logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z kampanią „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie”

  PR 25.11.2022, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Bank Millennium rusza z nową kampanią dotyczącą cyberbezpieczeństwa. „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” to cykl quizów, materiałów wideo oraz informacji w oddziałach, które mają zwrócić uwagę klientów na wyzwania dotyczące bezpieczeństwa w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-kampania-_spr%40wdzam%2C-jak-bankowac-bezpiecznie_,398121,artykul.html

Bank Millennium podejmuje szereg inicjatyw, które mają na celu rozwijać świadomość w obszarze zagrożeń cyfrowych i wykorzystania nowoczesnych technologii. Bycie liderem rozwiązań cyfrowych na polskim rynku, przejawia się również troską o wyższy poziom bezpieczeństwa środków finansowych klientów. Tym bardziej, że zagrożenie cyberatakami stale rośnie, a cyfrowa rzeczywistość obejmuje kolejne obszary życia. W najnowszej kampanii bank sięgnął po popularne nie tylko w Internecie rozwiązanie, mianowicie quizy i zagadki.

- Bank Millennium prowadzi intensywnie działania edukacyjne w zakresie bezpiecznego korzystania z usług finansowych w sieci. Na bieżąco analizowane są metody działania przestępców, co pozwala nam dzielić się z klientami informacją o aktualnych zagrożeniach i stale przypominać o konieczności przestrzegania reguł bezpieczeństwa. Problem oszustw dotyczy całego sektora bankowego w Polsce i na świecie. Każda inicjatywa edukacyjna pomaga przeciwdziałać takim zdarzeniom, ponieważ kluczowa jest świadomość istniejącego ryzyka wśród naszych klientów – mówi Łukasz Ślęzak, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa w Banku Millennium.

Cały sektor bankowy w Polsce już od wielu lat dostrzega wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem. Bank Millennium aktywnie próbuje przeciwdziałać wszelkim zagrożeniom w tym zakresie. W kampaniach edukacyjnych uwzględnia zarówno klientów aktywnych cyfrowo, ale też tych mniej biegłych w korzystaniu z bankowości elektronicznej. - Tym razem proponujemy naszym klientom wiedzę w interaktywnej formie, aby ich zaciekawić i przedstawić im najważniejsze zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa w Internecie w bardziej angażujący sposób. Przygotowaliśmy tematyczne quizy, a w materiałach wideo wykorzystaliśmy sprawdzoną formułę teleturnieju wiedzy o świecie. Opisujemy metody i tricki, które próbują wykorzystać cyberprzestępcy, oraz dajemy proste wskazówki, jak się przed nimi bronić. Dla niektórych klientów to będzie wyłącznie odświeżenie wiedzy, ale mamy też świadomość, że wciąż są osoby, które nie przywiązują dużej uwagi do ochrony poufnych danych. W luźnej atmosferze łatwiej zapamiętujemy informacje, dlatego chcieliśmy wykorzystać taki mechanizm do wsparcia naszych klientów w tym ważnym aspekcie ich cyfrowego bankowania – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

W ramach akcji „Spr@wdzam, jak bankować bezpiecznie” powstały tematyczne quizy oraz cykl filmów. Bank edukuje nawiązując do popularnej formuły telewizyjnych teleturniejów. Uczestnicy zabawy mają za zadanie wybrać prawidłowe odpowiedzi na pytania związane z bezpieczeństwem cyfrowym. W trakcie teleturnieju wraz z widzami, mogą odkryć, jak łatwo wpaść w sidła internetowych oszustów. Materiały poruszają zagadnienia, z którymi klienci banków stykają się na co dzień: oszustw podczas zakupów online, vishingu, fałszywych inwestycji, płatności kodem BLIK i bezpieczeństwa na portalach ogłoszeń. Powstała specjalna strona internetowa, gdzie klienci mogą znaleźć quizy, wideo i dodatkowe informacje z zakresu bezpieczeństwa. Filmy dostępne są również na kanale banku na Youtube. Ulotki oraz materiały wideo z najważniejszymi informacjami klienci znajdą również w placówkach Banku Millennium w całej Polsce.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764