logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bank Pocztowy z kampanią reklamową Pocztowego Konta Nestor

  PR 10.04.2012, przeczytano 1128 razy

Bank Pocztowy 8 kwietnia br. rozpoczął kampanię telewizyjną promującą Pocztowe Konto Nestor i Pocztowe Konto Oszczędnościowe. Emisja spotów reklamowych Pocztowego Konta Nestor rozpoczęła się 8 kwietnia i potrwa do końca miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-pocztowy-z-kampania-reklamowa-pocztowego-konta-nestor,15194,artykul.html

Dodatkowo reklama zachęca do skorzystania z Pocztowego Konta Oszczędnościowego, które jest oprocentowane nawet do 6 proc.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy będą emitowane antenie TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Pocztowe Konto Nestor jest jednym z elementów użytych przez Bank w ramach akcji lokowania produktów w serialu „Ojciec Mateusz” i „Ranczo”. Akcja product placementu potrwa w serialach do 24 maja.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764