Bank Pekao S.A. wystartował dziś z ogólnopolską kampanią reklamową pożyczki konsolidacyjnej. Bank proponuje klientom możliwość obniżenia spłacanych rat kredytów i pożyczek dzięki pożyczce konsolidacyjnej udzielanej na bardzo atrakcyjnych warunkach – bez prowizji i z RRSO 12,54 proc.[1].
Kampania wykorzystuje reklamy w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, w kinach oraz w kanałach elektronicznych banku, a także na witrynach oddziałów banku w całej Polsce. Kampania potrwa do końca maja.
– Wszyscy doskonale wiemy, że spełnieniu marzeń często „trzeba pomóc”. Warto więc brać życie za rogi i zmieniać marzenia w rzeczywistość. Taką decyzję podjął bohater naszej nowej kampanii reklamowej – wziął pożyczkę by spełnić marzenie o nowej gitarze basowej. Wszystko grało do czasu, aż duże raty „wybiły go z rytmu”. Dlatego przeniósł je do naszego banku wybierając korzystną pożyczkę konsolidacyjną… i znów odzyskał rytm w życiu! To już kolejna kampania, w której zachęcamy klientów by “Wzięli życie za rogi” – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao.
Przeniesienie kredytów do Banku Pekao jest bardzo proste. Klienci, którzy mają konto w Banku Pekao i korzystają z bankowości elektronicznej Pekao24, pożyczkę mogą wziąć bez wychodzenia z domu. Wystarczy złożyć wniosek w serwisie internetowym Pekao24 lub na infolinii. Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę można zaakceptować online w serwisie Pekao24 lub w aplikacji mobilnej PeoPay. Środki na spłatę kredytów i pożyczek bank przeleje na rachunki w innych bankach wskazanych przez klienta.
Teraz, także klienci, którzy nie mają konta w Banku Pekao mogą wnioskować o pożyczkę konsolidacyjną szybko i wygodnie przez internet. Wniosek o pożyczkę gotówkową jest dostępny na stronie internetowej banku pekao.com.pl w zakładce Pożyczka gotówkowa/na spłatę innych pożyczek. Po pozytywnej ocenie wniosku, klient wybiera oddział, w którym podpisze umowę. W każdym momencie wypełniania wniosku klient może połączyć się z bankiem i uzyskać dodatkowe informacje oraz wsparcie, jeśli będzie potrzebne.
Oferta Pożyczki konsolidacyjnej obowiązuje do końca maja 2023 r. i mogą z niej skorzystać nowi oraz obecni klienci banku. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za działania digital Sales&More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak, a muzykę do reklamy skomponował José Manuel Albán Juárez.
Źródło: Bank Pekao S.A.