logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy

  PR 23.09.2022, przeczytano 630 razy
ilustracja

Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby rozsądnego gospodarowania zasobami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-millennium-zacheca-do-oszczedzania-energii-i-wylacza-swoje-szyldy,397335,artykul.html

- Jak wynika z badań, w czasie dużej zmienności na rynku energii Polacy szukają sposobów na oszczędzanie prądu, a motywują ich do tego przede wszystkim koszty i troska o środowisko naturalne. Wyłączenie szyldów i tablic świetlnych w placówkach Banku to gest, którym pokazujemy, że każda aktywność, która prowadzi do zmniejszenia zużycia zasobów ma znaczenie w obecnej sytuacji. Zachęcamy też naszych pracowników do aktywnego i odpowiedzialnego poszukiwania obszarów, w których mogą oszczędzać energię – powiedziała Weronika Paksoy, Kierownik Wydziału Nieruchomości Banku Millennium.

Mając na uwadze trudności na rynku energii, a także podkreślając zaangażowanie na rzecz ludzi, środowiska i społeczeństwa Bank Millennium wprowadza dodatkowe działania w celu ograniczenia zużycia energii elektrycznej. Zdecydował o wyłączeniu tablic świetlnych oraz ekranów ogłoszeniowych w centralach i swoich oddziałach na terenie całego kraju. Bank posiada 600 placówek, w tym 200 placówek franczyzowych. W okresie jesienno-zimowym oświetlenie będzie wyłączane po godzinach pracy, gdy placówki są zamknięte i nie prowadzą obsługi klientów. Dzięki tej inicjatywie Bank Millennium solidaryzuje się ze wszystkimi, którzy na co dzień starają się aktywnie przyczyniać do zmniejszenia zużycia energii.

Działania w obszarze ESG od wielu lat są odzwierciedlane w działaniach Grupy Banku Millennium, potwierdzając, że jedno z najważniejszych i największych wyzwań naszych czasów to niezmiennie ochrona klimatu i troska o środowisko. Bank monitoruje, raportuje i redukuje emisje własne od ponad 10 lat, ale też ogranicza zużycie zasobów i materiałów np. energii elektrycznej, ciepła, wody, papieru, plastiku, wyposażenia biur i placówek bankowych oraz sprzętów biurowych. Strategia Grupy Banku Millennium na lata 2022-2024 przewiduje redukcję własnych emisji gazów cieplarnianych o 50 proc. w 2022 roku w porównaniu z 2020 rokiem. Osiągnięcie neutralności klimatycznej w odniesieniu do emisji własnych banku planowane jest do 2027 roku, a pełnej neutralności klimatycznej do 2050 roku.

Na podobny krok związany z wyłączeniem szyldów świetlnych zdecydował się również Millennium bcp.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764