logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao z najlepszym bankowym spotem reklamowym

  PR 23.06.2020, przeczytano 1068 razy
ilustracjastrzałka

Sebastian Kawa okazał się mistrzem nie tylko podniebnych akrobacji. Spot z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z jego udziałem został wybrany najlepszym bankowym spotem reklamowym w prestiżowym plebiscycie Złoty Bankier. Konkurs jest organizowany przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl. O zwycięstwie kampanii Pekao zdecydowali zarówno internauci jak i kapituła konkursu, którzy docenili niecodzienną i trudną w realizacji produkcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-z-najlepszym-bankowym-spotem-reklamowym,387512,artykul.html

Reklama Banku Pekao przygotowana w ramach kampanii „Bierz życie za rogi” kręcona w RPA zdobyła najwięcej głosów i została nagrodzona statuetką Złotego Bankiera. Bank nieprzypadkowo wybrał Sebastiana Kawę jako twarz swojej kampanii, która zachęca do tego, by mierzyć wysoko i nie bać się spełniać swoich marzeń. Promuje przy tym flagową ofertę Pekao - Konta Przekorzystnego z Kontem Oszczędnościowym.

– Sebastian Kawa to niewątpliwie osoba, która śmiało bierze życie za rogi. Intencją naszej reklamy z jego udziałem było zainspirowanie odbiorców, aby podobnie jak nasz pilot, bez wahania czerpali z możliwości, jakie daje życie. My możemy im to ułatwić poprzez nasze produkty, np. przez odkładanie środków na realizację planów na koncie oszczędnościowym i korzystanie z bezpłatnego konta osobistego – mówi Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu Banku Pekao.

Sebastian Kawa to piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie i tym samym najbardziej utytułowany reprezentant swojej dyscypliny w historii tego sportu. Poza licznymi tytułami, Kawa ma też na koncie dwa loty, które wykonał jako pierwszy człowiek na świecie: jeden nad Himalajami, a drugi nad najwyższym szczytem Kaukazu – Elbrusem.

Spot okazał się niezwykle wymagającą i trudną produkcją. Wszystkie akrobacje szybowcowe prezentowane w reklamie zostały nakręcone w powietrzu, bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów cyfrowych i to niejednokrotnie w warunkach trudnych do latania szybowcem.

– To było dla nas niesamowite wyzwanie. Cieszę się, że wysiłek się opłacił - reklama spodobała się klientom i oddali na nią swoje głosy. Spot spotkał się z uznaniem nie tylko branży marketingowej i filmowców, ale z uwagi na to, co zaprezentował podczas jego kręcenia mistrz - także branży szybownictwa. Inni piloci byli zafascynowani poziomem trudności wykonanych przez Sebastiana Kawę akrobacji oraz niesamowitymi ujęciami, które udało nam się nakręcić – zaznacza Jorge Sánchez Klosiński.

Złoty Bankier to konkurs organizowany od lat przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl we współpracy z partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Plebiscyt podzielony jest na kilka kategorii, które dotyczą m.in. jakości obsługi klienta, produktów bankowych, innowacji czy bezpieczeństwa, a każda z nich jest oceniana w inny sposób. W konkursie są też trzy kategorie, w których zwycięzców wyłaniają internauci poprzez głosowanie na stronie internetowej plebiscytu: za działania w mediach społecznościowych, CSR oraz spot reklamowy. Głosowanie stanowi 60 proc. wagi wyniku końcowego. Pozostałe 40 proc. przyznają komisje składające się z ekspertów z poszczególnych dziedzin.

Reklama z Sebastianem Kawą emitowana była w lutym i marcu br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach. W ramach kampanii „Bierz życie za rogi” motyw z Sebastianem Kawą pojawił się także w social media oraz w reklamie radiowej, internetowej i outdoorowej – w tym na spektakularnej siatce o wymiarach 30x25m w prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy, na budynku Hotelu Metropol.

Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe – agencja Sales & More S.A., za materiały reklamowe do kampanii digital – agencja SPOT AND DOT, za social media – Performance Media oraz ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Film wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Do tej pory w kampanii Banku Pekao „Bierz życie za rogi” wzięli udział alpinista Andrzej Bargiel, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej Miłka Raulin, podróżnik Marcin Mossakowski i wokalistka Barbara Wrońska.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764