logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankowość dla nastolatków w nowej kampanii Santander Bank Polska

  PR 20.06.2022, przeczytano 399 razy
ilustracja

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama zachęca do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankowosc-dla-nastolatkow-w-nowej-kampanii-santander-bank-polska,396295,artykul.html

Nowa kampania skupia się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania, kiedy pierwszy raz się zakochują, organizują pierwszą imprezę czy podejmują odpowiedzialne decyzje przygarniając psa. Próbują samodzielności, dlatego to idealny moment na założenie pierwszego konta w Santander Bank Polska z aplikacją mobilną, która wspiera oraz pomaga kontrolować wydatki. Dzięki aplikacji w każdej chwili można zapłacić zbliżeniowo telefonem, wykonać przelew oraz sprawdzić stan konta i historię swoich transakcji.

– W tej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, że Santander Bank Polska ułatwia codzienne życie. Chcemy pomóc rodzicom wspierać swoich nastolatków podczas wchodzenia w dorosłość. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dorastanie to niełatwy czas, ponieważ w życiu nastolatków wszystko zaczyna się zmieniać. I choć cenią sobie nade wszystko niezależność i prywatność, to wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Santander Bank Polska odpowiada na te potrzeby i daje rozwiązania, które pomagają̨ nie tylko młodzieży, ale również rodzicom – wspierać ich niezależność – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.

Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz Internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Dentsu.

Źródło: Grupa Santander Bank Polska S.A.

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764