logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki 2021

  PR 13.05.2022, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-nagroda-kantar-polska-za-najbardziej-efektywna-komunikacje-marki-2021,395845,artykul.html

- Jeśli chodzi o budżety marketingowe liczy się zarówno ich wielkość jak i efektywne wykorzystanie. Dlatego bardzo się cieszę z wyróżnienia, które docenia właśnie efektywność. Nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, ma głęboki sens. - powiedziała Beata Krupińska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium. - Warto pamiętać, że konsument większość decyzji podejmuje instynktownie, bo nie jest w stanie przeanalizować dogłębnie wszystkich ofert. Stąd efektywne budowanie marki i jej wyróżników jest dla nas tak ważne – pozwala skutecznie pozyskiwać i wzmacniać lojalność klientów. W naszej strategii komunikacyjnej podążamy za oczekiwaniami konsumentów, co oznacza, że w dużej mierze skupiamy się na promocji aplikacji mobilnej oraz Konta 360º.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764