logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z kampanią „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie”

  PR 25.11.2022, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

Bank Millennium rusza z nową kampanią dotyczącą cyberbezpieczeństwa. „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” to cykl quizów, materiałów wideo oraz informacji w oddziałach, które mają zwrócić uwagę klientów na wyzwania dotyczące bezpieczeństwa w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-kampania-_spr%40wdzam%2C-jak-bankowac-bezpiecznie_,398121,artykul.html

Bank Millennium podejmuje szereg inicjatyw, które mają na celu rozwijać świadomość w obszarze zagrożeń cyfrowych i wykorzystania nowoczesnych technologii. Bycie liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku, przejawia się również troską o wyższy poziom bezpieczeństwa środków finansowych klientów. Tym bardziej, że zagrożenie cyberatakami stale rośnie, a cyfrowa rzeczywistość obejmuje kolejne obszary życia. W najnowszej kampanii bank sięgnął po popularne nie tylko w Internecie rozwiązanie, mianowicie quizy i zagadki.

- Bank Millennium prowadzi intensywnie działania edukacyjne w zakresie bezpiecznego korzystania z usług finansowych w sieci. Na bieżąco analizowane są metody działania przestępców, co pozwala nam dzielić się z klientami informacją o aktualnych zagrożeniach i stale przypominać o konieczności przestrzegania reguł bezpieczeństwa. Problem oszustw dotyczy całego sektora bankowego w Polsce i na świecie. Każda inicjatywa edukacyjna pomaga przeciwdziałać takim zdarzeniom, ponieważ kluczowa jest świadomość istniejącego ryzyka wśród naszych klientów – mówi Łukasz Ślęzak, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa w Banku Millennium.

Cały sektor bankowy w Polsce już od wielu lat dostrzega wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem. Bank Millennium aktywnie próbuje przeciwdziałać wszelkim zagrożeniom w tym zakresie. W kampaniach edukacyjnych uwzględnia zarówno klientów aktywnych cyfrowo, ale też tych mniej biegłych w korzystaniu z bankowości elektronicznej. - Tym razem proponujemy naszym klientom wiedzę w interaktywnej formie, aby ich zaciekawić i przedstawić im najważniejsze zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa w Internecie w bardziej angażujący sposób. Przygotowaliśmy tematyczne quizy, a w materiałach wideo wykorzystaliśmy sprawdzoną formułę teleturnieju wiedzy o świecie. Opisujemy metody i tricki, które próbują wykorzystać cyberprzestępcy, oraz dajemy proste wskazówki, jak się przed nimi bronić. Dla niektórych klientów to będzie wyłącznie odświeżenie wiedzy, ale mamy też świadomość, że wciąż są osoby, które nie przywiązują dużej uwagi do ochrony poufnych danych. W luźnej atmosferze łatwiej zapamiętujemy informacje, dlatego chcieliśmy wykorzystać taki mechanizm do wsparcia naszych klientów w tym ważnym aspekcie ich cyfrowego bankowania – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

W ramach akcji „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” powstały tematyczne quizy oraz cykl filmów. Bank edukuje nawiązując do popularnej formuły telewizyjnych teleturniejów. Uczestnicy zabawy mają za zadanie wybrać prawidłowe odpowiedzi na pytania związane z bezpieczeństwem cyfrowym. W trakcie teleturnieju wraz z widzami, mogą odkryć, jak łatwo wpaść w sidła internetowych oszustów. Materiały poruszają zagadnienia, z którymi klienci banków stykają się na co dzień: oszustw podczas zakupów online, vishingu, fałszywych inwestycji, płatności kodem BLIK i bezpieczeństwa na portalach ogłoszeń. Powstała specjalna strona internetowa, gdzie klienci mogą znaleźć quizy, wideo i dodatkowe informacje z zakresu bezpieczeństwa. Filmy dostępne są również na kanale banku na Youtube. Ulotki oraz materiały wideo z najważniejszymi informacjami klienci znajdą również w placówkach Banku Millennium w całej Polsce.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764