logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe

  PR 31.05.2023, przeczytano 705 razy
ilustracja

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od 5 lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Działania realizowane będą według sprawdzonego  media mix’u emisji spotów w najchętniej słuchanych stacjach radiowych oraz intensywnych  działań prowadzonych  w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-i-adam-malysz-promuja-kredyty-gotowkowe,400213,artykul.html

Kampania reklamuje kredyty gotówkowe Banku Pocztowego, które pomogą wesprzeć domowe budżety Polaków w trakcie większych wakacyjnych wydatków np. zakupu samochodu, wypoczynku czy remontu domu. Kredyt można uzyskać online, przez telefon, a także w stacjonarnych oddziałach Banku Pocztowego.

Kampania radiowa to mix spotów 60 i 15 sekundowych prezentujących ofertę kredytu BP, które tym razem przygotowaliśmy w wersji letniej i z „przymrużeniem oka”. Fabuła spotów to żartobliwe przekomarzanie się małżeństw, w kwestii spełnienia ich   wakacyjnych potrzeb i marzeń.

- Parafrazując przytoczone na egzaminie ósmoklasistów słowa Adama Małysza: Sama chęć nie wystarczy. Marzenie może w tobie drzemać i nigdy się nie obudzić, jeśli sam nie zechcesz go obudzić. Z bogatą ofertą kredytów gotówkowych w Banku Pocztowym pomagamy spełnić wakacyjne marzenia naszych klientów - informuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampanię radiową będzie można usłyszeć na antenie największych polskich stacji, takich jak RMF, Radio ZET, Melo Radio, Radio Plus, Rock Radio, Anty Radio, Radio Pogoda, Złote Przeboje, Chilli Zet oraz wybrane regionalne rozgłośnie Polskiego Radia. Działania te prowadzone będą do 25 czerwca br. Bank Pocztowy zaplanował także silną kampanię internetową, której zadaniem będzie pozyskiwanie leadów kredytowych oraz budowanie świadomości oferty. W tym celu zostanie wykorzystany mix formatów: YouTube, Google, Facebook, MultiChannel Network oraz  PointOne. Działania w internecie będą prowadzone do 23 lipca br.

Za strategię komunikacji odpowiada agencja GRANDESI. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764