logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankier.pl świętuje 25-lecie: kampania wizerunkowa

  PR 10.06.2025, przeczytano 176 razy
ilustracja

W czerwcu 2025 r. Bankier.pl obchodzi 25-lecia istnienia na rynku medialnym. Od ćwierćwiecza serwis dostarcza aktualne i rzetelne informacje ekonomiczne, analizy i praktyczne wskazówki z obszaru finansów dla średnio 4 mln użytkowników miesięcznie. W ramach jubileuszu Bankier.pl zrealizuje kampanię pt. „Od 25 lat miliony świadomych decyzji mają jedno źródło."


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankier.pl-swietuje-25-lecie%3A-kampania-wizerunkowa,409204,artykul.html

- Dziesięć lat temu strategiczne przejęcie Bankier.pl przez Bonnier Business Polska okazało się kluczowym kamieniem milowym w rozwoju naszego portfolio. Serwis od ćwierćwiecza konsekwentnie realizuje strategię wspierającą misję mediów biznesowych Grupy Bonnier, odpowiadając na rosnące zaangażowanie Polaków w tematy finansowe i budując świadomość inwestycyjną społeczeństwa. Cieszy nas ze każdego roku Bankier.pl  umacnia swoją pozycję lidera w kategorii i idealnie wpisuje się w realizację naszej misji medialnej. Jestem przekonana, że będziemy kontynuować tę strategię przez kolejne ćwierćwiecze - podkreśla Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Bankier.pl, nieprzerwanie od 2000 roku, przybliża Polakom rynek finansowy i pomaga w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych - począwszy od pierwszych oszczędności, poprzez inwestycje giełdowe, zakup nieruchomości czy innych aktywów, aż po zarządzanie budżetem domowym, firmowym czy zgromadzonym majątkiem.

- Średnio około 4 mln osób miesięcznie sięga po nasze analizy i eksperckie treści, szukając wsparcia w dynamicznym i złożonym świecie finansów, bankowości i inwestycji. To dowód ogromnego zaufania do wiarygodności i rzetelności dostarczanych przez nas informacji, dzięki którym nasi czytelnicy mogą lepiej zrozumieć zmieniającą się rzeczywistość oraz podejmować trafne decyzje biznesowe czy finansowe. Nie byłoby to możliwe bez naszego zespołu, który tworzą doświadczeni dziennikarze i eksperci. Dziękuję im za codzienny wkład i tworzenie wartościowych treści, a naszym czytelników, za to, że towarzyszą nam na co dzień niejednokrotnie już od 25 lat - mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny Bankier.pl.

Według badania przeprowadzonego na zlecenie Bonnier Business Polska w marcu 2025 r., analizującego źródła, z jakich Polacy korzystają przy podejmowaniu decyzji finansowych oraz oceny Bankier.pl na tle innych portali o podobnej tematyce, Bankier.pl jest serwisem, który dostarcza najwięcej praktycznych informacji ze świata finansów, posiada najbardziej profesjonalnych dziennikarzy, a także został najlepiej oceniony w wymiarze sprawdzonych treści.1

Za swoją działalność, redakcja oraz dziennikarze Bankier.pl byli wielokrotnie nagradzani w konkursach zarówno medialnych, jak i rynku finansowego. W 2024 r. portal uznany został za najważniejsze źródło informacji o tematyce inwestycyjnej w kategorii „Serwisy internetowe" oraz „Fora internetowe" w ramach Ogólnopolskiego Badania Inwestorów przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Z kolei w 2023 r. Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 przyznaną przez inwestorów w ramach wydarzenia Invest Cuffs.

Kampania na 25-lecie

W ramach obchodów 25-lecia serwis Bankier.pl przygotował specjalną kampanię pod hasłem „Od 25 lat miliony świadomych decyzji mają jedno źródło". Kampania wizerunkowa została przygotowana z myślą o podkreśleniu działania marki w silnym spełnianiu potrzeb użytkowników i użytkowniczek. Nasze własne badania potwierdzają, że serwisy takie jak Bankier.pl służą dobru społecznemu, wspierając Polaków w podejmowaniu świadomych decyzji finansowych.

W kampanii pojawią się różne postaci reprezentujące czytelników z ich codziennymi pytaniami dotyczącymi finansów zarówno prywatnych, jak i firmowych, na które odpowiedzi niejednokrotnie znajdują właśnie w serwisie Bankier.pl. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych, online jak i offline, obejmie m.in. radio, social media, OOH, prasa. Za jej kreację odpowiada dział marketingu Bonnier Business Polska wraz ze wsparcie redakcji Bankier.pl. W kolejnych miesiącach na Bankier.pl będą także publikowane specjalne jubileuszowe treści. Planowane są ponadto akcje specjalne wokół jubileuszu 25-lecia.

Źródło: Bonnier Business Polska

Dodatkowe informacje:

1 Badanie Bankier.pl przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1070 osób, metodą CAWI, w marcu 2025 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Murator Ogroduje: Metamorfozy: nowy format wideo
„Murator”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów poradnikowych w Polsce, rozpoczyna emisję nowego formatu wideo „Murator Ogroduje: Metamorfozy”. Program dostępny jest na kanale Murator Ogroduje na You Tubie i na Murator.pl.
Discovery Channel świętuje 40. urodziny
17 czerwca 1985  roku na antenie Discovery Channel zadebiutowały pierwsze programy. Od tamtej pory kanał nieustannie inspiruje miliony widzów do odkrywania świata i jego tajemnic. Z okazji czterdziestych urodzin stacja przygotowała dla swoich fanów wiele atrakcyjnych niespodzianek.
Jak internet pomógł zrozumieć emocje wyborców?
Kampania prezydencka dobiegła końca, a razem z nią zamyka się wyjątkowy projekt analityczny „Kto Wygra Wybory 2025?”, realizowany przez SentiOne, SEC Newgate CEE, Uniwersytet Civitas oraz kolektyw Res Futura. Zwieńczeniem ostatnich dwóch miesięcy analiz jest raport, który nie tylko podsumowuje cyfrową kampanię, ale przede wszystkim stawia pytanie o miejsce internetu w...
Festiwalowe Lato w Esce ROCK
Na antenie Eski ROCK rozpoczęła się akcja „Festiwalowe Lato”, w ramach której stacja będzie rozdawać słuchaczom bilety i karnety na największe i najbardziej znane rockowe festiwale i koncerty. Łącznie do wygrania będą wejściówki na blisko 30 wydarzeń, podczas których wystąpią takie gwiazdy jak Acid Drinkers, Sting, Iggy Pop i Kult.
Sieć kin Helios nawiązuje strategiczną współpracę z IMAX
Helios, największa sieć kin w Polsce, rozpoczyna współpracę z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX EXPERIENCE – uznawanym za najbardziej zaawansowaną technologicznie formę projekcji kinowej na świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764