logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy i Moneygram promują zagraniczne przekazy pieniężne

  PR 10.06.2019, przeczytano 152 razy
ilustracja

Bank Pocztowy wspólnie z MoneyGram uruchomił telewizyjną kampanię promującą możliwość wygodnego przesyłania pieniędzy za granicę dzięki usłudze przekazów  pieniężnych MoneyGram dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. To najszersza sieć dostępu do tej usługi w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-i-moneygram-promuja-zagraniczne-przekazy-pieniezne,382835,artykul.html

Spot reklamujący wygodne, zagraniczne przekazy pieniężne MoneyGram dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej – najszerszej sieci dostępu do tej usługi w Polsce, to piękna, animowana historia małego chłopca, który marzy o tym, by w przyszłości być wielkim artystą. Rodzice pielęgnują te marzenia i wspierają syna, także finansowo – pracujący za granicą ojciec z pomocą przekazów pieniężnych MoneyGram wysyła pieniądze, które pomagają chłopcu rozwijać jego talent plastyczny.

Spot reklamowy do 30 czerwca br. emitowany jest w TVP Polonia (450 emisji 30- sekundowych spotów).

- Poza granicami naszego kraju przebywa ok. 2,5 mln Polaków, z czego wyjazd wielu z nich związany jest z podejmowaniem za granicą pracy zarobkowej. Z kolei w Polsce także pracuje wielu obcokrajowców, w tym obywateli Ukrainy, którzy zarobione tutaj pieniądze wysyłają swoim rodzinom. Bank Pocztowy, dzięki swojej dostępności, obsłuży Klientów w wygodny sposób zarówno w zakresie wysyłki, jak i odbioru przekazów pieniężnych – mówi Alicja Sierakowska, Dyrektor Departamentu Produktów Firmowych Banku Pocztowego.

Adaptacją video wykorzystanego w spocie na potrzeby kampanii Banku Pocztowego i MoneyGram odpowiedzialne było Studio Produkcyjne Orka. Za zakup mediów odpowiadała agencja Innova.

Dzięki uruchomieniu usługi wysyłek w sieci placówek Poczty Polskiej w  lutym  2018 r. liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z  blisko 2400 do 7000 placówek.

W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.

Oferta w zakresie zagranicznych przekazów pieniężnych skierowana jest przede wszystkim do osób mieszkających w Polsce, posiadających bliskich za granicą oraz osób mieszkających za granicą i posiadających rodziny w Polsce.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764