logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite

  PR 06.12.2024, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy tym w jednej z najpopularniejszych gier na świecie. Ta nowa inicjatywa to fragment długoterminowej kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pekao-zaprasza-mlodych-graczy-do-fortnite,406748,artykul.html

Bank Pekao S.A. rozszerza działalność w metaverse. Tym razem jest to coś wyjątkowego dla fanów gamingu. Bank Pekao jako pierwsza instytucja finansowa w kraju zainicjował stworzenie planszy symulacyjnej w ramach gry Fortnite - mapę Money Tycoon wprowadzającą w świat finansów. Ta innowacyjna rozgrywka łączy elementy strategiczne: budowanie własnej placówki bankowej z edukacją finansową, zapewniając graczom wyjątkową okazję do zdobywania wiedzy i umiejętności zarządzania finansami, które mogą wykorzystać w realnym życiu osobistym. W tej edycji gry zadaniem będzie zbudowanie własnej placówki bankowej, a unikalnym atrybutem jest telefon, za pomocą którego główny bohater będzie mierzył się z zadaniami, które dla niego przygotowano. W następnych edycjach planowane jest wdrożenie dodatkowych, atrakcyjnych dla graczy rozwiązań i bonusów.

– Przygotowaliśmy coś wyjątkowego dla naszych młodych klientów, a jest to pionierska mapa Money Tycoon stworzona specjalnie w Fortnite! Pokazujemy tym samym, że znamy
i rozumiemy świat młodzieży oraz ich potrzeb. Staramy się do nich dotrzeć właśnie tam, gdzie ich zmysły są najbardziej otwarte na chłonięcie nowych wiadomości, w tym właśnie edukacji finansowej. Nie ma nic lepszego niż uczenie się poprzez zabawę
 – mówi Jorge Sanchez Klosinski, dyrektor zarządzający Departamentem Marketingu w Banku Pekao S.A.

Artur Brudnicki, dyrektor Biura Digital Marketingu w Banku Pekao S.A. dodaje  Gaming stał się dziś rozrywką porównywalną do słuchania muzyki, oglądania telewizji czy filmów i seriali na platformach. Stworzenie mapy Tycoon było naturalnym krokiem na ścieżce wspierania pasji naszych młodych klientów. Bank ma już w swojej ofercie Konto Przekorzystne z atrakcyjnymi wizerunkami kart dla graczy oraz skórki w aplikacji nawiązujące do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzyliśmy w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną z quizami i przeszkodami w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową. Zapraszam do tego fascynującego świata gamingu Pekao po pigułkę extra emocji!

Istotnym zadaniem w grze będzie wybór działki, na której gracz wybuduje nowoczesną placówkę Banku Pekao oraz zaplanowanie jej poszczególnych rozwiązań. Każde piętro ma oferować różne funkcje, od operacji finansowych, punktów obsługi, po luksusowy apartament na szczycie. Podczas gry będzie można inwestować, zarządzać dochodami i oszczędzać na wirtualnych lokatach. Mapa zawiera wyzwania finansowe, takie jak misje parkour i wyścigi, które dają dodatkowe fundusze. Unikalną cechą gry jest wirtualny telefon Banku Pekao S.A., który pozwala zarządzać finansami, podejmować wyzwania oraz dostosowywać kartę bankową do własnych preferencji.

Mapa Fortnite Banku Pekao S.A. to jedno z wielu działań w kampanii marketingowej Konta Przekorzystnego dla Młodych z kartą gamingową pod hasłem „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”. Jej ambasadorem jest Kamil „KALUCH” Kaliński - najpopularniejszy gracz GTA V. Oprócz niego, grę będą na swoich kanałach promować tacy znani gracze Fortnite jak - RafaToJa, Airnest i Hexo.

Grę można znaleźć na www.fortnite.com. Aby wziąć udział w grze, należy wpisać nazwę: Money Tycoon lub kod gry: 8754-6289-4338. Udział w grze jest bezpłatny.

Agencją odpowiedzialną za prowadzenie Kampanii Konta Przekorzystnego, jak i wdrożenie Mapy Money Tycoon Pekao w grze Fortnite jest Agencja Sales & More S.A.

Źródło: Bank Pekao S.A.,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764