logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium reklamuje Konto Oszczędnościowe Profit

  PR 08.06.2025, przeczytano 404 razy
ilustracja
Kadr ze spotu

Bank Millennium zachęca do oszczędzania. W nowej reklamie telewizyjnej promuje Konto Oszczędnościowe Profit. Aktywnie korzystający z niego klienci mogą zyskać teraz w promocji do 5,5% w skali roku przez 90 dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-reklamuje-konto-oszczednosciowe-profit,409180,artykul.html

W wakacje warto nie zapominać o regularnym oszczędzaniu. W reklamie, której akcja rozgrywa się na przepełnionej promieniami zachodzącego słońca plaży Radek Kotarski i Maciej Musiał przekonują do korzyści, które wiążą się z oszczędzaniem w Banku Millennium. 

W takich chwilach naprawdę można poczuć spokój. Spokój dadzą Ci też oszczędności. Otwórz Konto Oszczędnościowe Profit i zyskaj nawet 5,5% w skali roku, jeśli aktywnie korzystasz z konta osobistego — przekonują w materiale Radosław Kotarski i Maciej Musiał.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w Internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium SA

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764