logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium z nową reklamą telewizyjną

  PR 19.12.2023, przeczytano 807 razy
ilustracjastrzałka

W piątek ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. W najnowszej kampanii bank promuje swoją bankowość mobilną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-z-nowa-reklama-telewizyjna,402518,artykul.html

Aplikacja mobilna Banku Millennium poza dostępem do rachunku i wykonywaniem podstawowych operacji umożliwia m.in. płatności zbliżeniowe telefonem, płatności BLIK, przelewy na numer telefonu. Zapewnia dostęp do wielu opcji pozabankowych (w tym zakup biletów parkingowych i na komunikację, wnioski o świadczenia rodzinne, zakup kodów do usług online). Jej użytkownicy mogą skorzystać również z programu zwrotów za zakupy w sklepach partnerów. Aplikację mobilną Banku Millennium można pobrać na telefony z systemem Android i iOS ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Konwencja nowego spotu nawiązuje do zwyczaju formułowania noworocznych postanowień. Na ekranie widzimy bohaterów, którzy podczas codziennych aktywności (płatność smartfonem, zakup biletów w aplikacji mobilnej banku itp.) wyznaczają sobie nowe cele, jakie zamierzają w najbliższym czasie zrealizować.

ilustracjastrzałka

- W nowym roku będę bardziej eko, a ja bardziej fit. Dzięki zwrotom za zakupy mój portfel też będzie w lepszej formie. Będziemy spędzać więcej czasu z rodziną i z przyjaciółmi. Twoje cele, Twoje decyzje. Realizuj je z kontem Millennium 360° i innowacyjną apką - przekonują bohaterowie telewizyjnej reklamy.

Spot będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale YouTube (www.youtube.com/watch?v=yy8yGTvFkgg) Banku Millennium. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom. Całości komunikacji dopełnią działania online.

Bank Millennium jest rówieśnikiem polskiego wolnego rynku i demokratycznych przemian ustrojowych. Powstał w 1989 roku. W listopadzie 2023 roku bank przekroczył próg 3 milionów aktywnych klientów detalicznych. Coraz większą popularnością cieszą się jego kanały zdalne. Z bankowości elektronicznej korzysta obecnie aż 2,66 mln użytkowników, a z aplikacji mobilnej ponad 2,4 mln.

Źródło: Bank Millennium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764