logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bankuj po swojemu – kampania Konta Direct w ING

  PR 14.08.2015, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się druga odsłona kampanii promującej Konto Direct w ING Banku Śląskim. Bank kontynuuje w niej strategię prezentowania zalet bankowości mobilnej przez pryzmat ludzi, a nie technologii. Teraz klienci mogą z niej korzystać bez przeszkód także w oddziałach banku, dzięki bezpłatnemu dostępowi do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bankuj-po-swojemu--kampania-konta-direct-w-ing,25686,artykul.html

W nowych spotach reklamowych ING Bank Śląski pokazuje, że ilu Polaków – tyle pomysłów na życie. Indywidualny styl i charakter ludzi znajduje odzwierciedlenie również w ich podejściu do bankowania. Dlatego ING zachęca do korzystania z Konta Direct z aplikacją mobilną, która jak podkreśla hasło kampanii, „wspiera tych, którzy chcą żyć po swojemu”.

ING BankMobile oferuje szereg rozwiązań odpowiadających na różne potrzeby klientów. W ostatnich miesiącach bank wzbogacił aplikacje o kolejne praktyczne rozwiązania usprawniające codzienne bankowanie. Klienci mogą m.in. korzystać z powiadomień o wykonanych transakcjach, przelewów na telefon bez konieczności pamiętania numeru konta, a także płacić za pośrednictwem kodów BLIK i technologii NFC. Aplikacja oferuje także inne użyteczne funkcje, takie jak przechowywanie paragonów w chmurze, rozliczanie wydatków ze znajomymi, a także logowanie za pomocą odcisku palca.

W dalszym ciągu chcemy komunikować się poprzez usługi, które dają swobodę bankowania. Jednocześnie dążymy do tego, żeby być blisko ludzi i ich potrzeb. Szacuje się, że już co piąty Polak korzysta z bankowości mobilnej. Intuicyjny i prosty bank w telefonie to najbardziej osobiste doświadczenie, jakie możemy zaoferować. Potwierdzają to nasi klienci – ING BankMobile został pobrany już ponad 1 milion razy, a średnia ocena aplikacji w sklepach Google Play i App Store jest najwyższa w kategorii bankowej .

Klienci mogą teraz pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony także w naszych oddziałach. Jako pierwszy bank w Polsce udostępniliśmy w swoich placówkach bezpłatną i otwartą sieć WIFI. To kolejna inicjatywa, która podnosi standard naszych oddziałów i jednocześnie wspiera filozofię marki „Liczą się ludzie” – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W ramach kampanii w telewizji pojawią się dwa nowe spoty skierowanie do klientów indywidualnych. Wesprą je działania w internecie oraz komunikacja w oddziałach. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Tytuł kampanii: Bankuj po swojemu

Start kampanii: 16 sierpnia 2015 r.

Narzędzia:

  • TV: 30‘ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych
  • Internet: VOD, display, social media

Materiały w placówkach banku

Kreacja: Brain

Media: Lowe Media

Kreacje internetowe: GONG

BTL: Brain

Źródło: ING Bank Śląski

ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764