logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy promuje ROR i transakcje mobilne

  PR 13.12.2021, przeczytano 597 razy
ilustracja

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Konto w Porządku z nagrodami”. W promocyjnej ofercie Klienci mogą otrzymać voucher o wartości 50 złotych, w ramach Programu Mastercard Bezcenne Chwile, za otworzenie ROR w Banku. W promocji wezmą udział nowi klienci, którzy otworzą konto w Banku oraz spełnią proste warunki. Promocja potrwa do 28 lutego 2022 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-promuje-ror-i-transakcje-mobilne,394121,artykul.html

Nagrodę w postaci vouchera o wartości 50 zł otrzymają Klienci, którzy dokonają minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą Mastercard z logo Poczty Polskiej w formie tradycyjnej płatności lub transakcji mobilnej, bądź przy użyciu kodu Blik oraz zostawią wymagane dane i zgody w Banku. Opaskę Xiaomi Band 6 NFC otrzyma 100 Klientów, którzy w lutym  2022 r. dokonają największej liczby transakcji mobilnych z użyciem Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay lub kodu Blik.

Dodatkowo w całym okresie promocyjnym Klient, który założy ROR w Banku Pocztowym i przystąpi do promocji, będzie mógł oszczędzać swoje środki na Koncie Oszczędnościowym ze specjalnym oprocentowaniem w wysokości 2% w skali roku. Promocyjne oprocentowanie będzie obowiązywało przez okres 3 miesięcy, dla kwoty do 10 tys. zł.

Bank Pocztowy promując swoją nową ofertę zaplanował działania komunikacyjne głównie w Internecie. Promocja będzie wsparta kampanią mediową bazującą na przygotowanym w tym celu 45 sek. filmie animowanym, emitowanym w kanale YouTube, reklamami display, bumperami oraz działaniami na Facebooku. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, plakaty i ulotki dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej, a także kampania outdorowa - Citilighty w pobliżu placówek. Za przygotowanie materiałów marketingowych kampanii odpowiadała firma Mastercard we współpracy z zespołem marketingu Banku Pocztowego.

- Grudzień to okres wzmożonych zakupów, głównie online. Dlatego nasza oferta jest skierowana do osób, które korzystając z bankowości mobilnej i transakcji bezgotówkowych chcą zdobyć ciekawe nagrody - jakby przy okazji- dokonywania transakcji bezgotówkowych. Wystarczy założyć u nas Konto w Porządku, przystąpić do Promocji i przeprowadzić minimum 1 transakcję. Na wszystkich, którzy spełnią warunki Promocji czeka voucher w wysokości 50 złotych, a dla 100 najbardziej aktywnych użytkowników transakcji mobilnych opaska Mi Band 6 NFC – mówi Joanna Moskalik, Naczelnik Wydziału Produktów Płatniczych, Oszczędnościowych i Inwestycyjnych Banku Pocztowego.

Wszystkie transakcje w ramach nowej propozycji Banku Klienci będą przeprowadzać korzystając z kart Mastercard z logo Poczty Polskiej. Nagrody dla Klientów będą przesyłane SMSem, w formie kodu zamienianego na punkty w Programie Mastercard Bezcenne Chwile, której operatorem jest właśnie Mastercard. Żeby mieć szansę na zdobycie opaski XIAOMI Mi Bank 6 NFC należy zrealizować minimum 15 transakcji o wartości minimum 5 złotych każda, korzystając z dowolnej formy płatności mobilnych. Te nowoczesne opaski umożliwiające dokonywanie płatności mobilnych trafią do 100 osób, które dokonają największej liczby transakcji mobilnych.

Oferta promocyjna Banku Pocztowego trwa do 28 lutego 2022 r.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764