logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao: Kampania pożyczki konsolidacyjnej

  PR 05.03.2021, przeczytano 1138 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z innych banków. W reklamach TV oraz online zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao po przeniesieniu swoich pożyczek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao%3A-kampania-pozyczki-konsolidacyjnej,390480,artykul.html

Jedna rata zamiast kilku może znacznie ułatwić życie i pomóc uporządkować osobiste finanse. Bank Pekao przygotował dla klientów wyjątkowo atrakcyjną ofertę pożyczki konsolidacyjnej – 0% prowizji od kredytów i pożyczek spłacanych w innych bankach w kwocie pow. 10 tys. zł i 0% prowizji od dodatkowych środków na dowolny cel w wysokości do 25% konsolidowanej kwoty.

– Zbyt wysokie raty potrafią przeszkadzać, dlatego chcieliśmy pokazać, że można je zminimalizować, przenosząc pożyczkę do Banku Pekao. Sprawdzenie, o ile mniej można płacić nic nie kosztuje i nie jest zobowiązujące. Maksymalna kwota pożyczki to nawet 200 tys. zł z możliwością rozłożenia spłaty nawet na 10 lat. Dzięki temu można obniżyć wysokość swoich comiesięcznych zobowiązań i płacić wygodnie jedną ratę – podkreśla Piotr Gołąb, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.

Specjalna oferta pożyczki konsolidacyjnej dostępna jest do końca maja zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów Banku Pekao we wszystkich oddziałach. Klienci, którzy mają konto w Banku Pekao i korzystają z bankowości elektronicznej Pekao24 mogą złożyć wniosek w Pekao24 lub na infolinii, a dokumenty kredytowe zaakceptować w Pekao24 lub aplikacji PeoPay.

Swoją ofertę Bank Pekao promuje kampanią tzw. 360’ w telewizji ogólnopolskiej i na kanałach tematycznych (spot 30” i 2 wersje 15”), na platformach VOD, internecie (filmy 6” i 40”), social mediach i kanałach elektronicznych banku. Dodatkowo w komunikacji wykorzystane będą także bankomaty sieci Euronet oraz siatki wielkoformatowe. Bank wymienił też folie i siatki reklamowe na swoich oddziałach.

– W kampanii reklamowej postawiliśmy na groteskowy przekaz o tym, jak duża rata może utrudnić życie. Młodemu bohaterowi spotów, w najmniej pożądanych sytuacjach, wchodzi w drogę animowany banner z przypomnieniem o spłacie raty. Uporczywie uniemożliwia czerpanie przyjemności z życia. Ratunek na szczęście jest w zasięgu ręki i po raz kolejny pokazaliśmy, że warto brać życie za rogi – zaznacza Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot , za social media Insignia sp. zo.o., a za zakup mediów Fullsix Media. Filmy reklamowe wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764