logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

  PR 01.08.2022, przeczytano 311 razy
ilustracja

Bank Pocztowy uruchomił właśnie nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów on- line. Strona jest w pełni funkcjonalna na urządzeniach mobilnych, co ułatwi korzystanie z niej bardziej wymagającym i młodszym klientom Banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-uruchomil-nowa-strone-www,396775,artykul.html

Transformacja serwisu www.pocztowy.pl została zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami, przy jednoczesnej dbałości o komfort klientów, którzy są z Bankiem od dawna. Nowa wersja jest bardziej intuicyjna i prostsza w obsłudze. Serwis jest zdecydowanie nowocześniejszy, bardziej przejrzysty i ma zupełnie nowy design. Nowy portal to nie tylko nowe otwarcie komunikacyjne, ale przede wszystkim innowacyjne cyfrowe narzędzie sprzedaży online. Klienci korzystając z tego kanału mogą łatwiej oraz szybciej zamówić większość produktów i usług oferowanych przez Bank. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu www.pocztowy.pl Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.

- Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty finansowe w ofercie Banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego. W ostatnim czasie wiele zrobiliśmy, by zadbać o naszych Klientów także w przestrzeni digitalowej. Dzięki temu user experience jest dziś na zupełnie innym poziomie, niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej – mówi Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.

- Strona www.pocztowy.pl w nowym wydaniu, wprowadza wiele udogodnień dla klientów, stanowi kanał sprzedaży online oraz bazę wiedzy o bankowości. Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę poświęciliśmy specjalnym rozwiązaniom dla osób starszych. I tak nowy serwis umożliwia m.in. zwiększenie kontrastu czy powiększenie czcionki tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami on-line używając języka migowego - komentuje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego

- Największym wyzwaniem z jakim mierzą się projektanci podczas tworzenia portalu informacyjnego dla banków jest znalezienie złotego środka pomiędzy perspektywą sprzedażową (nastawioną na jak najszybszą konwersję), a aspektem informacyjnym, który pozwoli użytkownikowi efektywnie zrozumieć ofertę usług i produktów. Dzięki nowoczesnemu portalowi  www.pocztowy.pl zbudowanemu zgodnie z najnowszymi trendami, wzrasta zaufanie klientów do banku, a także poczucie bezpieczeństwa i kontroli przy podejmowaniu decyzji o wyborze produktu czy usługi bankowej – komentuje Paweł Haltof, Client Innovation Director z firmy Efigence.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764