logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy reklamuje kredyt Raz Dwa

  PR 12.03.2013, przeczytano 798 razy

W niedzielę, 10 marca br. w telewizji wystartowała emisja spotu reklamującego Kredyt Raz Dwa w nowej kampanii Banku Pocztowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-reklamuje-kredyt-raz-dwa,18175,artykul.html

Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, weźmiesz kredyt na nieoczekiwane wydatki”, brzmi motyw przewodni nowej reklamy telewizyjnej Banku Pocztowego. – W naszej kreacji chcemy pokazać przede wszystkim dostępność kredytu, dzięki któremu sfinansujemy mniejsze i większe wydatki. Dlatego podkreślamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie Poczta – nawet w najmniejszych miejscowościach – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Wybrany sposób komunikacji marketingowej charakteryzuje się energią i humorem, wynikającymi z przyjętej konwencji spotu.

Reklama Kredytu Raz Dwa jest drugą odsłoną zapoczątkowanej w lutym telewizyjnej kampanii reklamowej Banku Pocztowego. Wcześniej w telewizji zobaczyć można było reklamę Pocztowego Konta Standard – podobnie jak kredyt Banku Pocztowego dostępnego „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc”. Jest to druga z trzech odsłon kampanii.

Kampania telewizyjna Kredytu Raz Dwa potrwa do 28 marca br. Spot można obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN).

Poza spotami w telewizji, w placówkach Poczty Polskiej pojawią się plakaty reklamujące kredyt. Minimalny okres trwania kredytu to 6 miesięcy, natomiast maksymalny to aż do 150 miesięcy, maksymalna wysokość kredytu wynosi do 150 tys. zł.

Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opus B kolejny raz dla Berlin-Chemie Menarini
Agencja przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764