logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Bank zdjęć Photos for Life

  PR 19.02.2017, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

Photos for Life to pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Ich zdjęcia wykorzystywane w reklamach i czasopismach kompletnie zmieniają stereotyp choroby nowotworowej i dają nadzieję udowadniając, że rak to nie wyrok. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć wspiera terapię pacjentów nowotworowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-zdjec-photos-for-life,31505,artykul.html

Klient: Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie!
Agencja: Isobar Polska, Posterscope Polska

Brief

Rak wciąż stanowi temat tabu. Ale jak zmienić sposób, w jaki postrzega go społeczeństwo? Każdy z nas widzi codziennie około 3.000 reklam, a większość zdjęć użytych w reklamach pochodzi z jednego typu miejsc - banków zdjęć.

Pomysł

W imieniu fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie! stworzyliśmy nową markę w świecie photo stocków: Photos for Life, pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka (www.photosfor.life). Bo czy może być większa radość niż ta bijąca z twarzy ludzi, którzy pomimo choroby cieszą się życiem?

Rozwiązanie

Nasze zdjęcia zostały kupione przez największe marki na świecie, takie jak np. Ikea, magazyny takie jak np. Men’s Health i wiele innych, generując ponad 1.5 miliona złotych wartości mediowej. Zachęcamy firmy kupujące nasze zdjęcia aby podpisały je drobną sygnaturą. Na przykład taką: “Model na tym zdjęciu wygrał swoją walkę z rakiem. Dowiedz się więcej na www.photosfor.life". Stock był również promowany za pomocą outdoorów, reklam telewizyjnych w kanałach biznesowych, współpracą z blogerami i celebrytami, a także przy użyciu rozległych działań PR-owych zarówno w ramach branży (potencjalni klienci) jak i masowo.

Źródło: Dentsu Aegis Network

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego[1]. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie większe oczekiwania[2]. Jak zatem w aktualnych warunkach rynkowych zatrzymać klientów?
Umowy prawa autorskiego w pracy kreatywnego
Podpisywanie umów prawa autorskiego jest nieodłączną elementem pracy w sektorze kreatywnym. Wcześniej czy później przyjdzie Ci zmierzyć się z umowami prawa autorskiego, dlatego im szybciej dowiesz się czym one są i co powinny zawierać, tym lepiej. Jakie umowy prawa autorskiego powinien znać każdy kreatywny? Czym jest umowa o przeniesienie...
Narodowy Instytut Dziedzictwa z nową identyfikację wizualną
Narodowy Instytut Dziedzictwa odświeża wizerunek – bazująca na dotychczasowym logotypie nowa identyfikacja wizualna zyskała dynamiczny, żywy i współczesny charakter. Odświeżenie brandingu NID miało na celu zachowanie możliwie wielu dobrych elementów z dotychczasowego logo przy jednoczesnym uporządkowaniu elementów samego znaku, języka graficznego marki i materiałów...
Dlaczego public relations jest ważny dla firmy?
Okres związany z pandemią, zmusił wiele firm do szukania optymalizacji kosztów, coraz bardziej na znaczeniu zyskuje PR i unikatowe narzędzia, które za ułamek ceny reklamy pozwalają uzyskać planowany efekt i wyprzedzić konkurencję.  Pracując od kilku dekad w branży PR i marketingowej, coraz bardziej dostrzegam, że w wielu organizacjach mylnie interpretuje się obszary...
Nagrody za rekomendacje klientów - czy program poleceń to dobry pomysł?
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764