logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

  PR 01.08.2022, przeczytano 765 razy
ilustracja

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-uruchomil-nowa-strone-www,396775,artykul.html

Transformacja serwisu www.pocztowy.pl została zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami, przy jednoczesnej dbałości o komfort klientów, którzy są z Bankiem od dawna. Nowa wersja jest bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Serwis jest zdecydowanie nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i ma zupełnie nowy design. Nowy portal to nie tylko nowe otwarcie komunikacyjne, ale przede wszystkim innowacyjne cyfrowe narzędzie sprzedaży online. Klienci korzystając z tego kanału mogą łatwiej oraz szybciej zamówić większość produktów i usług oferowanych przez Bank. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu www.pocztowy.pl Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.

- Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty finansowe w ofercie Banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego. W ostatnim czasie wiele zrobiliśmy, by zadbać o naszych Klientów także w przestrzeni digitalowej. Dzięki temu user experience jest dziś na zupełnie innym poziomie, niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej – mówi Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.

- Strona www.pocztowy.pl w nowym wydaniu, wprowadza wiele udogodnień dla klientów, stanowi kanał sprzedaży online oraz bazę wiedzy o bankowości. Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę poświęciliśmy specjalnym rozwiązaniom dla osób starszych. I tak nowy serwis umożliwia m.in. zwiększenie kontrastu czy powiększenie czcionki tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami on-line używając języka migowego - komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego

- Największym wyzwaniem z jakim mierzą się projektanci podczas tworzenia portalu informacyjnego dla banków jest znalezienie złotego środka pomiędzy perspektywą sprzedażową (nastawioną na jak najszybszą konwersję), a aspektem informacyjnym, który pozwoli użytkownikowi efektywnie zrozumieć ofertę usług i produktów. Dzięki nowoczesnemu portalowi  www.pocztowy.pl zbudowanemu zgodnie z najnowszymi trendami, wzrasta zaufanie klientów do banku, a także poczucie bezpieczeństwa i kontroli przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktu czy usługi bankowej – komentuje Paweł Haltof, Client Innovation Director z firmy Efigence.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764