Od 1 czerwca 2022 r. Bank Pekao rusza z nową kampanią reklamową dwóch flagowych produktów. W myśl hasła „Bierz życie za rogi” bank chce pomóc klientom w realizacji swoich planów – tych większych przy pomocy pożyczki gotówkowej i tych nieco mniejszych, możliwych do zrealizowania z nową Kartą Kredytową z Żubrem. Produkty są atrakcyjnie oprocentowane – RRSO dla pożyczki gotówkowej wynosi 9,9%, a dla karty kredytowej 9,92%. Promocja potrwa od 01.06.2022 r. do 31.08.2022 r.
- Do zrealizowania kampanii o spełnianiu marzeń Bank Pekao S.A. zaprosił Kubę Michalczuka – młodego, utalentowanego reżysera filmu „Teściowe”. W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot, który opowiada historię dwóch fanów motoryzacji, ojca i syna. - mówi Jorge Sanchez Kłosiński, dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A. Ojciec decyduje się wziąć pożyczkę w Banku Pekao i dzięki niej realizuje swój plan, kupując upragniony terenowy samochód. Tymczasem syn chce być jak tata i też marzy o swoim aucie. Ojciec spełnia jego dziecięce marzenie dzięki nowej Karcie Kredytowej z Żubrem – ku wielkiej radości syna kupuje mu mini-wersję swojej „terenówki”.
Pożyczka gotówkowa z prowizją 0% i atrakcyjnym RRSO 9,9% będzie dostępna dla nowych oraz obecnych klientów, którzy nie posiadają w banku pożyczek gotówkowych od 01.01.2022 r. Pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel np. zakup samochodu, wyjazd na wakacje, czy remont mieszkania. Minimalna kwota pożyczki to 1 000 zł maksymalna do 250 000 zł. Można ją rozłożyć maksymalnie na 36 miesięcznych rat. Dobrowolna karencja pozwoli odłożyć spłatę pożyczki o 3 miesiące i dzięki temu pierwszą ratę zapłacić dopiero po wakacjach. Pożyczkę można dostać szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności.
Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku. Jest to pierwsza karta kredytowa z pakietami korzyści do wyboru. Pakiet można zmienić w trakcie trwania umowy, bez konieczności wymiany karty.
W przypadku zmiany pakietu na wyższy zmiana następuje od razu. Dzięki temu np. jeśli planujemy wyjazd wakacyjny i potrzebujemy ubezpieczenie w podróży lub dostępu do saloników na lotniskach, możemy tuż przed wyjazdem włączyć wyższy pakiet i cieszyć się większym bezpieczeństwem. Korzyści są aktywne od razu.
– Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku, która ma tak naprawdę w sobie 3 karty – standardową, złotą i platynową. Co więcej, w każdej chwili możemy ją zmienić w aplikacji PeoPay bez wymiany plastiku, w zależności od potrzebnych korzyści. W pakiecie standard karta dostępna jest za 0 zł bez żadnych dodatkowych warunków. Teraz, w ramach oferty specjalnej, klient zyskuje obniżone oprocentowanie karty przez rok, w wysokości zaledwie 9,7%. Co ważne, oprocentowanie jest stałe do 31.08.2023 r., a zatem klient nie musi się obawiać o jego wzrost – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.
Obie oferty bank będzie promował szeroko w telewizji, na VOD, w kinach i internecie oraz przy pomocy działań w mediach społecznościowych. Planowane są również reklamy na witrynach oddziałów banku, nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach elektronicznych, takich jak ATM czy strona www. Kampania została stworzona razem z agencją Saatchi&Saatchi, która odpowiada za całościową strategię komunikacji, kreację i realizację. Działania digital zrealizował Sales&More S.A. i Spot&Dot Sp. z o.o. Promowaniem oferty w mediach społecznościowych zajmie się Insignia Sp. z o.o., a za zakup mediów odpowiada współpracujący z bankiem Dom Mediowy Sigma Bis. Spot został zrealizowany przez Dom Produkcyjny Lucky Luciano, a autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.
Źródło: Bank Pekao S.A.