logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao rusza z kampanią pożyczki gotówkowej i nowej Karty Kredytowej z Żubrem

  PR 03.06.2022, przeczytano 725 razy
ilustracja

Od 1 czerwca 2022 r. Bank Pekao rusza z nową kampanią reklamową dwóch flagowych produktów. W myśl hasła „Bierz życie za rogi” bank chce pomóc klientom w realizacji swoich planów – tych większych przy pomocy pożyczki gotówkowej i tych nieco mniejszych, możliwych do zrealizowania z nową Kartą Kredytową z Żubrem. Produkty są atrakcyjnie oprocentowane – RRSO dla pożyczki gotówkowej wynosi 9,9%, a dla karty kredytowej 9,92%. Promocja potrwa od 01.06.2022 r. do 31.08.2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-rusza-z-kampania-pozyczki-gotowkowej-i-nowej-karty-kredytowej-z-zubrem,396146,artykul.html

- Do zrealizowania kampanii o spełnianiu marzeń Bank Pekao S.A. zaprosił Kubę Michalczuka – młodego, utalentowanego reżysera filmu „Teściowe”. W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot, który opowiada historię dwóch fanów motoryzacji, ojca i syna. - mówi Jorge Sanchez Kłosiński, dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A. Ojciec decyduje się wziąć pożyczkę w Banku Pekao i dzięki niej realizuje swój plan, kupując upragniony terenowy samochód. Tymczasem syn chce być jak tata i też marzy o swoim aucie. Ojciec spełnia jego dziecięce marzenie dzięki nowej Karcie Kredytowej z Żubrem – ku wielkiej radości syna kupuje mu mini-wersję swojej „terenówki”.

Pożyczka gotówkowa z prowizją 0% i atrakcyjnym RRSO 9,9% będzie dostępna dla nowych oraz obecnych klientów, którzy nie posiadają w banku pożyczek gotówkowych od 01.01.2022 r. Pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel np. zakup samochodu, wyjazd na wakacje, czy remont mieszkania. Minimalna kwota pożyczki to 1 000 zł maksymalna do 250 000 zł. Można ją rozłożyć maksymalnie na 36 miesięcznych rat. Dobrowolna karencja pozwoli odłożyć spłatę pożyczki o 3 miesiące i dzięki temu pierwszą ratę zapłacić dopiero po wakacjach. Pożyczkę można dostać szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności.

Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku. Jest to pierwsza karta kredytowa  z pakietami korzyści do wyboru. Pakiet można zmienić w trakcie trwania umowy, bez konieczności wymiany karty.

W przypadku zmiany pakietu na wyższy zmiana następuje od razu. Dzięki temu np. jeśli planujemy wyjazd wakacyjny i potrzebujemy ubezpieczenie w podróży lub dostępu do saloników na lotniskach, możemy tuż przed wyjazdem włączyć wyższy pakiet i cieszyć się większym bezpieczeństwem. Korzyści są aktywne od razu.

– Karta Kredytowa z Żubrem to nowość na polskim rynku, która ma tak naprawdę w sobie 3 karty – standardową, złotą i platynową. Co więcej, w każdej chwili możemy ją zmienić w aplikacji PeoPay bez wymiany plastiku, w zależności od potrzebnych korzyści. W pakiecie standard karta dostępna jest za 0 zł bez żadnych dodatkowych warunków. Teraz, w ramach oferty specjalnej, klient zyskuje obniżone oprocentowanie karty przez rok, w wysokości zaledwie  9,7%. Co ważne, oprocentowanie jest stałe do 31.08.2023 r., a zatem klient nie musi się obawiać o jego wzrost – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.

Obie oferty bank będzie promował szeroko w telewizji, na VOD, w kinach i internecie oraz przy pomocy działań w mediach społecznościowych. Planowane są również reklamy na witrynach oddziałów banku, nośnikach zewnętrznych oraz w kanałach elektronicznych, takich jak ATM czy strona www. Kampania została stworzona razem z agencją Saatchi&Saatchi, która odpowiada za całościową strategię komunikacji, kreację i realizację. Działania digital zrealizował Sales&More S.A. i Spot&Dot Sp. z o.o. Promowaniem oferty w mediach społecznościowych zajmie się Insignia Sp. z o.o., a za zakup mediów odpowiada współpracujący z bankiem Dom Mediowy Sigma Bis.  Spot został zrealizowany przez Dom Produkcyjny Lucky Luciano, a autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764