logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Barbara Pasterczyk z ING nominowana do tytułu AD Marketer Roku

  PR 26.03.2021, przeczytano 958 razy
ilustracja

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim została nominowana do tytułu AD Marketer Roku w IX edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/barbara-pasterczyk-z-ing-nominowana-do-tytulu-ad-marketer-roku,390801,artykul.html

Barbara Pasterczyk od 14 lat odpowiada za ogólną wizję i budowanie brandu ING Banku Śląskiego. Od lat silnie zaangażowana w prace nad strategią marketingową na poziomie międzynarodowym, w tym zmianę wizualizacji i repozycjonowania marki Grupy ING. Uczestniczy i współtworzy wiele międzynarodowych inicjatyw opartych o wymianę wiedzy i doświadczeń z zakresu marketingu.

Jej zdaniem sukces zależy od konsekwentnego realizowania strategii i zrozumienia potrzeb klienta, dlatego głęboko wierzy w obserwacje ludzi, co daje początek ciekawym insightom, na których opiera komunikację ING.

Prowadzone przez nią kampanie od wielu lat zdobywają uznanie w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych zarówno w kraju (Effie Awards Poland, IAB Mixx Awards, Złoty Bankier, festiwal kreacji reklamowej KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze) jak i za granicą (Digital Communication Award, Mixx Award Europe). Za swoje wyniki działań marketingowych otrzymała również tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2014.

Konkurs AD WO/MAN Roku wyłania najlepszych przedstawicieli branży reklamowej, których wybierają eksperci: przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Nagroda AD Marketer Roku zostanie przyznana po raz trzeci. Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.  Gala wręczenia tytułów odbędzie się online, już 8 kwietnia br.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764