logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

  PR 11.10.2019, przeczytano 478 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz. Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze, pokazując jednocześnie Bank Pocztowy oraz EnveloBank jako bezpieczne, polskie instytucje finansowe. Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-z-adamem-malyszem-po-slasku%2C-kaszubsku-i-goralsku,384319,artykul.html

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze pożyczać?” Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku Ambasadora Marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności - poprzez użycie gwar - śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić  zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów - mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze pożyczać?” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy - są dostępne na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

I rozumiałbym to, że jego twarz znów pojawia się w reklamach, gdyby nie fakt, że pełni funkcję kierowniczą w PZN.

avatar użytkownika
,

Jednak nie z tego jest znany szerokiej publiczności.  

avatar użytkownika
,

A jednak, pełni ważną funkcję w związku sportowym i źle wygląda, że daje twarz na lewo i prawo do reklam.  

avatar użytkownika
,

Związek sportowy widział kogo brał. Kiedy obejmował funkcję, Małysz był już celebrytą udzielającym się reklamowo.  

avatar użytkownika
,

ŹLE wygląda, gdy działacz sportowy robi za choinkę reklamową.
Bardzo źle.

Ale może chodził na religię a nie na etykę.
  

avatar użytkownika
,

A co jeśli mieści się to w standardzie obowiązującym w świecie sportu?  

avatar użytkownika
,

Albo coś jest etyczne albo etyczne nie jest.  

avatar użytkownika
,

Etyka ma to do siebie że jest bardzo indywidualnie pojmowana, a zasadza się na systemie wartości. Jeśli w świecie sportu system wartości zbudowany jest inaczej niż w Twoim świecie, to z punktu widzenia sportowców, działaczy sportowych, a pewnie także sporej części kibiców, to co Tobie wydaje się nieetyczne, oni uznają za mieszczące się w normie. Planując kampanię należy oczywiście znać te uwarunkowania.  

avatar użytkownika
,

Masz rację.
To przecież jest takie oczywiste, że skoro Małysz wystąpił w reklamie, to na pewno jest etyczne, jego zdaniem, łączenie roli słupa reklamowego i dyrektora w PZN.
Podobnie jak etyczne było, gdy Nawałka, będąc selekcjonerem kadry, reklamował alkohol.

To się naturalnie łączy przecież.
  

avatar użytkownika
,

Widać w opinii marketerów łączy się - wystarczy zobaczyć jak skwapliwie wykorzystywane są sportowe imprezy czy szerzej - idea kibicowania im - choćby w reklamie piwa. Trudno powiedzieć czy w opinii Małysza albo innych działaczy sportowych łączenie tych tematów jest etyczne, ale pewnie tak, skoro robią to na oczach milionów odbiorców.  

avatar użytkownika
,

Zdaniem marketerów powiadasz?
Czyli tych, którzy wymyślają, że selekcjoner kadry i aktywny trener piłkarski zachęca do picia alkoholu?
  

avatar użytkownika
,

Tych samych.  

avatar użytkownika
,

A którzy to twierdzą, że sportowi celebryci mają zobowiązania wobec naśladującej ich młodzieży i powinni reklamować rozsądnie?

Ci sami czy inni?
  

avatar użytkownika
,

Musiałbyś to sam sprawdzić, nie mamy takiej wiedzy. Jednak żadne sprawdzenie tego typu nie zmienia meritum o którym dyskutujemy - ocena etyczna jest względna, coś co jest etyczne dla Ciebie może być nieetyczne dla kogoś innego i na odwrót. Uznanie tego faktu to warunek niezbędny aby mówić o szacunku i tolerancji dla innych ludzi.  

avatar użytkownika
,

Myślę, że normy etyczne są uniwersalne i wspólne dla wszystkich.
Twierdzenie, że każdy może mieć własne i należy to uszanować jest zwyczajnie durne.
  

avatar użytkownika
,

Wielu tak myśli. Efektem są obozy koncentracyjne i ludobójstwo.  

avatar użytkownika
,

Uniwersalne normy chronią przed takimi zjawiskami.  

avatar użytkownika
,

Ciekawe że historia tego niestety nie potwierdza. Jest odwrotnie - lansowanie tezy o tym że moja moralność jest uniwersalna i ma obowiązywać wszystkich robi z człowieka zbrodniarza wcześniej czy później.  

avatar użytkownika
,

Chyba jednak jest odwrotnie.  

avatar użytkownika
,

Czyżby? Nieszczęścia i zbrodnie nie biorą się z poszanowana dla poglądów i systemu wartości, ale z ich narzucania. Tak przynajmniej wynika z historii. Uczyłeś się historii?  

avatar użytkownika
,

Nieszczęścia nie biorą się z nieposzanowania odmienności tylko przyzwolenia na istnienie odmienności odbiegających od norm.

Np. pedofil, który nie siedzi w więzieniu, faszysta, który jest w sejmie...
  

avatar użytkownika
,

A co się dzieje gdy pedofil lub faszysta sądzą - jak Ty - że są uprawnieni do wyznaczania norm? I co Ty stale z tymi pedofilami? Kolejną dyskusję zaczynasz obracać tak aby obracała się wokół tematu pedofilii...?  

avatar użytkownika
,

Tak. Gdy patologia zyskuje, normalność traci.

Wtedy pedofil robi kolejne filmy a państwo odmawia jego wydania pod sąd.
Faszysta zaś przez całą kadencję odwiedza różne telewizje i plecie androny, by pozyskać zwolenników swoich mokrych snów.

Wszystkie nieszczęścia ludzkości brały się z przyzwolenia na patologię, powodowanego, jak mniemam, przekonaniem, że owe patologie nie osiągną rozmiaru zagrażającego normalności.
  

avatar użytkownika
,

Zapominasz tylko KTO na te patologie przyzwalał? No kto? Czy nie ktoś taki jak Ty, sądzący że robi dobrze, bo jego subiektywny system wartości jest rzekomo obiektywnie wart przyzwolenia i obrony? Jaki proponujesz tryb ustalania czyj system wartości jest obiektywnie słuszny, a czyj jest patologią? Pytanie jest retoryczne, bo na końcu każdego rozwiązania które wskażesz jest niestety maczeta, kałach albo obozy koncentracyjne.   

avatar użytkownika
,

Ludzkość żyje od tysiącleci i wytworzyły się pewne uniwersalne wartości.
Nie trzeba koła wymyślać na nowo.
  

Najnowsze w tym dziale

Ultramax wyręczy też ciebie – kampania reklamowa mopa Vileda
Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.
Nieustanny rozwój, profesjonalizm oraz efektywność to motywy przewodnie działalności naszej Agencji Tango od samego początku jej powstania. W pracy cenimy przede wszystkim przejrzystość, innowacyjność oraz indywidualizm. Równocześnie stawiamy na synergiczną współpracę zespołu, a także odważną i oryginalną kreację. Taka też jest nasza nowa strona...
Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol.
Rusza inicjatywa Ad Goes Green
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszy cel: zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne. Pierwsza aktywność: zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych,...
Pierwszy rejs samolotu PLL Lot w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej
Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy .
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764