logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy startuje z kampanią Kredytu Pocztowego na 6-tkę

  PR 13.04.2018, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Już od niedzieli, 15 kwietnia br. rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę, czyli kredytu gotówkowego z oferty Banku Pocztowego, który do 30 czerwca br. dostępny jest na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-startuje-z-kampania-kredytu-pocztowego-na-6-tke,36147,artykul.html

Kampania reklamowa Kredytu Pocztowego na 6-tkę trwać będzie od 15 kwietnia do 20 maja br. W tym czasie w wybranych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30 s. i 15 s. spoty reklamowe Banku Pocztowego, oparte o platformę komunikacji bazującą na dialogu gołębi pocztowych – ojca i syna. Tym razem ojciec odpowiada na pytanie syna: „Dlaczego ludzie mówią, że szczęściu trzeba pomóc?”.

- Najnowszą kampanię Banku Pocztowego utrzymujemy w ciepłym, rodzinnym klimacie. Dobrze przyjęte w ostatniej kampanii postaci gołębi pocztowych, pełniące rolę narratorów naszej historii, w prosty sposób prowadzą odbiorców reklamy przez świat ludzkiej codzienności, ważnych momentów, marzeń i szczęścia, któremu czasami warto pomóc – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

Pocztowy Kredyt na 6-tkę na realizację planów i marzeń dostępny jest w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca 2018 r. na preferencyjnych warunkach, polegających na obniżonej do 6 proc. prowizji za jego udzielnie. Maksymalna wysokość kredytu wynosi 200 tys. zł.

Spoty reklamowe Kredytu Pocztowego na 6-tkę emitowane będą w: TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsatu, TV Trwam. Kampanię wspierać będą dostępne w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej materiały BTL: plakaty i ulotki.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii reklamowej Banku Pocztowego jest agencja Mind, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764