logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy i Moneygram promują zagraniczne przekazy pieniężne

  PR 10.06.2019, przeczytano 291 razy
ilustracja

Bank Pocztowy wspólnie z MoneyGram uruchomił telewizyjną kampanię promującą możliwość wygodnego przesyłania pieniędzy za granicę dzięki usłudze przekazów  pieniężnych MoneyGram dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. To najszersza sieć dostępu do tej usługi w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-i-moneygram-promuja-zagraniczne-przekazy-pieniezne,382835,artykul.html

Spot reklamujący wygodne, zagraniczne przekazy pieniężne MoneyGram dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej – najszerszej sieci dostępu do tej usługi w Polsce, to piękna, animowana historia małego chłopca, który marzy o tym, by w przyszłości być wielkim artystą. Rodzice pielęgnują te marzenia i wspierają syna, także finansowo – pracujący za granicą ojciec z pomocą przekazów pieniężnych MoneyGram wysyła pieniądze, które pomagają chłopcu rozwijać jego talent plastyczny.

Spot reklamowy do 30 czerwca br. emitowany jest w TVP Polonia (450 emisji 30- sekundowych spotów).

- Poza granicami naszego kraju przebywa ok. 2,5 mln Polaków, z czego wyjazd wielu z nich związany jest z podejmowaniem za granicą pracy zarobkowej. Z kolei w Polsce także pracuje wielu obcokrajowców, w tym obywateli Ukrainy, którzy zarobione tutaj pieniądze wysyłają swoim rodzinom. Bank Pocztowy, dzięki swojej dostępności, obsłuży Klientów w wygodny sposób zarówno w zakresie wysyłki, jak i odbioru przekazów pieniężnych – mówi Alicja Sierakowska, Dyrektor Departamentu Produktów Firmowych Banku Pocztowego.

Adaptacją video wykorzystanego w spocie na potrzeby kampanii Banku Pocztowego i MoneyGram odpowiedzialne było Studio Produkcyjne Orka. Za zakup mediów odpowiadała agencja Innova.

Dzięki uruchomieniu usługi wysyłek w sieci placówek Poczty Polskiej w  lutym  2018 r. liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z  blisko 2400 do 7000 placówek.

W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.

Oferta w zakresie zagranicznych przekazów pieniężnych skierowana jest przede wszystkim do osób mieszkających w Polsce, posiadających bliskich za granicą oraz osób mieszkających za granicą i posiadających rodziny w Polsce.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764