logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy z kampanią kredyty gotówkowego ze stałym oprocentowaniem

  PR 16.11.2022, przeczytano 318 razy

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię reklamującą kredyt ze stałym oprocentowaniem. Od 16 listopada do 13 grudnia br., czyli w okresie wzmożonego zainteresowania kredytami gotówkowymi, reklama dotrze do ponad 5 mln Polaków. Kampania będzie emitowana w największych rozgłośniach radiowych m.in. RMF FM, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, wybranych stacjach lokalnych Polskiego Radia oraz w Internecie m.in. na Facebooku i Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-z-kampania-kredyty-gotowkowego-ze-stalym-oprocentowaniem,397990,artykul.html

Bohaterem kampanii jest kredyt o stałym oprocentowaniu, który może wesprzeć różne potrzeby konsumentów np. zakupy świąteczne, kupno samochodu, remont domu, zakup urządzeń AGD, ale także wykupienie ferii zimowych dla całej rodziny.

- Kampania adresowana jest do osób, które planują jeszcze w tym roku finansowanie większych potrzeb przy pomocy kredytu. Celem działań jest zbudowanie przyjaznego wizerunku Banku Pocztowego oraz zintensyfikowanie ruchu klientów w placówkach Banku i na stronie internetowej, co w efekcie powinno przyczynić się do zwiększenia liczby składanych wniosków kredytowych. Dostrzegamy, że kampanie radiowe komunikujące kredyty przyniosły nam najlepsze wyniki sprzedażowe. Liczymy, że kolejna kampania, prowadzona w największych stacjach radiowych, pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców zainteresowanych kredytami. Idea kreatywna reklamy jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu kobiet, które rozmawiają o mężczyźnie – „kredycie”. Spot główny, 60-cio sekundowy, jest poświęcony kredytowi ze stałym oprocentowaniem, natomiast krótkie 15-sto sekundowe spoty opowiadają o potrzebach, które można zrealizować z pomocą Banku Pocztowego. Wierzymy, ze krótkie, żartobliwe, wychodzące poza kategorię finansową spoty, będą budowały świadomość,  a także  szeroki zasięg i przekierują  ruch na stronę www Banku - komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była Agencja GRANDESI Digital Toolkit Agency, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.

Kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem umożliwia pożyczenie nawet do 100 000 zł na dowolny cel. Kredyt przeznaczony jest dla nowych i obecnych Klientów Banku Pocztowego. Wysokość raty kredytu gotówkowego ze stałym oprocentowaniem jest gwarantowana przez cały okres spłaty kredytu.

Źródło: Bank Pocztowy

www.pocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764