logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao rusza z nową kampanią reklamową

  PR 26.03.2018, przeczytano 971 razy

Ruszyła nowa produktowa kampania reklamowa Banku Pekao S.A. „Twoja Pożyczka Przekorzystna”. Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w Internecie i mediach społecznościowych oraz radiach ogólnopolskich. W najbliższych dniach kampania ruszy w pozostałych kanałach: ekranach LCD w sieciach supermarketów i komunikacji miejskiej, placówkach i bankomatach banku. W kampanii internetowej i mobilnej wykorzystywany jest  mechanizm geolokalizacji i spersonalizowany przekaz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-rusza-z-nowa-kampania-reklamowa,35930,artykul.html

Bank Pekao S.A. do tej pory znany przede wszystkim jako bank korporacyjny, po zmianach właścicielskich poszerzył swoją ofertę o usługi bankowe dla klientów indywidualnych. Kampania reklamowa „Twoja Pożyczka Przekorzystna w Banku Pekao S.A.” skierowana jest do tej grupy docelowej i będzie promować łatwo dostępne pożyczki na korzystnych warunkach.

Przedrostek „PRZE” będzie głównym motywem w komunikowaniu atrakcyjnej oferty pożyczki Banku– Pożyczka Przekorzystna, czyli taka, którą warto sprawdzić. Motyw „przekorzystności” jest również wykorzystywany przy innym produkcie Banku dla klienta indywidualnego „Koncie Przekorzystnym”. Komunikacja marketingowa Banku Pekao S.A. odzwierciedla założenia jego niedawno przyjętej strategii, której jednym z filarów jest relacyjność oparta na jakości usług i budowaniu u Klienta poczucia wyjątkowości w relacjach z bankiem.

- Pekao chce być bankiem uniwersalnym i do tego bankiem pierwszego wyboru także dla klienta indywidualnego i właśnie to chcemy podkreślić w naszej komunikacji. Przy tak dużej konkurencji na rynku usług bankowych oraz powszechności usług elektronicznych, to co znowu będzie wyróżniać bank na tle konkurencji, to jakość usług i indywidualne podejście do klienta. Stąd przedrostek PRZE w haśle reklamowym - chcemy podkreślić, że naszym klientom oferujemy to co najlepsze —  powiedział Marcin Marjański, Dyrektor Zarządzający, odpowiedzialny w Banku Pekao S.A. za nadzór nad obszarami komunikacji, marketingu i badań.

Pekao chce w krótkim czasie zbudować wśród potencjalnych klientów świadomość atrakcyjnego produktu bankowego. Dlatego reklamy „Twojej Pożyczki Przekorzystnej” będą widoczne w miejscach gdzie klienci mogą poszukiwać ofert pożyczkowych.

Pierwszym miejscem do poszukiwania jakichkolwiek informacji jest obecnie Internet. Dlatego w tym kanale już od połowy marca ruszyła kampania i będzie trwać do 9 maja. Poza standardowymi działaniami, bank po raz pierwszy stosuje innowacyjne formy reklam na Facebooku oraz na Facebook Messenger, gdzie można wybrać filtr nawiązujący do spełnienia marzeń np. wakacje, wesele.

Bezpośrednim celem działań w Internecie jest również pozyskanie kontaktów do Klientów zainteresowanych wzięciem pożyczki i następnie umówienie tych osób na spotkanie w Banku. W kampanii internetowej przekaz będzie również profilowany pod względem lokalizacji użytkownika. Użytkownicy napotkają cykl wpisów (postów) odnoszących się do charakterystycznych miejsc lub nazw związanych z konkretnym regionem.

- Kiedyś w reklamie funkcjonowało anegdotyczne powiedzenie, że „reklama działa w 50%, tylko nie wiadomo, których”. Teraz dzięki nowoczesnym technologiom mobilnym, geolokalizacji, mediom społecznościowych oraz analizie big data, można dużo bardzo precyzyjnie określić grupę docelową oraz sposób dotarcia, przez co kampanie stają się zarówno skuteczniejsze jak i relatywnie tańsze w koszcie dotarcia do potencjalnego klienta. Dlatego w naszej kampanii stawiamy na Internet i media społecznościowe uzupełniając ją reklamą w miejscach, gdzie klienci mogą poszukiwać informacji o tego typu produkcie - powiedział Artur Brudnicki, dyrektor w, Departamencie Zarządzania Marką, Banku Pekao S.A.

Zbudowaniu szerokiego, ogólnopolskiego zasięgu pomogą 45 sekundowe spoty reklamowe, które od 19 marca emitowane są w ogólnopolskich stacjach radiowych (m.in. Radio ZET, Eska i Trójka). Krótsze 15 sekundowe spoty będą wyświetlane na ekranach LCD umieszczonych przy kasach w sieciach wielkopowierzchniowych oraz w pojazdach komunikacji w całym kraju. Kampania w tych trzech kanałach potrwa do czwartego tygodnia kwietnia.

W kampanii Bank wykorzysta również w pełni sieć placówek własnych i partnerskich (folie, banery, ulotki trafią do blisko 900 placówek w całym kraju) oraz bankomatów. Korzystając z jednego z ponad 1750 bankomatów Banku Pekao S.A. klienci na ekranie bankomatu zobaczą 8 sekundową animację, a przy wypłacie gotówki otrzymają ulotkę z informacją o produkcie.

Za zakup mediów oraz przygotowanie kreacji online odpowiada dom mediowy Mediacom, a za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych – agencja The Digitals.

Źródło: Bank Pekao SA

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764