logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki 2021

  PR 13.05.2022, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka

Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-nagroda-kantar-polska-za-najbardziej-efektywna-komunikacje-marki-2021,395845,artykul.html

- Jeśli chodzi o budżety marketingowe liczy się zarówno ich wielkość jak i efektywne wykorzystanie. Dlatego bardzo się cieszę z wyróżnienia, które docenia właśnie efektywność. Nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, ma głęboki sens. - powiedziała Beata Krupińska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium. - Warto pamiętać, że konsument większość decyzji podejmuje instynktownie, bo nie jest w stanie przeanalizować dogłębnie wszystkich ofert. Stąd efektywne budowanie marki i jej wyróżników jest dla nas tak ważne – pozwala skutecznie pozyskiwać i wzmacniać lojalność klientów. W naszej strategii komunikacyjnej podążamy za oczekiwaniami konsumentów, co oznacza, że w dużej mierze skupiamy się na promocji aplikacji mobilnej oraz Konta 360º.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764