logo
WIADOMOŚCI

Bankier.pl opanowany przez tajemnicze zwierzę

  PR 03.12.2018, przeczytano 181 razy

Tylko jednego dnia, przez 24 godziny, Bankier.pl prezentuje się w wyjątkowej odsłonie. To Fenek – brand hero porównywarki finansowej Smart Bankier– zawładnął całym serwisem i zaprasza jego odbiorców do zapoznania się z nowo powstałą sekcją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankier.pl-opanowany-przez-tajemnicze-zwierze,380385,artykul.html

Nowość spod szyldu Bankier.pl jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników serwisu i została stworzona po to, aby wydzielić narzędzia dla osób szukających produktów finansowych umieszczając je wszystkie w jednym miejscu. Zupełnie nowy brand ma ułatwić użytkownikom dotarcie do danych, których szukają, a poszczególne porównywarki produktów zostały przebudowane zgodnie z wytycznymi UX, dzięki czemu ich layout jest prosty, intuicyjny i przejrzysty.

Liczba osób korzystających z urządzeń mobilnych cały czas rośnie – już ponad dwie trzecie światowej populacji ma telefon komórkowy, a większość z nich korzysta ze smartfonów. Fakt ten zaważył na budowie Smart Bankier, który jest w pełni responsywny i w wygodny sposób można korzystać z niego na urządzeniach mobilnych.

– Smart Bankier to duże ułatwienie dla naszych odbiorców. Na ich wygodę wpływa m.in. szeroki zakres oferowanych produktów – współpracujemy z wieloma instytucjami, oferując kilkaset  produktów. Dzięki temu każdy, kto szuka najlepszych pożyczek, kont, lokat czy kredytów hipotecznych może znaleźć u nas ofertę skrojoną na własną miarę – mówi Natalia Wielgosz – Sawicka, dyrektor działu e-commerce spółki Bonnier Business Polska.

Nie bez znaczenia dla powstania nowego serwisu jest również fakt, że do grupy Bonnier Business Polska należy także jedna z czołowych sieci afiliacyjnych w Polsce – System Partnerski – działająca na rynku od ponad 10 lat, a przychody z e-commerce stanowią jedno z głównych źródeł sprzedaży wydawnictwa.

– Bankier.pl należy do najbardziej rozpoznawalnych stron w polskim Internecie, ale aby utrzymać tę pozycję musimy iść z duchem czasu i oferować naszym użytkownikom jeszcze więcej przydatnych im treści. Stąd też decyzje o zupełnie nowych projektach powiązanych z tą marką – komentuje start serwisów Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Debiut bankier.pl/smart jest wyjątkowy również ze względu na postać zwierzaka, Fenka, który został wybrany na brand hero tego produktu i w związku inauguracją sekcji pojawił się na wielu powierzchniach serwisu.

– O wyborze Fenka na bohatera marki Smart Bankier zadecydował w głównej mierze jego wygląd: duże uszy nawiązują do nasłuchiwania tego, co w finansach piszczy. Dodaliśmy do nich szelki maklerskie, aby podkreślić przynależność do Bankiera i tak oto powstał całkowicie wyjątkowy Fenek-doradca, który w przyjazny sposób pomoże naszym użytkownikom przejść przez często niełatwy proces wyboru najlepszej oferty finansowej – wyjaśnia Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl.

Oprócz swojej podstawowej, porównawczej funkcji, serwis Smart Bankier jest także bazą przydatnej wiedzy o finansach osobistych. Publikowane są w nim artykuły i poradniki, poruszające najczęstsze problemy finansowe, zagadnienia związane z zarządzaniem pieniędzmi, bezpiecznym ich lokowaniem lub inwestowaniem.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

Dodatkowe informacje:

Bankier.pl to działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej. Liczba użytkowników wg badania Gemius/PBI: 2 332 078 (październik 2018, N=164 422).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kino Polska w Sylwestra i Nowy Rok
Z początkiem Nowego Roku kanał Kino Polska zaprezentuje aż dwie interesujące premiery: brawurową komedię "Pokaż kotku, co masz w środku", która swego czasu przyciągnęła do kin prawie milion widzów oraz dramat "Piąta poru roku", w którym Marian Dziędziel i Ewa Wiśniewska stworzyli niezwykłe kreacje dojrzałych ludzi z różnych sfer,...
Mniej niż 60 proc. mieszkańców wsi korzysta z internetu
Liczba Polaków o co najmniej podstawowych umiejętnościach cyfrowych rośnie. Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta 67 proc. osób, ale na wsiach jest ich mniej niż 60 proc. Tylko 1 z 10 nastolatków wykorzystuje internet do twórczych działań. Nadrobieniu różnic względem unijnej średniej i kształceniu kompetencji cyfrowych Polaków...
Bankier.pl i „Puls Biznesu” po raz kolejny docenione przez inwestorów
Portale Bankier.pl i pb.pl, należące do Bonnier Business Polska, po raz kolejny zostały uznane za najważniejsze źródła informacji w kategorii Serwisy internetowe w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów, organizowanym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII). Dziennik „Puls Biznesu” znalazł się na podium w kategorii Gazety.
Grupa PMPG Polskie Media poszerza swoją działalność na rynku nieruchomości
Grupa PMPG Polskie Media uruchomiła kolejny portal branżowy – Wprost Nieruchomości. Jest on poświęcony szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości. Porusza tematy rynku mieszkaniowego, hotelarstwa, powstających i modernizowanych powierzchni biurowych oraz magazynowych. Na łamach portalu publikowane są informacje o charakterze newsowym, analizy rynku oraz opinie ekspertów...
Chatbot Banku BGŻ BNP Paribas
Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone