logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

  PR 11.10.2019, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz. Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe. Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-z-adamem-malyszem-po-slasku%2C-kaszubsku-i-goralsku,384319,artykul.html

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze pożyczać?” Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku Ambasadora Marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności - poprzez użycie gwar - śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić  zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów - mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze pożyczać?” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy - są dostępne na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

I rozumiałbym to, że jego twarz znów pojawia się w reklamach, gdyby nie fakt, że pełni funkcję kierowniczą w PZN.

avatar użytkownika
,

Jednak nie z tego jest znany szerokiej publiczności.  

,

A jednak, pełni ważną funkcję w związku sportowym i źle wygląda, że daje twarz na lewo i prawo do reklam.  

avatar użytkownika
,

Związek sportowy widział kogo brał. Kiedy obejmował funkcję, Małysz był już celebrytą udzielającym się reklamowo.  

,

ŹLE wygląda, gdy działacz sportowy robi za choinkę reklamową.
Bardzo źle.

Ale może chodził na religię a nie na etykę.
  

avatar użytkownika
,

A co jeśli mieści się to w standardzie obowiązującym w świecie sportu?  

,

Albo coś jest etyczne albo etyczne nie jest.  

avatar użytkownika
,

Etyka ma to do siebie że jest bardzo indywidualnie pojmowana, a zasadza się na systemie wartości. Jeśli w świecie sportu system wartości zbudowany jest inaczej niż w Twoim świecie, to z punktu widzenia sportowców, działaczy sportowych, a pewnie także sporej części kibiców, to co Tobie wydaje się nieetyczne, oni uznają za mieszczące się w normie. Planując kampanię należy oczywiście znać te uwarunkowania.  

,

Masz rację.
To przecież jest takie oczywiste, że skoro Małysz wystąpił w reklamie, to na pewno jest etyczne, jego zdaniem, łączenie roli słupa reklamowego i dyrektora w PZN.
Podobnie jak etyczne było, gdy Nawałka, będąc selekcjonerem kadry, reklamował alkohol.

To się naturalnie łączy przecież.
  

avatar użytkownika
,

Widać w opinii marketerów łączy się - wystarczy zobaczyć jak skwapliwie wykorzystywane są sportowe imprezy czy szerzej - idea kibicowania im - choćby w reklamie piwa. Trudno powiedzieć czy w opinii Małysza albo innych działaczy sportowych łączenie tych tematów jest etyczne, ale pewnie tak, skoro robią to na oczach milionów odbiorców.  

,

Zdaniem marketerów powiadasz?
Czyli tych, którzy wymyślają, że selekcjoner kadry i aktywny trener piłkarski zachęca do picia alkoholu?
  

avatar użytkownika
,

Tych samych.  

,

A którzy to twierdzą, że sportowi celebryci mają zobowiązania wobec naśladującej ich młodzieży i powinni reklamować rozsądnie?

Ci sami czy inni?
  

avatar użytkownika
,

Musiałbyś to sam sprawdzić, nie mamy takiej wiedzy. Jednak żadne sprawdzenie tego typu nie zmienia meritum o którym dyskutujemy - ocena etyczna jest względna, coś co jest etyczne dla Ciebie może być nieetyczne dla kogoś innego i na odwrót. Uznanie tego faktu to warunek niezbędny aby mówić o szacunku i tolerancji dla innych ludzi.  

,

Myślę, że normy etyczne są uniwersalne i wspólne dla wszystkich.
Twierdzenie, że każdy może mieć własne i należy to uszanować jest zwyczajnie durne.
  

avatar użytkownika
,

Wielu tak myśli. Efektem są obozy koncentracyjne i ludobójstwo.  

,

Uniwersalne normy chronią przed takimi zjawiskami.  

avatar użytkownika
,

Ciekawe że historia tego niestety nie potwierdza. Jest odwrotnie - lansowanie tezy o tym że moja moralność jest uniwersalna i ma obowiązywać wszystkich robi z człowieka zbrodniarza wcześniej czy później.  

,

Chyba jednak jest odwrotnie.  

avatar użytkownika
,

Czyżby? Nieszczęścia i zbrodnie nie biorą się z poszanowana dla poglądów i systemu wartości, ale z ich narzucania. Tak przynajmniej wynika z historii. Uczyłeś się historii?  

,

Nieszczęścia nie biorą się z nieposzanowania odmienności tylko przyzwolenia na istnienie odmienności odbiegających od norm.

Np. pedofil, który nie siedzi w więzieniu, faszysta, który jest w sejmie...
  

avatar użytkownika
,

A co się dzieje gdy pedofil lub faszysta sądzą - jak Ty - że są uprawnieni do wyznaczania norm? I co Ty stale z tymi pedofilami? Kolejną dyskusję zaczynasz obracać tak aby obracała się wokół tematu pedofilii...?  

,

Tak. Gdy patologia zyskuje, normalność traci.

Wtedy pedofil robi kolejne filmy a państwo odmawia jego wydania pod sąd.
Faszysta zaś przez całą kadencję odwiedza różne telewizje i plecie androny, by pozyskać zwolenników swoich mokrych snów.

Wszystkie nieszczęścia ludzkości brały się z przyzwolenia na patologię, powodowanego, jak mniemam, przekonaniem, że owe patologie nie osiągną rozmiaru zagrażającego normalności.
  

avatar użytkownika
,

Zapominasz tylko KTO na te patologie przyzwalał? No kto? Czy nie ktoś taki jak Ty, sądzący że robi dobrze, bo jego subiektywny system wartości jest rzekomo obiektywnie wart przyzwolenia i obrony? Jaki proponujesz tryb ustalania czyj system wartości jest obiektywnie słuszny, a czyj jest patologią? Pytanie jest retoryczne, bo na końcu każdego rozwiązania które wskażesz jest niestety maczeta, kałach albo obozy koncentracyjne.   

,

Ludzkość żyje od tysiącleci i wytworzyły się pewne uniwersalne wartości.
Nie trzeba koła wymyślać na nowo.
  

avatar użytkownika
,

Każdy zbrodniarz narzucający siłą swój często zwyrodniały system wartości tłumaczy się w ten sposób.  

,

Odwrotnie wręcz.
Zbrodniarze tłumaczą swoje pomysły skostnieniem świata wartości i stąd ich pomysły na odrodzenie ludzkości.
  

avatar użytkownika
,

Zbrodniarze lewicowi kwestionują rzekomo skostniały system wartości, zbrodniarze prawicowi usprawiedliwiają swoje zbrodnie rzekomą obroną rzekomo uniwersalnych i tradycyjnych wartości. I jedni i drudzy mają jedną cechę wspólną - sądzą że ich system wartości jest obiektywnie słuszny.  

,

Nie.
Oni żywią przekonanie, że ich model usprawni życie ludzkości.
  

avatar użytkownika
,

Święta inkwizycja paląca ludzi na stosach nie usprawniała żadnego życia ludzkości.  

,

Ale głęboko w to wierzyła.  

avatar użytkownika
,

Nic podobnego - inkwizycja występowała w obronie własnego systemu wartości - dokładnie tak jak Ty. I podobnie jak Ty głęboko wierzyła w jego wyższość i uniwersalność, uzasadniające prawo narzucania go innym.  

,

Nawet nie przedstawiam swojego systemu wartości, a co dopiero mówić o jego narzucaniu.

Wymyślaj dalej.
  

avatar użytkownika
,

Wystawiłeś ocenę etyczną - to jasna deklaracja systemu wartości. Być może dyskusja na ten temat trwa już zbyt długo i zapomniałeś o tym, że zająłeś konkretne stanowisko w sprawach etycznych?  

