logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy partnerem akcji charytatywnej „Zostań Aniołem”

  PR 02.12.2014, przeczytano 496 razy

Rusza akacja charytatywna „Zostań Aniołem”. Jej celem jest zebranie środków na programy wspierające usamodzielnianie młodzieży pozostającej pod opieką instytucji zastępczej. Partnerem akcji jest  Bank Pocztowy, który zobowiązał się do podwojenia zabranej kwoty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-partnerem-akcji-charytatywnej-zostan-aniolem,23395,artykul.html

Organizatorem akcji jest Fundacja Robinson Crusoe, która w całej Polsce realizuje programy wspierające usamodzielnianie młodych ludzi pozostających pod opieką rodzin zastępczych, domów dziecka i innych form opieki. Bank Pocztowy jest oficjalnym partnerem akcji. 

– Pomoc zebrana w czasie akcji „Zostań Aniołem” przeznaczona będzie na realizację prowadzonych przez nas programów usamodzielniania– mów Aureliusz Leżeński Prezes Zarządu Fundacji Robinson Crusoe, pedagog i coach. – W ramach naszych programów pomagamy „Robinsonom” w zdobyciu umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia, które są niezbędne w zdobyciu pierwszej pracy – tłumaczy. Pierwsi beneficjenci akcji otrzymają wsparcie, które umożliwi im m.in. odbycie zaawansowanego kursu języka migowego, kursu języka angielskiego, odbycie szkolenia fryzjerskiego , czy zakup oprogramowania koniecznego do produkcji muzyki. W zamian za udział w programach Fundacji młodzi „Robinsonowie” pracują jako wolontariusze m.in. w hospicjach i warsztatach terapii zajęciowej.  

– Wspieranie edukacji i rozwoju to szczytna idea oraz jeden z filarów naszej strategii, dlatego zdecydowaliśmy się zostać partnerem akcji – mówi Szymon Midera Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego. – Chcemy zachęcać naszych Klientów, pracowników;  wszystkich ludzi dobrej woli, aby wsparli zbiórkę i niczym anioł obecny w naszych akcjach promocyjnych stali się dobrym duchem dbającym o przyszłość podopiecznych Fundacji Robinson – dodaje. 

Akcję wspierają jedni z najpopularniejszych twórców na youtubie, AbstrachujeTV. Kanał ten jest śledzony przez prawie 1,5 mln fanów. Specjalny film promocyjny akcji „Zostań Aniołem” można zobaczyć w serwisie youtube.com jak również na stronie zostananiolem.pocztowy.pl

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764