logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankier.pl opanowany przez tajemnicze zwierzę

  PR 03.12.2018, przeczytano 738 razy

Tylko jednego dnia, przez 24 godziny, Bankier.pl prezentuje się w wyjątkowej odsłonie. To Fenek – brand hero porównywarki finansowej Smart Bankier– zawładnął całym serwisem i zaprasza jego odbiorców do zapoznania się z nowo powstałą sekcją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankier.pl-opanowany-przez-tajemnicze-zwierze,380385,artykul.html

Nowość spod szyldu Bankier.pl jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników serwisu i została stworzona po to, aby wydzielić narzędzia dla osób szukających produktów finansowych umieszczając je wszystkie w jednym miejscu. Zupełnie nowy brand ma ułatwić użytkownikom dotarcie do danych, których szukają, a poszczególne porównywarki produktów zostały przebudowane zgodnie z wytycznymi UX, dzięki czemu ich layout jest prosty, intuicyjny i przejrzysty.

Liczba osób korzystających z urządzeń mobilnych cały czas rośnie – już ponad dwie trzecie światowej populacji ma telefon komórkowy, a większość z nich korzysta ze smartfonów. Fakt ten zaważył na budowie Smart Bankier, który jest w pełni responsywny i w wygodny sposób można korzystać z niego na urządzeniach mobilnych.

– Smart Bankier to duże ułatwienie dla naszych odbiorców. Na ich wygodę wpływa m.in. szeroki zakres oferowanych produktów – współpracujemy z wieloma instytucjami, oferując kilkaset  produktów. Dzięki temu każdy, kto szuka najlepszych pożyczek, kont, lokat czy kredytów hipotecznych może znaleźć u nas ofertę skrojoną na własną miarę – mówi Natalia Wielgosz – Sawicka, dyrektor działu e-commerce spółki Bonnier Business Polska.

Nie bez znaczenia dla powstania nowego serwisu jest również fakt, że do grupy Bonnier Business Polska należy także jedna z czołowych sieci afiliacyjnych w Polsce – System Partnerski – działająca na rynku od ponad 10 lat, a przychody z e-commerce stanowią jedno z głównych źródeł sprzedaży wydawnictwa.

– Bankier.pl należy do najbardziej rozpoznawalnych stron w polskim Internecie, ale aby utrzymać tę pozycję musimy iść z duchem czasu i oferować naszym użytkownikom jeszcze więcej przydatnych im treści. Stąd też decyzje o zupełnie nowych projektach powiązanych z tą marką – komentuje start serwisów Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Debiut bankier.pl/smart jest wyjątkowy również ze względu na postać zwierzaka, Fenka, który został wybrany na brand hero tego produktu i w związku inauguracją sekcji pojawił się na wielu powierzchniach serwisu.

– O wyborze Fenka na bohatera marki Smart Bankier zadecydował w głównej mierze jego wygląd: duże uszy nawiązują do nasłuchiwania tego, co w finansach piszczy. Dodaliśmy do nich szelki maklerskie, aby podkreślić przynależność do Bankiera i tak oto powstał całkowicie wyjątkowy Fenek-doradca, który w przyjazny sposób pomoże naszym użytkownikom przejść przez często niełatwy proces wyboru najlepszej oferty finansowej – wyjaśnia Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.

Oprócz swojej podstawowej, porównawczej funkcji, serwis Smart Bankier jest także bazą przydatnej wiedzy o finansach osobistych. Publikowane są w nim artykuły i poradniki, poruszające najczęstsze problemy finansowe, zagadnienia związane z zarządzaniem pieniędzmi, bezpiecznym ich lokowaniem lub inwestowaniem.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

Dodatkowe informacje:

Bankier.pl to działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej. Liczba użytkowników wg badania Gemius/PBI: 2 332 078 (październik 2018, N=164 422).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764