,

Wskazałem, że NIE NALEŻY łączyć działalności w związku sportowym, za wysoką pensję, z działalnością reklamową.
To nie jest deklaracja systemu wartości tylko wytknięcie zachłanności.
  

avatar użytkownika
,

Deklaracja dotycząca oceny etycznej nie wynika z systemu wartości? "Zachłanność" to również określenie czysto wartościujące - nie ma żadnej wartości opisowej. Kwalifikacja zachowania jako "zachłanne" bazuje wyłącznie na subiektywnym systemie wartości.  

,

Nie.  

avatar użytkownika
,

Tak właśnie mówią zbrodniarze sądzący, że ich subiektywny system wartości to obiektywna norma.  

,

Być może.

Co nie zmienia faktu, że aktywności finansowe, które łączy Małysz, wyglądają po prostu nieetycznie.
  

avatar użytkownika
,

"Wyglądają" brzmi dużo lepiej niż "są" - właśnie o zauważenie tego niuansu chodziło w całej dyskusji.  

,

Dobór słów ma znaczenie drugorzędne.
Ma znaczenie, negatywne, łączenie funkcji.
  

avatar użytkownika
,

Nie "ma" - ale Tobie wydaje się że ma. Mówiąc "wygląda" jesteś bliższy tego stanu faktycznego.  

,

Cóż, nie od dziś wiadomo, że Polska to dziki kraj.
Małysz zatem świetnie reprezentuje sławetne polskie cechy - cwaniactwo, cebulactwo i zachłanność.
  

avatar użytkownika
,

Komu wiadomo?  

,

Każdemu, kto widzi u Małysza to cebulactwo, januszostwo i pazerność.  

avatar użytkownika
,

Robiłeś badania potwierdzające Twoje przekonanie?  

,

Jakiś czas temu czytałem opinie ludzi, na temat udziału Małysza z rodziną w reklamie operatora komórkowego.
Nie było pozytywnych.

Nie trzeba badać rzeczy oczywistych.
Brak jakichkolwiek norm etycznych u Małysza reklamowego jest oczywisty. Aż dziwi, że Małysz sportowiec nie oponuje, widząc co robi Małysz dyrektor.
  

avatar użytkownika
,

Zdziwienie można zrozumieć. Brak zrozumienia dla faktu że zarówno Małysz sportowiec jak i Małysz Dyrektor może mieć zupełnie inne normy etyczne niż Ty czy autorzy opinii na które się powołujesz - już nie. Wiara w to że istnieją prawdy "oczywiste" których prawdziwości nie trzeba potwierdzać, to pierwszy krok do zbrodni, tyranii, ludobójstwa. Ludzie są różni i albo się to uznaje albo wcześniej czy później kogoś się krzywdzi.  

,

Małysz prywatny, może mieć normy etyczne jakie sobie wymyśli.
Ale dopiero w momencie, gdy jego aktywność zawodowa ograniczy się do prywatnych podmiotów.
  

avatar użytkownika
,

A publiczny system wartości jest regulowany jakąś ustawą, czy Twoim widzi-mi-się?  

,

Publiczny system jest regulowany PUBLICZNYMI pieniędzmi.
Bierzesz publiczne pieniądze, licz się z publicznymi normami.
  

avatar użytkownika
,

Publicznymi czyli jakimi? Twoimi?  

,

A nie wiedziałeś, że PZN otrzymuje dotacje budżetowe?
Rok w rok żyje za państwowe pieniądze.
  

avatar użytkownika
,

Zmierzasz do tego że podlega pod przepisy prawa?  

,

My Małysza dyrektora utrzymujemy.  

avatar użytkownika
,

Tak? To które z ustalonych przez nas przepisów złamał?  

,

Ten o chciwości.  

avatar użytkownika
,

Sam widzisz że nie ma żadnych obiektywnych, zwłaszcza prawnych norm, które zostałyby tu przekroczone. Z Twoją opinią pewnie wielu by się zgodziło, ale być może adresaci tej reklamy mają akurat inne standardy. Przestrzeganie standardów jest ważne, ale równie ważne jest poszanowanie prawa innych ludzi do własnych norm - chyba że są one przedmiotem jakiejś społecznej umowy takiej jak system prawny.   

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764