenia – Maciej Musiał.

- Radosław Kotarski pozytywnie zapisał się w świadomości naszych odbiorców i w dalszym ciągu będzie ambasadorem marki. Sprawdza się w tej roli, uosabiając tradycyjne wartości związane z bankowością. Wprowadzenie nowej postaci, w osobie Macieja Musiała, dodatkowo ożywia stosowaną konwencję, wnosi powiew świeżości i spontaniczność. Rzetelność, profesjonalizm, bezpieczeństwo i zaufanie w połączeniu z nowoczesnością, dynamizmem i mobilnością, które cechują Bank Millennium, to zestawienie cenione przez naszych klientów. Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku – podsumowuje Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

W aktualnej kampanii bank promuje konto Millennium 360°- inspirowany potrzebami klientów, bezpłatnie prowadzony rachunek. Połączony jest z szeroką ofertą spersonalizowanych usług w superaplikacji mobilnej, usługami korzystnego przewalutowania, jedną kartą do płacenia w wielu walutach i zwrotami za zakupy online w blisko 800 sklepach internetowych. Część wydanych pieniędzy wraca na konto klienta po potwierdzeniu transakcji.

Wniosek o uruchomienie konta Millennium 360° można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub przez konto w innym banku. Konto może zostać uruchomione w nawet 5 minut od złożenia wniosku z weryfikacją za pomocą selfie, bądź nawet w 15 minut, gdy weryfikacja odbywa się przez zalogowanie na swoje konto w innym banku, by potwierdzić tożsamość. Zachętą do skorzystania z usług banku może być również wysoka pozycja w rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka". W 2023 roku Bank Millennium zajął pierwsze miejsca w obu kategoriach zestawienia: „Bankowość zdalna” i „Bank dla Kowalskiego”.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube: www.youtube.com/watch?v=ybEg4Na2Q0k. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764