logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy

  PR 23.09.2022, przeczytano 275 razy
ilustracja

Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby rozsądnego gospodarowania zasobami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-zacheca-do-oszczedzania-energii-i-wylacza-swoje-szyldy,397335,artykul.html

- Jak wynika z badań, w czasie dużej zmienności na rynku energii Polacy szukają sposobów na oszczędzanie prądu, a motywują ich do tego przede wszystkim koszty i troska o środowisko naturalne. Wyłączenie szyldów i tablic świetlnych w placówkach Banku to gest, którym pokazujemy, że każda aktywność, która prowadzi do zmniejszenia zużycia zasobów ma znaczenie w obecnej sytuacji. Zachęcamy też naszych pracowników do aktywnego i odpowiedzialnego poszukiwania obszarów, w których mogą oszczędzać energię – powiedziała Weronika Paksoy, Kierownik Wydziału Nieruchomości Banku Millennium.

Mając na uwadze trudności na rynku energii, a także podkreślając zaangażowanie na rzecz ludzi, środowiska i społeczeństwa Bank Millennium wprowadza dodatkowe działania w celu ograniczenia zużycia energii elektrycznej. Zdecydował o wyłączeniu tablic świetlnych oraz ekranów ogłoszeniowych w centralach i swoich oddziałach na terenie całego kraju. Bank posiada 600 placówek, w tym 200 placówek franczyzowych. W okresie jesienno-zimowym oświetlenie będzie wyłączane po godzinach pracy, gdy placówki są zamknięte i nie prowadzą obsługi klientów. Dzięki tej inicjatywie Bank Millennium solidaryzuje się ze wszystkimi, którzy na co dzień starają się aktywnie przyczyniać do zmniejszenia zużycia energii.

Działania w obszarze ESG od wielu lat są odzwierciedlane w działaniach Grupy Banku Millennium, potwierdzając, że jedno z najważniejszych i największych wyzwań naszych czasów to niezmiennie ochrona klimatu i troska o środowisko. Bank monitoruje, raportuje i redukuje emisje własne od ponad 10 lat, ale też ogranicza zużycie zasobów i materiałów np. energii elektrycznej, ciepła, wody, papieru, plastiku, wyposażenia biur i placówek bankowych oraz sprzętów biurowych. Strategia Grupy Banku Millennium na lata 2022-2024 przewiduje redukcję własnych emisji gazów cieplarnianych o 50 proc. w 2022 roku w porównaniu z 2020 rokiem. Osiągnięcie neutralności klimatycznej w odniesieniu do emisji własnych banku planowane jest do 2027 roku, a pełnej neutralności klimatycznej do 2050 roku.

Na podobny krok związany z wyłączeniem szyldów świetlnych zdecydował się również Millennium bcp.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764