logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową

  PR 17.11.2023, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków. Kampania jest realizowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET oraz w wybranych stacjach lokalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-uruchamia-kampanie-radiowa,402118,artykul.html

Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest w oparciu o przekaz prezentujący przykładowe potrzeby i marzenia zakupowe Klientów, którzy planują jeszcze w tym roku sfinansować np. zakup sprzętu RTV/AGD. Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich i stacjach lokalnych, m.in. RMF FM, ZET, Polskie Radio, Antyradio, Meloradio.

- W kampanii wykorzystujemy 7 wersji spotów przygotowanych na nadchodzące okoliczności: Black Friday, Cyber Monday oraz Święta Bożego Narodzenia. Idea kreatywna krótszych, 15-sto sekundowych spotów, jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu, natomiast dłuższa - 45-cio sekundowa wersja, nawiązuje do ulicznej sondy, w trakcie której przechodnie ujawniają
z jakiej okazji zakupowej już skorzystali. Celem aktualnej kampanii jest zachęcenie odbiorców do odwiedzenia placówki lub wejścia na stronę internetową: pocztowy.pl w celu zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego dopasowaną do różnych potrzeb klientów. Liczymy, że wychodzące poza kategorię finansową spoty, emitowane w największych stacjach radiowych, pozwolą nam na dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców, którzy postanowią sprawdzić, co mamy im do zaoferowania - 
komentuje Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja reklamowa Grandesi, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764