logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Banki spółdzielcze w spocie informacyjnym Concordii Polska Grupa Generali

  PR 13.04.2021, przeczytano 193 razy
ilustracja

Concordia Polska Grupa Generali kontynuuje kampanię informacyjną, dotyczącą połączenia z Generali. Kolejny etap to film promujący obecność produktów Generali i Concordii w placówkach banków spółdzielczych. Dzięki połączeniu będą tam oferowane ubezpieczenia wszystkich marek i spółek Generali Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/banki-spoldzielcze-w-spocie-informacyjnym-concordii-polska-grupa-generali,391005,artykul.html

W bankowości spółdzielczej dostępna jest już pełna paleta ubezpieczeń na życie Generali, tych powiązanych z produktami bankowymi, ale także niezależnie sprzedawane polisy. Cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej – obecnie Concordii Polska - już wkrótce sprzedawane będą pod marką Generali Agro, także dla klientów banków spółdzielczych.

Szeroki zasięg, doświadczenie i nowoczesność

Banki spółdzielcze przechodzą obecnie dynamiczne zmiany. Niezmiennie ich zaletą jest szeroka sieć placówek w całym kraju, szczególnie w małych miastach oraz doskonale wyszkoleni specjaliści, świetnie znający najnowsze trendy w bankowości oraz ubezpieczeniach, którzy jednocześnie są blisko swoich klientów i znają doskonale ich potrzeby. Teraz banki spółdzielcze wyróżniają także nowoczesne placówki i proponowane klientom najnowsze technologie. Kolejny element to coraz szersza oferta – także w zakresie ubezpieczeń – dostępna dla klientów banków spółdzielczych.

– Podobnie jak bankom spółdzielczym zależy nam na kompleksowym zadbaniu o klienta. Połączenie sił istniejących od ponad 100 lat na rynku polskim banków spółdzielczych, z blisko 200-letnią historią i nowoczesnością międzynarodowej marki Generali oraz z doświadczeniem zespołu Concordii wzbogaca i poszerza ofertę ubezpieczeniową. Klientom daje to ogromne możliwości wyboru – mówi Rajmund Rusiecki, członek Zarządu Concordii Polska Grupa Generali.

Jeszcze szersza oferta dzięki zmianie

Spot informujący o współpracy bankowości spółdzielczej, Concordii oraz Generali jest dynamiczny i energetyczny. Na filmie można zobaczyć uśmiechniętych doradców, troszczących się o klientów i nowoczesne placówki, w których panuje miła atmosfera. Kreacja nawiązuje także do znanych od lat zalet bankowości spółdzielczej, w tym do podmiotowości relacji z  klientami: „jesteśmy blisko Ciebie, znamy Cię od lat…

Film w dynamiczny sposób pokazuje także przewagi ubezpieczeń Generali. Oferta wyróżnia się kompleksowymi i uniwersalnymi rozwiązaniami, szybką obsługą po szkodzie czy nowoczesną wizją ochrony. Najważniejsi jednak są ludzie od wielu lat związani z ubezpieczeniami.

– Współpracujemy z bankowością spółdzielczą już od ponad 20 lat. Otoczenie rynkowe zmieniało się przez ten czas diametralnie, ale nasze relacje z bankami spółdzielczymi stale się umacniały. Tak jest nadal - to dla nas bardzo ważny partner na dobre, ale i na te trudniejsze czasy. Dla sektora bankowego mamy największy na rynku zespół wsparcia liczący aż 27 opiekunów. Chcemy kontynuować strategię budowania długoter­minowych relacji z naszymi klientami i partnerami spółdzielczymi. Przede wszystkim, chcemy im dostarczać najlep­sze produkty i rozwiązania techniczne, które wspierają ich w codziennej pracy – mówi Tomasz Kromolicki, Dyrektor Sieci Bancassurance Concordia Polska Grupa Generali.

Kreacja spotu jest spójna z główną częścią globalnej kampanii reklamowej „Zależy nam na Tobie” Grupy Generali. Spot jest drugą częścią kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Został opublikowany na kanale YouTube Concordii i będzie promowany na Facebooku oraz na stronach partnerów bankowych.

Źródło: Concordia Ubezpieczenia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764