Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.
- Jeśli chodzi o budżety marketingowe liczy się zarówno ich wielkość jak i efektywne wykorzystanie. Dlatego bardzo się cieszę z wyróżnienia, które docenia właśnie efektywność. Nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, ma głęboki sens. - powiedziała Beata Krupińska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium. - Warto pamiętać, że konsument większość decyzji podejmuje instynktownie, bo nie jest w stanie przeanalizować dogłębnie wszystkich ofert. Stąd efektywne budowanie marki i jej wyróżników jest dla nas tak ważne – pozwala skutecznie pozyskiwać i wzmacniać lojalność klientów. W naszej strategii komunikacyjnej podążamy za oczekiwaniami konsumentów, co oznacza, że w dużej mierze skupiamy się na promocji aplikacji mobilnej oraz Konta 360º.
Źródło: Bank Millennium