logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z nową reklamą telewizyjną

  PR 19.12.2023, przeczytano 1644 razy
ilustracjastrzałka

W piątek ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. W najnowszej kampanii bank promuje swoją bankowość mobilną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-nowa-reklama-telewizyjna,402518,artykul.html

Aplikacja mobilna Banku Millennium poza dostępem do rachunku i wykonywaniem podstawowych operacji umożliwia m.in. płatności zbliżeniowe telefonem, płatności BLIK, przelewy na numer telefonu. Zapewnia dostęp do wielu opcji pozabankowych (w tym zakup biletów parkingowych i na komunikację, wnioski o świadczenia rodzinne, zakup kodów do usług online). Jej użytkownicy mogą skorzystać również z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Konwencja nowego spotu nawiązuje do zwyczaju formułowania noworocznych postanowień. Na ekranie widzimy bohaterów, którzy podczas codziennych aktywności (płatność smartfonem, zakup biletów w aplikacji mobilnej banku itp.) wyznaczają sobie nowe cele, jakie zamierzają w najbliższym czasie zrealizować.

ilustracjastrzałka

- W nowym roku będę bardziej eko, a ja bardziej fit. Dzięki zwrotom za zakupy mój portfel też będzie w lepszej formie. Będziemy spędzać więcej czasu z rodziną i z przyjaciółmi. Twoje cele, Twoje decyzje. Realizuj je z kontem Millennium 360° i innowacyjną apką - przekonują bohaterowie telewizyjnej reklamy.

Spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale YouTube (www.youtube.com/watch?v=yy8yGTvFkgg) Banku Millennium. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom. Całości komunikacji dopełnią działania online.

Bank Millennium jest rówieśnikiem polskiego wolnego rynku i demokratycznych przemian ustrojowych. Powstał w 1989 roku. W listopadzie 2023 roku bank przekroczył próg 3 milionów aktywnych klientów detalicznych. Coraz większą popularnością cieszą się jego kanały zdalne. Z bankowości elektronicznej korzysta obecnie aż 2,66 mln użytkowników, a z aplikacji mobilnej ponad 2,4 mln.

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764