logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z kampanią „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie”

  PR 25.11.2022, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

Bank Millennium rusza z nową kampanią dotyczącą cyberbezpieczeństwa. „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” to cykl quizów, materiałów wideo oraz informacji w oddziałach, które mają zwrócić uwagę klientów na wyzwania dotyczące bezpieczeństwa w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-kampania-_spr%40wdzam%2C-jak-bankowac-bezpiecznie_,398121,artykul.html

Bank Millennium podejmuje szereg inicjatyw, które mają na celu rozwijać świadomość w obszarze zagrożeń cyfrowych i wykorzystania nowoczesnych technologii. Bycie liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku, przejawia się również troską o wyższy poziom bezpieczeństwa środków finansowych klientów. Tym bardziej, że zagrożenie cyberatakami stale rośnie, a cyfrowa rzeczywistość obejmuje kolejne obszary życia. W najnowszej kampanii bank sięgnął po popularne nie tylko w Internecie rozwiązanie, mianowicie quizy i zagadki.

- Bank Millennium prowadzi intensywnie działania edukacyjne w zakresie bezpiecznego korzystania z usług finansowych w sieci. Na bieżąco analizowane są metody działania przestępców, co pozwala nam dzielić się z klientami informacją o aktualnych zagrożeniach i stale przypominać o konieczności przestrzegania reguł bezpieczeństwa. Problem oszustw dotyczy całego sektora bankowego w Polsce i na świecie. Każda inicjatywa edukacyjna pomaga przeciwdziałać takim zdarzeniom, ponieważ kluczowa jest świadomość istniejącego ryzyka wśród naszych klientów – mówi Łukasz Ślęzak, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa w Banku Millennium.

Cały sektor bankowy w Polsce już od wielu lat dostrzega wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem. Bank Millennium aktywnie próbuje przeciwdziałać wszelkim zagrożeniom w tym zakresie. W kampaniach edukacyjnych uwzględnia zarówno klientów aktywnych cyfrowo, ale też tych mniej biegłych w korzystaniu z bankowości elektronicznej. - Tym razem proponujemy naszym klientom wiedzę w interaktywnej formie, aby ich zaciekawić i przedstawić im najważniejsze zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa w Internecie w bardziej angażujący sposób. Przygotowaliśmy tematyczne quizy, a w materiałach wideo wykorzystaliśmy sprawdzoną formułę teleturnieju wiedzy o świecie. Opisujemy metody i tricki, które próbują wykorzystać cyberprzestępcy, oraz dajemy proste wskazówki, jak się przed nimi bronić. Dla niektórych klientów to będzie wyłącznie odświeżenie wiedzy, ale mamy też świadomość, że wciąż są osoby, które nie przywiązują dużej uwagi do ochrony poufnych danych. W luźnej atmosferze łatwiej zapamiętujemy informacje, dlatego chcieliśmy wykorzystać taki mechanizm do wsparcia naszych klientów w tym ważnym aspekcie ich cyfrowego bankowania – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

W ramach akcji „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” powstały tematyczne quizy oraz cykl filmów. Bank edukuje nawiązując do popularnej formuły telewizyjnych teleturniejów. Uczestnicy zabawy mają za zadanie wybrać prawidłowe odpowiedzi na pytania związane z bezpieczeństwem cyfrowym. W trakcie teleturnieju wraz z widzami, mogą odkryć, jak łatwo wpaść w sidła internetowych oszustów. Materiały poruszają zagadnienia, z którymi klienci banków stykają się na co dzień: oszustw podczas zakupów online, vishingu, fałszywych inwestycji, płatności kodem BLIK i bezpieczeństwa na portalach ogłoszeń. Powstała specjalna strona internetowa, gdzie klienci mogą znaleźć quizy, wideo i dodatkowe informacje z zakresu bezpieczeństwa. Filmy dostępne są również na kanale banku na Youtube. Ulotki oraz materiały wideo z najważniejszymi informacjami klienci znajdą również w placówkach Banku Millennium w całej Polsce.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764