logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy promuje ROR i transakcje mobilne

  PR 13.12.2021, przeczytano 395 razy
ilustracja

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Konto w Porządku z nagrodami”. W promocyjnej ofercie Klienci mogą otrzymać voucher o wartości 50 złotych, w ramach Programu Mastercard Bezcenne Chwile, za otworzenie ROR w Banku. W promocji wezmą udział nowi klienci, którzy otworzą konto w Banku oraz spełnią proste warunki. Promocja potrwa do 28 lutego 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-promuje-ror-i-transakcje-mobilne,394121,artykul.html

Nagrodę w postaci vouchera o wartości 50 zł otrzymają Klienci, którzy dokonają minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą Mastercard z logo Poczty Polskiej w formie tradycyjnej płatności lub transakcji mobilnej, bądź przy użyciu kodu Blik oraz zostawią wymagane dane i zgody w Banku. Opaskę Xiaomi Band 6 NFC otrzyma 100 Klientów, którzy w lutym  2022 r. dokonają największej liczby transakcji mobilnych z użyciem Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub kodu Blik.

Dodatkowo w całym okresie promocyjnym Klient, który założy ROR w Banku Pocztowym i przystąpi do promocji, będzie mógł oszczędzać swoje środki na Koncie Oszczędnościowym ze specjalnym oprocentowaniem w wysokości 2% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie będzie obowiązywało przez okres 3 miesięcy, dla kwoty do 10 tys. zł.

Bank Pocztowy promując swoją nową ofertę zaplanował działania komunikacyjne głównie w Internecie. Promocja będzie wsparta kampanią mediową bazującą na przygotowanym w tym celu 45 sek. filmie animowanym, emitowanym w kanale YouTube, reklamami display, bumperami oraz działaniami na Facebooku. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, plakaty i ulotki dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej, a także kampania outdorowa - Citilighty w pobliżu placówek. Za przygotowanie materiałów marketingowych kampanii odpowiadała firma Mastercard we współpracy z zespołem marketingu Banku Pocztowego.

- Grudzień to okres wzmożonych zakupów, głównie online. Dlatego nasza oferta jest skierowana do osób, które korzystając z bankowości mobilnej i transakcji bezgotówkowych chcą zdobyć ciekawe nagrody - jakby przy okazji- dokonywania transakcji bezgotówkowych. Wystarczy założyć u nas Konto w Porządku, przystąpić do Promocji i przeprowadzić minimum 1 transakcję. Na wszystkich, którzy spełnią warunki Promocji czeka voucher w wysokości 50 złotych, a dla 100 najbardziej aktywnych użytkowników transakcji mobilnych opaska Mi Band 6 NFC – mówi Joanna Moskalik, Naczelnik Wydziału Produktów Płatniczych, Oszczędnościowych i Inwestycyjnych Banku Pocztowego.

Wszystkie transakcje w ramach nowej propozycji Banku Klienci będą przeprowadzać korzystając z kart Mastercard z logo Poczty Polskiej. Nagrody dla Klientów będą przesyłane SMSem, w formie kodu zamienianego na punkty w Programie Mastercard Bezcenne Chwile, której operatorem jest właśnie Mastercard. Żeby mieć szansę na zdobycie opaski XIAOMI Mi Bank 6 NFC należy zrealizować minimum 15 transakcji o wartości minimum 5 złotych każda, korzystając z dowolnej formy płatności mobilnych. Te nowoczesne opaski umożliwiające dokonywanie płatności mobilnych trafią do 100 osób, które dokonają największej liczby transakcji mobilnych.

Oferta promocyjna Banku Pocztowego trwa do 28 lutego 2022 r.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764