logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao rusza z kampanią pożyczki gotówkowej i nowej Karty Kredytowej z Żubrem

  PR 03.06.2022, przeczytano 384 razy
ilustracja

Od 1 czerwca 2022 r. Bank Pekao rusza z nową kampanią reklamową dwóch flagowych produktów. W myśl hasła „Bierz życie za rogi” bank chce pomóc klientom w realizacji swoich planów – tych większych przy pomocy pożyczki gotówkowej i tych nieco mniejszych, możliwych do zrealizowania z nową Kartą Kredytową z Żubrem. Produkty są atrakcyjnie oprocentowane – RRSO dla pożyczki gotówkowej wynosi 9,9%, a dla karty kredytowej 9,92%. Promocja potrwa od 01.06.2022 r. do 31.08.2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-rusza-z-kampania-pozyczki-gotowkowej-i-nowej-karty-kredytowej-z-zubrem,396146,artykul.html

- Do zrealizowania kampanii o spełnianiu marzeń Bank Pekao S.A. zaprosił Kubę Michalczuka – młodego, utalentowanego reżysera filmu „Teściowe”. W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot, który opowiada historię dwóch fanów motoryzacji, ojca i syna. - mówi Jorge Sanchez Kłosiński, dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A. Ojciec decyduje się wziąć pożyczkę w Banku Pekao i dzięki niej realizuje swój plan, kupując upragniony terenowy samochód. Tymczasem syn chce być jak tata i też marzy o swoim aucie. Ojciec spełnia jego dziecięce marzenie dzięki nowej Karcie Kredytowej z Żubrem – ku wielkiej radości syna kupuje mu mini-wersję swojej „terenówki”.

Pożyczka gotówkowa z prowizją 0% i atrakcyjnym RRSO 9,9% będzie dostępna dla nowych oraz obecnych klientów, którzy nie posiadają w banku pożyczek gotówkowych od 01.01.2022 r. Pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel np. zakup samochodu, wyjazd na wakacje, czy remont mieszkania. Minimalna kwota pożyczki to 1 000 zł maksymalna do 250 000 zł. Można ją rozłożyć maksymalnie na 36 miesięcznych rat. Dobrowolna karencja pozwoli odłożyć spłatę pożyczki o 3 miesiące i dzięki temu pierwszą ratę zapłacić dopiero po wakacjach. Pożyczkę można dostać szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności.

Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku. Jest to pierwsza karta kredytowa  z pakietami korzyści do wyboru. Pakiet można zmienić w trakcie trwania umowy, bez konieczności wymiany karty.

W przypadku zmiany pakietu na wyższy zmiana następuje od razu. Dzięki temu np. jeśli planujemy wyjazd wakacyjny i potrzebujemy ubezpieczenie w podróży lub dostępu do saloników na lotniskach, możemy tuż przed wyjazdem włączyć wyższy pakiet i cieszyć się większym bezpieczeństwem. Korzyści są aktywne od razu.

– Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku, która ma tak naprawdę w sobie 3 karty – standardową, złotą i platynową. Co więcej, w każdej chwili możemy ją zmienić w aplikacji PeoPay bez wymiany plastiku, w zależności od potrzebnych korzyści. W pakiecie standard karta dostępna jest za 0 zł bez żadnych dodatkowych warunków. Teraz, w ramach oferty specjalnej, klient zyskuje obniżone oprocentowanie karty przez rok, w wysokości zaledwie  9,7%. Co ważne, oprocentowanie jest stałe do 31.08.2023 r., a zatem klient nie musi się obawiać o jego wzrost – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Obie oferty bank będzie promował szeroko w telewizji, na VOD, w kinach i internecie oraz przy pomocy działań w mediach społecznościowych. Planowane są również reklamy na witrynach oddziałów banku, nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach elektronicznych, takich jak ATM czy strona www. Kampania została stworzona razem z agencją Saatchi&Saatchi, która odpowiada za całościową strategię komunikacji, kreację i realizację. Działania digital zrealizował Sales&More S.A. i Spot&Dot Sp. z o.o. Promowaniem oferty w mediach społecznościowych zajmie się Insignia Sp. z o.o., a za zakup mediów odpowiada współpracujący z bankiem Dom Mediowy Sigma Bis.  Spot został zrealizowany przez Dom Produkcyjny Lucky Luciano, a autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Andrzej Skibniewski na nowym stanowisku w Mediacom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Do grona klientów greyotters dołączyła Squla, platforma edukacyjna online dla dzieci.
Mural marki Rituals w centrum Warszawy
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania
Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross Phev
Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764