logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy i Moneygram promują zagraniczne przekazy pieniężne

  PR 10.06.2019, przeczytano 196 razy
ilustracja

Bank Pocztowy wspólnie z MoneyGram uruchomił telewizyjną kampanię promującą możliwość wygodnego przesyłania pieniędzy za granicę dzięki usłudze przekazów  pieniężnych MoneyGram dostępnych w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. To najszersza sieć dostępu do tej usługi w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-i-moneygram-promuja-zagraniczne-przekazy-pieniezne,382835,artykul.html

Spot reklamujący wygodne, zagraniczne przekazy pieniężne MoneyGram dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej – najszerszej sieci dostępu do tej usługi w Polsce, to piękna, animowana historia małego chłopca, który marzy o tym, by w przyszłości być wielkim artystą. Rodzice pielęgnują te marzenia i wspierają syna, także finansowo – pracujący za granicą ojciec z pomocą przekazów pieniężnych MoneyGram wysyła pieniądze, które pomagają chłopcu rozwijać jego talent plastyczny.

Spot reklamowy do 30 czerwca br. emitowany jest w TVP Polonia (450 emisji 30- sekundowych spotów).

- Poza granicami naszego kraju przebywa ok. 2,5 mln Polaków, z czego wyjazd wielu z nich związany jest z podejmowaniem za granicą pracy zarobkowej. Z kolei w Polsce także pracuje wielu obcokrajowców, w tym obywateli Ukrainy, którzy zarobione tutaj pieniądze wysyłają swoim rodzinom. Bank Pocztowy, dzięki swojej dostępności, obsłuży Klientów w wygodny sposób zarówno w zakresie wysyłki, jak i odbioru przekazów pieniężnych – mówi Alicja Sierakowska, Dyrektor Departamentu Produktów Firmowych Banku Pocztowego.

Adaptacją video wykorzystanego w spocie na potrzeby kampanii Banku Pocztowego i MoneyGram odpowiedzialne było Studio Produkcyjne Orka. Za zakup mediów odpowiadała agencja Innova.

Dzięki uruchomieniu usługi wysyłek w sieci placówek Poczty Polskiej w  lutym  2018 r. liczba lokalizacji, w których w Polsce dostępne są wysyłki międzynarodowych przekazów pieniężnych MoneyGram wzrosła z  blisko 2400 do 7000 placówek.

W placówkach Poczty Polskiej można wysyłać pieniądze w gotówce. Odwiedzając placówkę można również przekazem MoneyGram, w ramach jednej transakcji, wysłać środki do ponad 200 krajów i terytoriów z konta w Banku Pocztowym.

Oferta w zakresie zagranicznych przekazów pieniężnych skierowana jest przede wszystkim do osób mieszkających w Polsce, posiadających bliskich za granicą oraz osób mieszkających za granicą i posiadających rodziny w Polsce.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764