logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankier.pl i Puls Biznesu - awans po połączeniu

  PR 03.12.2015, przeczytano 876 razy
ilustracjastrzałka

2,6 mln użytkowników i ponad 47 mln odsłon – to wyniki Grupy Bankier.pl i Pulsu Biznesu w październikowym  badaniu  Gemius Megapanel, w  kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Serwisy Bonnier Business Polska,  po raz pierwszy sklasyfikowane razem  - zajmują  w zestawieniu 4 miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankier.pl-i-puls-biznesu---awans-po-polaczeniu,26750,artykul.html

W najnowszym badaniu Megapanel PBI/Gemius portale zajęły drugie miejsce pod względem najwyższej liczby odsłon na użytkownika w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Ponadto Grupa Bankier.pl i Puls Biznesu to najbardziej angażujące serwisy internetowe wśród polskich mediów biznesowych – użytkownik spędza tam średnio ponad 25 minut.

Biorąc pod uwagę średnią liczbę odsłon na użytkownika portale Bonnier Business Polska są obecnie liderem w kategorii Biznes, Finanse, Prawo. Średnia odsłon na użytkownika wynosi 15,4.

W październikowym zestawieniu jesteśmy nie tylko najbardziej angażującą grupą mediów biznesowych, ale również liderem w średniej ilości odsłon na użytkownika. Staramy się, by wraz z rosnącym zasięgiem zachować wysoką jakość oferowanych treści i ekspercki poziom analiz. Pokazaliśmy, że Bonnier kupuje serwisy i potrafi je w przyjazny sposób integrować, koncentrując się na przychodach, a nie cięciu kosztów – mówi Przemek Barankiewicz, Chief Digital Officer Bonnier Business Polska - Cieszymy się, że nie tylko jesteśmy wartościowym źródłem informacji dla czytelników, ale również dla mediów. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów za ostatnie 12 miesięcy Bankier.pl jest najbardziej opiniotwórczym portalem ekonomicznym, a Puls Biznesu jest w ścisłej czołówce wśród dzienników – dodaje Barankiewicz.

Po październikowym połączeniu sił, Grupa Bankier.pl i Puls Biznesu awansowała do TOP 20 największych wydawców audytowanych w Polsce. W jej skład obecnie wchodzą serwisy Grupy Bankier.pl – m.in. bankier.pl, prnews.pl, mambiznes.pl, twoja-firma.pl, pit.pl, vat.pl oraz pb.pl i zakupiony we wrześniu przez Bonnier Business Polska serwis arslege.pl.

Źródło: Bonnier Business Polska

Dodatkowe informacje:

Badanie Megapanel PBI/Gemius prowadzone jest od 2005 r. Celem badania jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki internauci korzystają z sieci. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Badaniem objętych jest obecnie wiele tysięcy witryn, zarówno polskich jak i zagranicznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764