logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao uruchamia kampanię „Aplikacja PeoPay – baaardzo Twoja”

  PR 26.10.2022, przeczytano 533 razy
ilustracja

„Baaardzo Twoja”, to główny przekaz kampanii internetowej, która potrwa do końca 2022 roku. Kampania promuje możliwość personalizacji pulpitu aplikacji PeoPay, dostosowując go pod indywidualne preferencje. Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i pozwoli mu na wybór wielu różnorodnych opcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-uruchamia-kampanie-_aplikacja-peopay-%E2%80%93-baaardzo-twoja_,397752,artykul.html

Użytkownicy każdego miesiąca ściągają kolejne aplikacje na telefon, ale na dłużej zostają z nimi tylko te, które są naprawdę wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Przedzieranie się przez kilka ekranów, zanim dotrze się do tego właściwego, potrafi być czasochłonne i frustrujące. Dlatego od teraz PeoPay daje możliwość szerokiej personalizacji i pozwala wybrać funkcje, z których korzysta się najczęściej, a także ustawić je tak, aby mieć je w każdym momencie „pod palcem”.

- Przyświecała nam prosta idea – aplikacja jest chętniej ściągana i używana, gdy jest dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Taka właśnie jest PeoPay – mówi Patryk Korus, Dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych.

- Tworząc nową funkcjonalność PeoPay nie chcieliśmy, aby była to tylko kolejna aplikacja bankowa. Zależało nam, by do jej tworzenia zaangażować klientów, którzy swoimi spostrzeżeniami pomogli nam ulepszyć codzienne bankowanie. Cieszy nas, że aplikacja zbiera pozytywne opinie i robimy wszystko, aby utrzymać swoją pozycję. Dlatego nie spoczywamy na laurach - nadal będziemy słuchać głosu klientów oraz wprowadzać kolejne ulepszenia, aby bankowanie było jeszcze prostsze i przyjemniejsze – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych.

Kampania marketingowa prowadzona jest wielokanałowo w mediach internetowych. Na jej potrzeby przygotowany został także spot prezentujący możliwości aplikacji PeoPay.

Bank Pekao S.A. od kilku lat buduje jedną z najlepiej ocenianych i najbardziej funkcjonalnych aplikacji mobilnych na rynku bankowym – PeoPay. Jest to nowoczesne narzędzie służące do budowania dobrej i trwałej relacji z klientami – już blisko 1,5 mln klientów Banku Pekao korzysta jedynie z bankowości mobilnej. Eksperci dbają, aby aplikacja wciąż się rozwijała – jej ewolucję wspiera zaawansowana analityka danych oraz nowoczesne narzędzia sztucznej inteligencji, które wspierają komunikację na linii bank-klient. Aplikacja PeoPay została zainstalowana już ponad 3.1 mln razy na urządzeniach klientów Banku Pekao.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764