logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy z kampanią kredyty gotówkowego ze stałym oprocentowaniem

  PR 16.11.2022, przeczytano 593 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-z-kampania-kredyty-gotowkowego-ze-stalym-oprocentowaniem,397990,artykul.html

Bohaterem kampanii jest kredyt o stałym oprocentowaniu, który może wesprzeć różne potrzeby konsumentów np. zakupy świąteczne, kupno samochodu, remont domu, zakup urządzeń AGD, ale także wykupienie ferii zimowych dla całej rodziny.

- Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb przy pomocy kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach Banku i na stronie internetowej, co w efekcie powinno przyczynić się do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe komunikujące kredyty przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Liczymy, że kolejna kampania, prowadzona w największych stacjach radiowych, pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców zainteresowanych kredytami. Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-cio sekundowy, jest poświęcony kredytowi ze stałym oprocentowaniem, natomiast krótkie 15-sto sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zrealizować z pomocą Banku Pocztowego. Wierzymy, ze krótkie, żartobliwe, wychodzące poza kategorię finansową spoty, będą budowały świadomość,  a także  szeroki zasięg i przekierują  ruch na stronę www Banku - komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja GRANDESI Digital Toolkit Agency, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem umożliwia pożyczenie nawet do 100 000 zł na dowolny cel. Kredyt przeznaczony jest dla nowych i obecnych Klientów Banku Pocztowego. Wysokość raty kredytu gotówkowego ze stałym oprocentowaniem jest gwarantowana przez cały okres spłaty kredytu.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764