logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Bank zdjęć Photos for Life

  PR 19.02.2017, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Photos for Life to pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Ich zdjęcia wykorzystywane w reklamach i czasopismach kompletnie zmieniają stereotyp choroby nowotworowej i dają nadzieję udowadniając, że rak to nie wyrok. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć wspiera terapię pacjentów nowotworowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bank-zdjec-photos-for-life,31505,artykul.html

Klient: Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie!
Agencja: Isobar Polska, Posterscope Polska

Brief

Rak wciąż stanowi temat tabu. Ale jak zmienić sposób, w jaki postrzega go społeczeństwo? Każdy z nas widzi codziennie około 3.000 reklam, a większość zdjęć użytych w reklamach pochodzi z jednego typu miejsc - banków zdjęć.

Pomysł

W imieniu fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie! stworzyliśmy nową markę w świecie photo stocków: Photos for Life, pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka (www.photosfor.life). Bo czy może być większa radość niż ta bijąca z twarzy ludzi, którzy pomimo choroby cieszą się życiem?

Rozwiązanie

Nasze zdjęcia zostały kupione przez największe marki na świecie, takie jak np. Ikea, magazyny takie jak np. Men’s Health i wiele innych, generując ponad 1.5 miliona złotych wartości mediowej. Zachęcamy firmy kupujące nasze zdjęcia aby podpisały je drobną sygnaturą. Na przykład taką: “Model na tym zdjęciu wygrał swoją walkę z rakiem. Dowiedz się więcej na www.photosfor.life". Stock był również promowany za pomocą outdoorów, reklam telewizyjnych w kanałach biznesowych, współpracą z blogerami i celebrytami, a także przy użyciu rozległych działań PR-owych zarówno w ramach branży (potencjalni klienci) jak i masowo.

Źródło: Dentsu Aegis Network

dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany i wyzwania w handlu 4.0 – technologie w służbie maszynowej
Rozważania na temat cyfrowej transformacji w sektorze internetowego handlu zdają się mieć nieco groteskowy charakter, z racji tego, że każda platforma sprzedażowa opiera większość swojego funkcjonowania na nowych technologiach. Mimo wszystko, wchodząc w nowy rok, warto przeanalizować dynamikę rozwoju IT i e-handlu w branżach, z którymi najtrudniej utożsamić nam...
Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej wyłącznie własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. Niektóre z tych słów już zupełnie przestały być kojarzone z nazwą marki lub produktu, a...
Marketing u dewelopera - rozwiązania zwiększające sprzedaż nieruchomości
Branża deweloperska opiera się na ludziach i relacjach. Nowe technologie i rozwiązania, które zdominowały wiele innych gałęzi gospodarki, i w tym przypadku mogą stanowić efektywne narzędzie do zarządzania tymi relacjami. W jaki sposób wykorzystać je, aby prowadzić skuteczny marketing w branży deweloperskiej? Odpowiedź poniżej.
Premiera nowego produktu w konsumenckiej gałęzi świata IT to jak narodziny Royal Baby – oczy całego świata zwrócone są na Microsoft, Apple czy Google, które na deskach sali konferencyjnej składają nam obietnicę dostarczenia nowej jakości. Czasem jednak okazuje się, że nawet w najlepszej rodzinie trafi się czarna owca, a długo oczekiwane „cudowne dziecko inżynierów”...
Początek stycznia - czas „uwalniania” praw autorskich do utworów
1 stycznia jest datą ważną z wielu powodów. Początek miesiąca, początek roku czy początek jakiegoś innego umownego cyklu. Niewiele osób jednak wie, że ten dzień jest bardzo istotny z punktu widzenia prawa autorskiego oraz że stał się datą nieoficjalnego, międzynarodowego święta znanego jako Dzień Domeny Publicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764