logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao reklamuje pożyczkę konsolidacyjną z 0% prowizji

  PR 15.03.2022, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

Od dziś (15.03.) Bank Pekao w ogólnopolskiej kampanii promocyjnej zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao, jeśli  przeniosą swoje kredyty  z innych banków. Podpowiada też, jak zaoszczędzić na codziennym bankowaniu, dzięki otwarciu Konta Przekorzystnego za 0 zł, które zapewnia posiadaczom szereg benefitów, w tym bezpłatną kartę do konta oraz bezpłatne wszystkie bankomaty w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-reklamuje-pozyczke-konsolidacyjna-z-0procent-prowizji,395111,artykul.html

Bank Pekao informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym w kampanii reklamowej w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych oraz za pośrednictwem kanałów elektronicznych, a także witryn swoich oddziałów w całej Polsce.

– W naszej nowej kampanii podpowiadamy klientom jak mieć po prostu... “z górki”. Spot koncentruje się na historii zwykłego bohatera, który nie radzi sobie ze spłatą wysokich rat kredytów. Nie wie nawet, że rozwiązanie jego problemów jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy przenieść swoje raty do naszego banku, wziąć bez prowizji korzystną pożyczkę konsolidacyjną z atrakcyjnym RRSO i otworzyć Konto Przekorzystne. To już kolejna kampania, w której zachęcamy Polaków by “Wzięli życie za rogi” – mówi Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Za działania digital Sales&More S.A. i Spot&Dot sp. z o.o. Social media realizuje Digital Kingdom sp. z o.o. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Materiały wielkoformatowe i drukowane przygotował Prodigious. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Kampania potrwa do 31.05.2022 r.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764