logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

  PR 23.06.2020, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-z-najlepszym-bankowym-spotem-reklamowym,387512,artykul.html

Reklama Banku Pekao przygotowana w ramach kampanii „Bierz życie za rogi” kręcona w RPA zdobyła najwięcej głosów i została nagrodzona statuetką Złotego Bankiera. Bank nieprzypadkowo wybrał Sebastiana Kawę jako twarz swojej kampanii, która zachęca do tego, by mierzyć wysoko i nie bać się spełniać swoich marzeń. Promuje przy tym flagową ofertę Pekao - Konta Przekorzystnego z Kontem Oszczędnościowym.

– Sebastian Kawa to niewątpliwie osoba, która śmiało bierze życie za rogi. Intencją naszej reklamy z jego udziałem było zainspirowanie odbiorców, aby podobnie jak nasz pilot, bez wahania czerpali z możliwości, jakie daje życie. My możemy im to ułatwić poprzez nasze produkty, np. przez odkładanie środków na realizację planów na koncie oszczędnościowym i korzystanie z bezpłatnego konta osobistego – mówi Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu Banku Pekao.

Sebastian Kawa to piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie i tym samym najbardziej utytułowany reprezentant swojej dyscypliny w historii tego sportu. Poza licznymi tytułami, Kawa ma też na koncie dwa loty, które wykonał jako pierwszy człowiek na świecie: jeden nad Himalajami, a drugi nad najwyższym szczytem Kaukazu – Elbrusem.

Spot okazał się niezwykle wymagającą i trudną produkcją. Wszystkie akrobacje szybowcowe prezentowane w reklamie zostały nakręcone w powietrzu, bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów cyfrowych i to niejednokrotnie w warunkach trudnych do latania szybowcem.

– To było dla nas niesamowite wyzwanie. Cieszę się, że wysiłek się opłacił - reklama spodobała się klientom i oddali na nią swoje głosy. Spot spotkał się z uznaniem nie tylko branży marketingowej i filmowców, ale z uwagi na to, co zaprezentował podczas jego kręcenia mistrz - także branży szybownictwa. Inni piloci byli zafascynowani poziomem trudności wykonanych przez Sebastiana Kawę akrobacji oraz niesamowitymi ujęciami, które udało nam się nakręcić – zaznacza Jorge Sánchez Klosiński.

Złoty Bankier to konkurs organizowany od lat przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl we współpracy z partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Plebiscyt podzielony jest na kilka kategorii, które dotyczą m.in. jakości obsługi klienta, produktów bankowych, innowacji czy bezpieczeństwa, a każda z nich jest oceniana w inny sposób. W konkursie są też trzy kategorie, w których zwycięzców wyłaniają internauci poprzez głosowanie na stronie internetowej plebiscytu: za działania w mediach społecznościowych, CSR oraz spot reklamowy. Głosowanie stanowi 60 proc. wagi wyniku końcowego. Pozostałe 40 proc. przyznają komisje składające się z ekspertów z poszczególnych dziedzin.

Reklama z Sebastianem Kawą emitowana była w lutym i marcu br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach. W ramach kampanii „Bierz życie za rogi” motyw z Sebastianem Kawą pojawił się także w social media oraz w reklamie radiowej, internetowej i outdoorowej – w tym na spektakularnej siatce o wymiarach 30x25m w prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy, na budynku Hotelu Metropol.

Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe – agencja Sales & More S.A., za materiały reklamowe do kampanii digital – agencja SPOT AND DOT, za social media – Performance Media oraz ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Film wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Do tej pory w kampanii Banku Pekao „Bierz życie za rogi” wzięli udział alpinista Andrzej Bargiel, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej Miłka Raulin, podróżnik Marcin Mossakowski i wokalistka Barbara Wrońska.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764