logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy startuje z kampanią Kredytu Pocztowego na 6-tkę

  PR 13.04.2018, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Już od niedzieli, 15 kwietnia br. rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę, czyli kredytu gotówkowego z oferty Banku Pocztowego, który do 30 czerwca br. dostępny jest na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-startuje-z-kampania-kredytu-pocztowego-na-6-tke,36147,artykul.html

Kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę trwać będzie od 15 kwietnia do 20 maja br. W tym czasie w wybranych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30 s. i 15 s. spoty reklamowe Banku Pocztowego, oparte o platformę komunikacji bazującą na dialogu gołębi pocztowych – ojca i syna. Tym razem ojciec odpowiada na pytanie syna: „Dlaczego ludzie mówią, że szczęściu trzeba pomóc?”.

- Najnowszą kampanię Banku Pocztowego utrzymujemy w ciepłym, rodzinnym klimacie. Dobrze przyjęte w ostatniej kampanii postaci gołębi pocztowych, pełniące rolę narratorów naszej historii, w prosty sposób prowadzą odbiorców reklamy przez świat ludzkiej codzienności, ważnych momentów, marzeń i szczęścia, któremu czasami warto pomóc – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Pocztowy Kredyt na 6-tkę na realizację planów i marzeń dostępny jest w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. na preferencyjnych warunkach, polegających na obniżonej do 6 proc. prowizji za jego udzielnie. Maksymalna wysokość kredytu wynosi 200 tys. zł.

Spoty reklamowe Kredytu Pocztowego na 6-tkę emitowane będą w: TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsatu, TV Trwam. Kampanię wspierać będą dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej materiały BTL: plakaty i ulotki.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii reklamowej Banku Pocztowego jest agencja Mind, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764